Teriyaki Skrevet 10. april 2015 Forfatter #3341 Del Skrevet 10. april 2015 Enn du da Susa? Går dagene greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. april 2015 Forfatter #3342 Del Skrevet 10. april 2015 også sa du ikke ifra Åh, var du også der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 10. april 2015 #3343 Del Skrevet 10. april 2015 Åh, var du også der? Neei, men jeg bor jo 5 min unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. april 2015 Forfatter #3344 Del Skrevet 10. april 2015 Neei, men jeg bor jo 5 min unna Ja sant! Neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 10. april 2015 #3345 Del Skrevet 10. april 2015 Enn du da Susa? Går dagene greit? Ja, jeg syns egentlig det. Syns det blir litt heavy å være alene med begge to enda, er veldig heldig som har en mamma som stiller opp om gubben skal noe. Lillebror vil helst sitte på fanget, og gjerne amme veldig mye i leggetiden til storebror. Og da storebror ikke er så veldig glad i å legge seg, så blir det litt krøll... Eneste er at gubben ikke er så veldig interessert i babyen, jeg føler meg som en alenemor for han. Og så deler vi liksom ansvaret på storebror. Håper og tror det blir litt bedre etterhvert. Han sover på samme rom som storebror også "for da slipper han å bli vekt hele natta." Og så blir det jo dårlig med kjærestetid da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. april 2015 Forfatter #3346 Del Skrevet 11. april 2015 (endret) Ja, jeg syns egentlig det. Syns det blir litt heavy å være alene med begge to enda, er veldig heldig som har en mamma som stiller opp om gubben skal noe. Lillebror vil helst sitte på fanget, og gjerne amme veldig mye i leggetiden til storebror. Og da storebror ikke er så veldig glad i å legge seg, så blir det litt krøll... Eneste er at gubben ikke er så veldig interessert i babyen, jeg føler meg som en alenemor for han. Og så deler vi liksom ansvaret på storebror. Håper og tror det blir litt bedre etterhvert. Han sover på samme rom som storebror også "for da slipper han å bli vekt hele natta." Og så blir det jo dårlig med kjærestetid da...Ja, det kan fort bli litt stress. For eksempel hvis storebror må på do samtidig som lillebror spiser. Storebror nekter å gå alene selv om jeg vet han kan, og lillebror blir blodig fornærme og setter i hylskrik hvis jeg kobler han fra før han er enig. Her er det også amming akkurat når O skal legge seg, for det er ca leggetid for J også da. Så eneste muligheten min for å få lagt O er hvis jeg har pumpet så R kan gi flaske. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å legge begge. Hvordan gjør egentlig folk det? De dagene J tar kveld kl 19 går det fint, da kan jeg ta O etterpå. Men de dagene han tar kveld kl 20 så blir det litt verre. Etter 20 er for sent for O. Jeg er også for det meste alene om J. Han tar J hvis jeg vil leke med O, og han har absolutt ikke noe i mot det, men for det meste blir det jo til at jeg som har pupper tar J og han tar O. De drar for eksempel ofte ut på ettermiddagen. Endret 11. april 2015 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. april 2015 Forfatter #3347 Del Skrevet 11. april 2015 Endelig fint vær! I dag har jeg gått den lengste trilleturen hittil. 6 km. Kjente det godt i rygg og bekken, men er bare en time siden nå og føler meg allerede nesten bra igjen. Så det kommer seg veldig. For 4 uker siden var jeg jo helt gåen etter 800 meter J sover enda, så han har faktisk sovet i to timer nå. Var så deilig å være ute, så jeg prioritere visst litt feil ved å heller være ute med R og O, skulle nok egentlig lagt meg da det var morgen kl 0610 i dag. Til gjengjeld ble det bare amming to ganger fra 1915 til 0610!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. april 2015 Forfatter #3348 Del Skrevet 12. april 2015 (endret) Rekordbra natt. Tok kveld kl 1915, amming kl 0115, våknet, men sovnet igjen sa han fikk smokk kl 0330, ammet kl 0420 og morgen kl 07. Selv fikk jeg sove videre fra 0730 til 0930, så i dag bør jeg føler meg uthvilt altså. La meg tross alt kl 21 i går. Hadde ellers en veldig fin dag i går. Stod opp alene med begge guttene, dro på trilletur finværet kl 0930, gikk 6 km og deretter var jeg ute med de andre. Spiste laksepakke med ris til middag også fikk jeg besøk en times tid, mens guttene var ute. Så hadde vi spiseorgie etter at ungene var i seng. Med hjemmelaget burger