Gå til innhold

Anbefalinger: Koreasminke


Gjest Cevita

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd The Saem Iceland - serien her ? Synes den ser så spennende ut. Anonymous poster hash: 87b98...3ab

Jeg har prøvd den rosa dagkremen fra den serien. Skulle være til "dry skin", men passer nok bedre til dehydrert hud. Likte den ikke, men som sagt feil til hudtypen min. Likte ikke helt lukten.

Anonymous poster hash: c5a9d...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har prøvd noen hårprodukter? Eller blir deres hårprodukter helt "feil" siden nordisk hårtype er ganske annerledes?

Anonymous poster hash: cc6e9...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det være nødvendig med setting pudder til Holika Holika bb cream eller Missha perfect cover bb cream? Hvis ja; er det noen som kan anbefale et?



Anonymous poster hash: c64d4...c1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd noen hårprodukter? Eller blir deres hårprodukter helt "feil" siden nordisk hårtype er ganske annerledes?

Anonymous poster hash: cc6e9...ea3

Missha procure intensive repairing treatment er en veldig god kur mot slitt og tørt hår

 

 

Vil det være nødvendig med setting pudder til Holika Holika bb cream eller Missha perfect cover bb cream? Hvis ja; er det noen som kan anbefale et?

Anonymous poster hash: c64d4...c1b

 

Jeg har ikke prøvd det selv, men Etude House Dear Girls Pact er et transparant/hvitt settingpudder som visst nok skal være ganske bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vil det være nødvendig med setting pudder til Holika Holika bb cream eller Missha perfect cover bb cream? Hvis ja; er det noen som kan anbefale et?

Anonymous poster hash: c64d4...c1b

Jeg bruker settingpudder over holika holika sin, men mest for at den skal holde ekstra ekstra godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har gode tips til noe som kan hjelpe mot store porer og røde utredelser på nesevingen?

Anonymous poster hash: 6441c...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har gode tips til noe som kan hjelpe mot store porer og røde utredelser på nesevingen?

Anonymous poster hash: 6441c...31c

Jeg har hørt at Wonder Pore serien fra Etude House skal være god! Rødt rundt nesa er det verre med... Prøvde en sånn krem som visstnok skulle hjelpe mot slike blodkar, men så ikke noe resultater, så bet i det sure eplet og fjernet det med laser - det er det eneste som hjalp meg, så det kan jeg anbefale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at Wonder Pore serien fra Etude House skal være god! Rødt rundt nesa er det verre med... Prøvde en sånn krem som visstnok skulle hjelpe mot slike blodkar, men så ikke noe resultater, så bet i det sure eplet og fjernet det med laser - det er det eneste som hjalp meg, så det kan jeg anbefale.

Tusen takk. Har toneren fra den serien. Og bruker endel masker/skrubber for å holde huden fin, men tror jeg bare er litt uheldig med huden. Det rare er at jeg har tørr hud ellers, og store porer er vel vanligst ved fet hudtype?

Anonymous poster hash: 6441c...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker settingpudder over holika holika sin, men mest for at den skal holde ekstra ekstra godt :)

Hvilket pudder bruker du?

Anonymous poster hash: c64d4...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket pudder bruker du?

Anonymous poster hash: c64d4...c1b

Etude House Dear Girls Be Clear :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har funnet en fin hvit neglelakk?

Anonymous poster hash: 87b98...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har funnet en fin hvit neglelakk?

Anonymous poster hash: 87b98...3ab

Dessverre ikke. Men anbefaler Modi neglelakkene. De er veldig bra. Du kan jo se om de har en hvit? Evnt. Holika holika eller Etude house :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Jeg tror jeg har prøvd ut ørten BB-kremer, men landet til slutt på denne: Skinfood aloe sun BB cream:

 

Den er akkurat passe tykk, fin farge og dekker bra :) Veldig fornøyd med den! 

 

Ellers har jeg blitt veldig glad i pudderet fra Holika Holika, men jeg er ikke like glad i den padden som er med. Dere som bruker dette pudderet, eller lignene, bruker dere padden som følger med eller bruker dere noe annet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg har prøvd ut ørten BB-kremer, men landet til slutt på denne: Skinfood aloe sun BB cream:

 

Den er akkurat passe tykk, fin farge og dekker bra :) Veldig fornøyd med den! 

 

Ellers har jeg blitt veldig glad i pudderet fra Holika Holika, men jeg er ikke like glad i den padden som er med. Dere som bruker dette pudderet, eller lignene, bruker dere padden som følger med eller bruker dere noe annet? 

Jeg har etude house sitt, og jeg bruker kost til påføring. Det er så lyst, så om jeg skal bruke paden føler jeg at jeg får for mye på, og blir altfor lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Jeg har etude house sitt, og jeg bruker kost til påføring. Det er så lyst, så om jeg skal bruke paden føler jeg at jeg får for mye på, og blir altfor lys.

 

Takk :) Tror jeg må gå over til kost jeg også. Hvis jeg er litt rask på labben kan det bli noen hvite flekker her og der :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har noen piggmentflekker som har blitt mørkere med tiden. Er i 20årene, og blitt påpasselig med solfaktor(bruker kun spf 50 i ansiktet), men de jeg har fått har jeg jo fått.

 

Har sett litt på Clinique sin corrector..men lest en del på MUA og den scorer ikke så veeeldig høyt.

 

Noen produkter dere vet om som fungerer?

Har for øvrig aldri bestilt noe fra Korea /eller ebay tidligere, så ingen erfaring.



Anonymous poster hash: 11ef0...d25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen piggmentflekker som har blitt mørkere med tiden. Er i 20årene, og blitt påpasselig med solfaktor(bruker kun spf 50 i ansiktet), men de jeg har fått har jeg jo fått.

Har sett litt på Clinique sin corrector..men lest en del på MUA og den scorer ikke så veeeldig høyt.

Noen produkter dere vet om som fungerer?

Har for øvrig aldri bestilt noe fra Korea /eller ebay tidligere, så ingen erfaring.

Anonymous poster hash: 11ef0...d25

Mizon snail repair :)

Anonymous poster hash: 6441c...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å spørre om andre gode produkter som ikke er koreanske? F.eks. Japanske? Hvis noen har noen tips der?

Anonymous poster hash: 6441c...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har noen piggmentflekker som har blitt mørkere med tiden. Er i 20årene, og blitt påpasselig med solfaktor(bruker kun spf 50 i ansiktet), men de jeg har fått har jeg jo fått.

 

Har sett litt på Clinique sin corrector..men lest en del på MUA og den scorer ikke så veeeldig høyt.

 

Noen produkter dere vet om som fungerer?

Har for øvrig aldri bestilt noe fra Korea /eller ebay tidligere, så ingen erfaring.

Anonymous poster hash: 11ef0...d25

 

Prøv deg med vitamin C. OST har akkurat kommet en ny versjon som heter C21.5, men den gamle som heter C20 er nesten lik, og mye billigere. Den nye er enda ikke så veldig tilgjengelig på Ebay. Jeg kan ikke leve uten vitamin c, bruker det to ganger daglig. 

Anonymous poster hash: c5a9d...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...