Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med lillebror :strix: Hva ble navnet hans?

Jeg er bare sååå nysgjerrig på hvordan har ser ut. Har du ikke instagram? :nigo: Hørtes ut som en heftig fødsel. Så godt det er over. Kos deg med lille nurket :rodmer:

Endret av Kakaoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ludodama

Johoo! Hipp hurra!!!

Krysser alle fingre for at du får en baby som elsker soving og spising ;)

Håper du får deg litt velfortjent hvile!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner :) Jeg skal svare mer ordentlig etter hvert, men akkurat nå er jeg så sliten at jeg ikke orker stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner :) Jeg skal svare mer ordentlig etter hvert, men akkurat nå er jeg så sliten at jeg ikke orker stort.

Uff, håper du får henta deg litt inn igjen på dagtid, når o er i barnehagen!

Her har storebror vært syk siden torsdag, fælt å si det, men jeg gleder meg litt til han skal i barnehagen imårra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av og skal ikke si NYYYYT DET, og ikke føl noe press på å oppdatere; selvfølgelig gleder vi oss til å høre mer men det kommer med tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går greit. :) Jeg merker blodtapet godt på kroppen, og lillebror våkner annen hver time for mat på natten. I tillegg er jeg sår så ammingen gjør vondt, så det blir ikke mye tid til KG. Dvs jeg leser litt hos dere andre og svarer kort her og der, men jeg må nesten ha pc for å oppdatere skikkelig i egen bok. Multisitering og lange innlegg funker ikke så godt på mobil. :P

Nei her i hus er ikke barseltiden rosa skyer. Jeg strekker ikke til med verken storebror, husarbeid, som kjæreste eller i det hele tatt. Men sånn er det bare. Den første tiden er unntakstilstand.

Det positive er nå at enn så lenge så sliter han ikke så med magen lenger, og han sover mye mer på dagtid enn han gjorde de første dagene. Storebror skrek mye mer, og vi måtte gå fram og tilbake i stuen pga. Magevondt.

Vi holder oss enn så lenge inne dagen lang, men kjenner jeg gleder meg til å klare å gå trilletur. Om enn bare 15 min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Barseltida ER tøff for mange av oss. Og hormonene hjelper ikke på følelsen av å ikke strekke til... Men det er som du sier unntakstilstand. Og det blir snart bedre! Det er faktisk helt ok at mannen tar seg av storebror og at du får fokusere kun på amming og baby akkurat nå. Kjæreste har du i alle fall ikke tid til å være, det skjønner vel R også?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Barseltida ER tøff for mange av oss. Og hormonene hjelper ikke på følelsen av å ikke strekke til... Men det er som du sier unntakstilstand. Og det blir snart bedre! Det er faktisk helt ok at mannen tar seg av storebror og at du får fokusere kun på amming og baby akkurat nå. Kjæreste har du i alle fall ikke tid til å være, det skjønner vel R også?

Ja, han skjønner heldigvis det. :) Han er veldig flink til å stille opp og tar det meste med storebror. :) Er heldigvis alltid plass til O i fanget mitt selv om jeg ammer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den første tida er ingenting annet enn unntakstilstand. Bra at mannen stiller opp og tar sin del, det tar jo sin tid å få ting på plass med ny baby i hus og alt. Det vil jo bli bedre etter hvert, selv om det kan være veldig heftig mens det står på.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet med brystskjold? Det reddet ammingen for meg! Har klart å vende det av nå og det føles veldig greit med amming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått kommet inn og gratulerert deg enda. Men gratulerer så mye med en lillebror :hug: hørtes ut som en slitsom fødsel! Du er tøff du. Håper kreftene kommer snikende tilbake snart, så det blir litt lettere med to å ta seg av! :hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Svarte..Her hadde jeg multisitert og skrevet ferdig også kommer jeg borti tilbakeknappen..

Vel, tuuusen takk for alle gratulasjoner! Det er veldig koselig. :) Jeg orker ikke multisitere alle på nytt, så jeg skal heller skrive et lengre innlegg etter dette. Men det er mulig lillebror sovner nå, så da skal jeg også sove. Jeg er kjempetrøtt! ;)

Planen er i alle fall å få ut oppdatering og fødselshistorie i dag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo typisk at alt forsvinner noen ganger som man har sitert og skal svare på alt. Men prøvde du framover-knappen også? Kunne jo kanskje ha gått..

Nå må du endre tittel på dagboka da ;) Ja, du må nyte å sove samtidig som lillebror, er vel deilig å sove litt "ekstra" når man har sjansen. Gleder meg til å lese fødselshistorie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...