Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Helt enig med deg. Det var en som gikk nesten berserk av at jeg gikk med sekk i ekte skinn. Jeg spurte om hun var vegetarianer. Det var hun visst ikke. Da sa jeg at jeg synes det var litt rart at hun reagerte på sekken min da den var laget av okseskinn, noe som hun spiser. Jeg synes faktisk at det er bedre at de drar nytte av så mye av dyret så mulig, enn at noe av det bare blir kastet vekk. 

Anonymous poster hash: 5122e...087

 

"Noe som hun spiser" sikter jeg selvfølgelig til oksekjøttet. Ikke skinnet. 

Anonymous poster hash: 5122e...087

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jakker som ser ut som morgenkåper! Jeg så flere av dem i går da jeg var på handletur. Lange med sånn knyte rundt livet, det så utrolig merkelig ut. For noen merkelige trender vi har for tiden: Grått hår på unge jenter, gutter/unge menn med hentesveis og manbun, morgenkåper, korte og ekstremt vide gensere... Måtte det ta slutt snart. Spesielt manbun, jeg virkelig kan ikke fordra den sveisen!

Jeg leste forresten i et blad for ikke lenge siden, at nå skal skoene se ut som... Wait for it... TØFLER. Hvorfor verden??

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boots med glideløs på siden! Hva i huleste er poenget? Tror de folk er for dumme og late for skolisser? Blir liksom ikke bedre at skoene har pyntelisser foran. Kunne like gjerne vært jakker med jukseknapper og borrelås. Inntil nylig var denne styggedommen noe jeg bare så på jentesko, men etter en liten runde i går viste deg seg at pyntelisser og glidelås har blitt unisex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, undertøyets utforming har ingenting å si for bakterier når man er nøye med å vaske seg. Har brukt string i snart 20 år, aldri hatt noen problemer.

 

Slutt å vær slitsom. Svarene dine er bare tafatt argumentasjon uten noen mening annet enn å pirke på andre brukere. Hva med å heller bidra selv i stedet for å "velge et tilfeldig innlegg". Barnslig. Dette er et diskusjonsforum kjære deg.

For guds skyld. Tråden heter "hvilken trend er DU lei av?", og folk har forskjellige meninger. Tråden er jo ikke til for å sitte og forsvare alt man selv liker, man kan aldri ha en stil alle liker uansett.

Og jeg gjør ikke dette for å pirke på deg, men det er plagsomt å lese at du forsvarer alt hele tiden. Folk liker forskjellige ting. Det er sånn verden funker. Det har ingenting å si for personen som skrev at den ikke likte for eksempel høytlivsshorts, at DU synes de plaggene fremhever midjen. Her skriver vi hvilke trender vi ikke liker, og det burde du tåle uten å hoppe frem hver bidige gang.

Men det virker ikke som om du skjønner poenget mitt, siden du igjen påstår at jeg er ute etter å pirke på deg, så jeg legger diskusjonen død nå. 

Anonymous poster hash: 24666...5c1

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

For guds skyld. Tråden heter "hvilken trend er DU lei av?", og folk har forskjellige meninger. Tråden er jo ikke til for å sitte og forsvare alt man selv liker, man kan aldri ha en stil alle liker uansett.

Og jeg gjør ikke dette for å pirke på deg, men det er plagsomt å lese at du forsvarer alt hele tiden. Folk liker forskjellige ting. Det er sånn verden funker. Det har ingenting å si for personen som skrev at den ikke likte for eksempel høytlivsshorts, at DU synes de plaggene fremhever midjen. Her skriver vi hvilke trender vi ikke liker, og det burde du tåle uten å hoppe frem hver bidige gang.

Men det virker ikke som om du skjønner poenget mitt, siden du igjen påstår at jeg er ute etter å pirke på deg, så jeg legger diskusjonen død nå. 

Anonymous poster hash: 24666...5c1

 

Slutt å være slitsom og plagsom er du snill. Er det ikke snart leggetid for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morello

Boots med glideløs på siden! Hva i huleste er poenget? Tror de folk er for dumme og late for skolisser? Blir liksom ikke bedre at skoene har pyntelisser foran. Kunne like gjerne vært jakker med jukseknapper og borrelås. Inntil nylig var denne styggedommen noe jeg bare så på jentesko, men etter en liten runde i går viste deg seg at pyntelisser og glidelås har blitt unisex.

 

Synes det er kjempepraktisk jeg! Så slipper man å stresse med å knyte opp og igjen høye støvletter, men man kan regulere stramheten med lissene. ^^

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt å være slitsom og plagsom er du snill. Er det ikke snart leggetid for deg?

"Århundrets teiteste kommentar award" goes to...

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Mange damer sminker seg for mye for tiden, med unaturlige, tegnede øyenbryn, alt for tykke vipper(vippeexstension), og mye dilldall sminke i fjeset. Jeg syns de ser ut som drag queens og ødelegger utseendet med sminken. Det hadde vært fint om folk turde å vise at de har forskjellig, unikt utseende, og ikke sminket seg inn i en standardmal med like øyenbryn osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange damer sminker seg for mye for tiden, med unaturlige, tegnede øyenbryn, alt for tykke vipper(vippeexstension), og mye dilldall sminke i fjeset. Jeg syns de ser ut som drag queens og ødelegger utseendet med sminken. Det hadde vært fint om folk turde å vise at de har forskjellig, unikt utseende, og ikke sminket seg inn i en standardmal med like øyenbryn osv.

Jeg kaller det for Kardashian-Jenner-trenden. 😄
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vippeextensions er fælt ja. Hvem tror de at de lurer? Nei det ser ikke naturlig og fint ut, du får ikke Bambiøyne av det, du ser merkelig ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke sammenligne bruk av string med å tørke seg bak og deretter foran. Dette er to forskjellige ytterpunkter av samme sak.  Anonymous poster hash: 5122e...087

Jo, det er en relevant sammenlikning, da stringen vil føre rompebakterier til steder de ikke skal være - uansett hvor mye man vasker seg. I tillegg synes jeg personlig at string er dritstygt om man ikke har en rompe som Jennifer Lopez.

Anonymous poster hash: 88416...e58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morello

Slenger meg på vippeextensions.. Elsker dramatiske vipper, men extensions ender som oftest opp med å se ut som en dopa kamel heller enn bambi. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Generelt sett extensions. Ser ikke poenget, det ser falskt ut og jeg liker ikke omstendighetene rundt mye av industrien. Hva med å bli fornøyd med eget hår?

 

For å ikke glemme falske negler! Urk! Spesielt sånne som skal være så spesielle, slik som disse.

Endret av Jolene
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt sett extensions. Ser ikke poenget, det ser falskt ut og jeg liker ikke omstendighetene rundt mye av industrien. Hva med å bli fornøyd med eget hår?

 

For å ikke glemme falske negler! Urk! Spesielt sånne som skal være så spesielle, slik som disse.

Hva i himmelens navn er det der? :o Ser ut som diskokuler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt sett extensions. Ser ikke poenget, det ser falskt ut og jeg liker ikke omstendighetene rundt mye av industrien. Hva med å bli fornøyd med eget hår?

 

For å ikke glemme falske negler! Urk! Spesielt sånne som skal være så spesielle, slik som disse.

de klumpene der så grusomme ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva i himmelens navn er det der? :o Ser ut som diskokuler!

De skal se ut som kuler. Grufulle greier.

 

de klumpene der så grusomme ut. 

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt sett extensions. Ser ikke poenget, det ser falskt ut og jeg liker ikke omstendighetene rundt mye av industrien. Hva med å bli fornøyd med eget hår?

For å ikke glemme falske negler! Urk! Spesielt sånne som skal være så spesielle, slik som disse.

Hva med de som nesten ikke har eget hår som bruker extensions til å føle seg litt mer vel?

Anonymous poster hash: 14b27...b10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med de som nesten ikke har eget hår som bruker extensions til å føle seg litt mer vel?Anonymous poster hash: 14b27...b10

Spesiell omstendighet, det, da. De aller fleste som bruker dette har helt normalt hår, men bare skal ha det enda litt lengre, overdrevent langt eller bare tykkere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med de som nesten ikke har eget hår som bruker extensions til å føle seg litt mer vel?

Anonymous poster hash: 14b27...b10

En frisyre som kler deg og bli fornøyd med deg selv. Da er mye gjort. Selv vil jeg ikke støtte en sånn type industri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...