Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hehe, burde vel vite bedre enn å la det gå så lenge uten en lyd nå :fnise:

Ikke noe fødsel på gang nei! :) Bare internettet som har vært nede siden fredag, så får ikke brukt pc, og det er så tungvint å svare flere stk på mobil. ;) Skal få svart mer ordentlig når de får fikset Internett. Når enn det blir da.

O sin operasjon i morgen, så om bare tre dager får lillebror "lov" til å komme. :P Når det er sagt så er det lite som tyder på fødsel med det første! :sukk:

Har heldigvis vært litt mindre utålmodig siste dagene. :)

Skal huske på å "melde inn" litt regelmessig de neste dagene så dere slipper å få falske forhåpninger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur:

:ler:

På en side ganske enig, men samtidig glad siden jeg vil ha unnagjort morgendagen først. :P

Men hva er vel en graviditetsdagbok uten "falsk alarm"? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen da!:) masse gode mammatanker!:)

Takk :) Gruer meg, men blir godt å få unnagjort. Dessuten så pleier O å være veldig flink hos lege og sånt, så jeg kommer vel til å sprekke av stolthet. :P

Nå slapper vi av alle sammen. Både i går og i dag har O spurt om å få legge seg litt på dagtid, og det er så klart i orden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Lykke til med O. Også vil jeg tippe 25! Tenk det er ikke lenge til altså :hoppe: Jeg vil også føde snart!! Og jeg har 10 uker igjen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...