og is til dessert. Endret 12. april 2015 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 12. april 2015 #3349 Del Skrevet 12. april 2015 Så deilig natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 14. april 2015 #3350 Del Skrevet 14. april 2015 For en herlig natt! Deilig når de sover så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. april 2015 Forfatter #3351 Del Skrevet 14. april 2015 Jepp! Der ble med den natten da. De siste to nettene har det vært tre nattamminger, men det er uansett mye bedre enn fire-fem slik jeg har vært vant til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. april 2015 Forfatter #3352 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Herregud i dag har J sovet nesten hele dagen. Først litt av og på fra kl 09 til 1030. Han våknet da vi var hos legen, da jeg leverte O i bhg og da jeg parkerte hjemme. 1040 dro jeg på trilletur, så da sov han fra sa til 1320! Nesten tre timer det. Så ammet jeg, og han dyppet av igjen. Var regelmessig våken, men sov flere runder mellom der også fram til nå kl 16. Lurer på om han blir klar for kvelden til vanlig tid i dag. Satser på det da. Han har sovet mer i dag enn da han var nyfødt. Sånn ellers så står middagen på kok, men alt jeg tenker på er sjokolade.. Endret 14. april 2015 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 14. april 2015 #3353 Del Skrevet 14. april 2015 NEI, ikke skriv det en gang! Vil ha sjokolade også! Spennede å se hvordan natta blir da, den blir nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. april 2015 #3354 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg går rundt og leter etter sjokolade i skapene. Fant kun sjokolade som har gått ut på dato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. april 2015 Forfatter #3355 Del Skrevet 14. april 2015 Haha, ja vi er vel flere som er sjokoholiker Vi har bare non stop. Men det er jo ikke så godt. Tok en tyggis etter middag, og det hjalp litt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. april 2015 #3356 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg kjøpe sjukegodt til L i dag. Det var dumt, han vil ikke ha,men det vil mammaen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. april 2015 Forfatter #3357 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg kjøpe sjukegodt til L i dag. Det var dumt, han vil ikke ha,men det vil mammaen ... Haha, samme hadde nok skjedd med meg Det ER så vanskelig å avvenne seg. Er på dag to nå, og vet av erfaring at dag tre og fire er verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. april 2015 #3358 Del Skrevet 16. april 2015 Alenelegging, ja. Si ifra når du har funnet fasiten! Her har metoden endret setæg etterhvert som ungene har blitt større. Da M var minst lot jeg henne sitte i vippestolen og se tv ( ) mens jeg la A. Etterhvert som M ble større, og leggetiden tidligere, sitter A og ser barnetv mens jeg legger M. Dette fikser du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. april 2015 Forfatter #3359 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Alenelegging, ja. Si ifra når du har funnet fasiten! Her har metoden endret setæg etterhvert som ungene har blitt større. Da M var minst lot jeg henne sitte i vippestolen og se tv ( ) mens jeg la A. Etterhvert som M ble større, og leggetiden tidligere, sitter A og ser barnetv mens jeg legger M. Dette fikser du! Ja må vel det på et vis. Har kommet fram til at jeg får stelle de begge kl 18. Så ammer jeg J mens O spiser kveldsmat. Så setter jeg på tv til O når jeg går ned med J ca 1915. Så pusser jeg tennene, leser og synger til O etterpå. Så må det sikkert endres litt på når det er perioder med utfordringer med J sin legging. ________ Rekord DÅRLIG natt. Har seriøst vært våken hver time halve natta og hver halvtime andre halve natta. Så skal man jo rekke å sovne mellom slagene også. J har hatt vondt i magen. Trøtt!! Endret 16. april 2015 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 16. april 2015 #3360 Del Skrevet 16. april 2015 Jeg leste, sang og kosa med L mens jeg amma J, og så gikk jeg på vårt soverom med J og la ham. Det gikk egentlig relativt smertefritt. Nå er det dødsenkelt, for gutta sover på samme rom. Leser, synger, og stryker på J til han sover, så; ferdig. Føler med den ang. natta. Jeg ER SÅ GLAD jeg er ferdig med våkennetter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå