Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hm har cardiganser som ikke er lange og med knapper :)

 

Jeg også, men de er tynne i bomull feks, ikke tykke. (Og synes det kan være litt vanskelig å finne også, for de tynne er ofte for korte igjen....*vanskelig*)

 

 

Benetton, Vivikes, Match og Vic pleier å ha. 

Anonymous poster hash: 577d2...ba4

 

 

Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vippeextensions er fælt ja. Hvem tror de at de lurer? Nei det ser ikke naturlig og fint ut, du får ikke Bambiøyne av det, du ser merkelig ut.

 

 

 

Jeg syns det ser ut som om mange går med falske vipperemser, ofte syns de selv at det ser sååå narurlig ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går du rett og slett i feil butikker.

Dersom du går til butikker med klassiske, fine klær så er det mye inntilsittende.

Sand er et eksempel på slike klær. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men det finnes butikker med flotte klær for alle aldersgrupper her til lands.

Takk for tips til butikk, skal ta en titt. Probleme med utenlandsk butikk blir jo ofte dyr frakt og tilgrensende også da! Er 22 år og sparer til bolig samtidig som jeg er student, så ja, ikke verdens beste økonomi ;) så de plaggene jeg har lyst på koster dessverre litt for mye... Men kler meg kanskje litt "voksent", liker mer elegant og fin klesstil, ikke sånn mote ungdomsstil etc.

Anonymous poster hash: 87d30...e5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dritt lei av å se ull cardigan som rekker ned til tærne i alle butikkene!

Selger de virkelig topper/gensere som er lange bak og korte foran enda!?

T-skjorter med skrift eller mønster på. Skriften er jo bare teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ugler på alt mulig (klær, smykker, puter osv). Kan vi finne en annen fugl eller et annet dyr snart?

 

Som rådyr/hjort f.eks? :glare:

 

post-37809-0-23477300-1445439065_thumb.j

 

SÅ LEI!!

Anonymous poster hash: 921d8...139

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lange kåper/jakker :( tenk på oss korte som ser ut som dverger eller en juletrekule i sånt!

Kjenner meg godt igjen i det  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lange kåper/jakker :( tenk på oss korte som ser ut som dverger eller en juletrekule i sånt!

 

 

Så rart, jeg har lett etter en lang kåpe i over to år, og endelig nå har jeg fått tak i det!  :klo:

 

Alle kåper de seneste åra har jo bare såvidt dekket rumpa, og da er det jakke, ikke kåpe for meg. :ler:

 

Er det cardigans du tenker på? Det ser teit ut med lang cardigan med kort 'kåpe'/jakke utenpå synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telysholdere og pynteting som er formet som små hus.

Og ikke akkurat mote eller interiør, men alle de rådyre mellommåltidene som er "rik på proteiner". Mat kan visst ikke være sunn uten å være stappfull av protein fra tvilsomme kilder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telysholdere og pynteting som er formet som små hus.

Og ikke akkurat mote eller interiør, men alle de rådyre mellommåltidene som er "rik på proteiner". Mat kan visst ikke være sunn uten å være stappfull av protein fra tvilsomme kilder.

Joda, men nå snakker vi om klær. :)

Anonymous poster hash: 9ae9c...126

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke at MK veskene og kopier av disse har vært/er en trend. De er fullstendig upraktiske i storbyer. Tyver kan lett stikke hånda oppi for å få tak i tingene i veska. 

Skjønner meg ikke på de som kjøper kopi av MK. Det er jo en av de rimeligste ''merkeveskene''. Enig i at tyver lett kan stjele fra disse veskene ja. 

Anonymous poster hash: 83a82...d43

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MK-veskene som er så populære. Uansett fake eller ikke, de er så utrolig harry, og hver fjerde person på gata eier jo snart en.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart med de veskene, skjønner ikke greia med en veske som igrunnen bare er en fancy pose. Ser for meg full krise om det pøsregner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, også ser de så billige ut med den MK logoen dinglendes ned en snor.



Anonymous poster hash: 38f4e...534
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Så utrolig lei av svarte, high waist skinny jeans på absolutt alle.

Anonymkode: 0c2d4...065

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser denne barten hele tiden :bond:På øredobber, smykker, t-skjorter osv.

Mustache-256.png

Anonymkode: f9d2b...8ff

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...