Gå til innhold

Anbefalinger: Koreasminke


Gjest Cevita

Anbefalte innlegg

http://www.ebay.com/itm/SKINFOOD-Skin-Food-Black-Sugar-Mask-100g-Free-gifts-/281010663623?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item416d8a70c7

Hvorfor er Skinfood Black sugar maske så populær? Det høres jo ikke så veldig bra ut å ha på sukker i ansiktet? :klo:

Anonymous poster hash: 938c4...6d7

Har den sukkermasken, Jeg syns den er for grov så masserer den minst mulig inn i ansiktet. Den prikker litt når den sitter på og huden er veldig myk etterpå. Også lukter den Cola. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Off-topic, men etter å ha skrevet litt på posten min over her og funnet frem produktene på Ebay. Jeg gaper litt :sjokkert:

Mange priser har virkelig gått opp nå. Jeg er glad jeg har kjørt meg gjennom masse prøving og shopping til nå, har jo kostet totalt noen lapper over disse årene. Om jeg skulle pløyd gjennom alt jeg har prøvd til nå, ville det blitt noen lapper ekstra :P Samtidig, så må jeg si at det er fortsatt litt billigere enn mye jeg ser i butikkene her. Eneste er at vinningen kan gå litt opp i spinningen om jeg prøver 3-4 forskjellige eyelinere fra Ebay som viser seg å være bom, mot 1 eyeliner her som matcher.

Heldigvis er det faktisk svært få totalt skivebom av det jeg har kjøpt hittil. Bank i bordet :fnise:(Første gang jeg bruker uttrykket, syntes det passet så bra haha)

Selgerne har nok ikke satt opp prisen noe særlig vil jeg tro, er krona som er så svak. jeg finner mange av de samme produktene til "samme" pris som når krona var sterkere. Så det er håp for oss etterhvert:)

En ting jeg aldri har turt å teste ut pga. prisen er parfymene! jeg er en parfyme-elsker, men jeg har aldri turt å kjøpe før jeg lukter! Lukter er jo veldig individuelt, men jeg lurer på om det er noen her inne som har kjøpt parfyme som de er fornøyd med?:)

Anonymous poster hash: 479b8...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her et par produkter jeg er ganske fornøyd med:

  • Etude House Drawing Eye Brow - En billig, men veldig bra øyenbrynsblyant. Finnes i flere farger og gir et naturlig og pent resultat.
  • SCINIC All Day Fine Pore Clay Mask - Veldig fin ansiktsmaske ti folk med fet hud. Suger til seg alt av olje og etterlater ren og myk hud. Ville derimot ikke anbefalt den til andre hudtyper i og med at den kan virke svært tørkende på huden.
  • Etude House Proof 10 Eye Primer - Supergod primer! Mange som sammenligner den med urban decay primer potion og det skjønner skjønner jeg godt. Primeren veldig billig og du får mye for prisen. Den får skyggen til å vare hele dagen og legger seg ikke i striper. Anbefales på det sterkeste!
  • Etude House I Need You, Mask Sheet i Mugwort varianten - veldig deilig og beroligende. Det neste minuset er huden føles litt klissete etter bru, men det er ikke noe stort problem.
  • Holika Holika Jewel-light WaterProof Eyeliner - stort fargeutvalg og sitter som et skudd etter å ha blitt påført.

Venter også spent på Innisfree Its Real Squeeze Green Tea Mask, OST C20 original pure vitamin C20 serum og Mizon Snail Repair Eye Cream :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke produkter bruker dere, og følger dere denne rutinen? :danse:

1. Rens (Olje, skum, krem, sminkefjerner?)

2. Toner

3. Essens

4. