Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tippeliste fødsel:

18 februar

Blomst12

19 februar

Lillemeg90

20 februar:

Sushi

Favole

21 februar

Yesterday

22 februar

^^Belle^^

23 februar

missdior

24 februar (termin :) )

Saraby

Teita

25 februar

Tusle

26 februar

Essie_

27 februar

Spiremor

28 februar

Nautika

1 mars

Malicious

Silverdoe

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har notert dere alle. :)

Æsj, i kveld har jeg skikkelig med halsbrann! Helt merkelig. På lørdag da vi spiste hjemmelagd pizza med sterk salsa i, fikk jeg ikke halsbrann. I dag har jeg det, men har spist kylling, ris og grønnsaker til middag. :P Kanskje det er risen? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg tipper lillebror kommer til termin 24. Februar

Hei på deg! :)

Notert!

Jeg tipper 26. :)

Notert!

19! :)

Notert! Og det var altså den beste datoen hittil! :nigo: Bare to uker og to dager til det!

Tipper 20. :)

Notert!

Jeg er skrevet opp to ganger. Saraby tippet termin :)

Oi, hehe, det gikk visst litt i surr! Har fikset det nå :jepp:

Jeg tipper 22.februar. ;)

Notert!

___

Akkurat tre uker til termin i dag. Håper virkelig virkelig virkelig jeg ikke er gravid om tre uker altså! Eller enda verre, om FIRE uker! Nå skal jo O på forsamtale og undersøkelse på fredag, så da har han jo fri da, så den dagen blir jo å gå fort, også blir det operasjon på mandag, dvs. han blir hjemme fra bhg mandag og tirsdag også i alle fall. Sånn sett blir vel dagene fra fredag til onsdag neste uke å gå fort, men etter det kommer jeg nok til å gå inn i total ventemodus er jeg redd. Babyen bare kan ikke komme før, så selv om jeg er lei så venter jeg ikke enda. Om en uke derimot... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tippar 1.mars :jepp:

Notert! :)

18 februar tipper jeg :)

Notert! :)

__

20 dager til termin, og bare 14 dager til første tippedato! :nigo: Nå går det jo unna. :) Var faktisk mer utålmodig forrige uke, selv om jeg kjenner på det nå også. Kanskje fordi 4 uker til termin føles langt verre enn tre. :P Dessuten blir jo kommende uke å gå fort nå siden vi har så mye på tapeten.

I dag skal jeg bake verdens beste grove rundstykker! :) Stor oppskrift på 80 stk, så jeg kommer nok til å bli ganske så sliten. Blir med andre ord veldig lettvint middag, også får R ta seg av O i dag hvis jeg ikke har energi til overs. :P Er så greit å fylle opp fryseren nå før fødsel. Burde egentlig bake mer boller og kanelsnurrer også, men boller er ikke noe vi tar opp spesielt ofte, så det er ikke like viktig som rundstykker.

Andre forslag til å ting som kan legges i fryseren? Jeg har allerede sjokoladekake, gulrotkake og litt eplekake, så gidder ikke bake mer kake. I alle fall ikke siden jeg faktisk har lyst til å gå ned i vekt etter fødsel, så jeg ser ikke for meg å servere kaker til hvert eneste barselbesøk. :P Heller bare sette fram litt kjeks/frukt eller noe sånt. Eventuelt faktisk bare ta ut rundstykker så kan man ba "barsellunsj". ;)

Har vurdert å bake grove horn med karbonadedeig og ost, men jeg har aldri laget horn før, og det virker så sykt kjedelig å stå der og brette de hornene. :P

O er fryktelig opptatt av puppene mine for tiden. Han spør stadig om det er kommet melk i de, også spør han om magen min er blitt stor nå (har sagt at magen må bli kjempestor før lillebror kommer), så han gleder seg nok til lillebror kommer. Snakker mye om han. :)

Ellers må man jo bare elske småbarnslogikk. Dere vet uttrykket "kanskje, kanskje ikke", for eksempel hvis man ikke vet enda om man får besøk, så kan man si det. O prøver seg på ulike uttrykk for tiden, så når han bruker det uttrykket der så sier han "kanskje ikke, kanskje JA", i et veldig søtt toneleie. :P Jeg skjønner jo godt at han tror man skal legge på ja etter kanskje. Er mange slike uttrykk som ikke blir helt riktige, men synes selv det er veldig søtt og artig å se han "utforske" de. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...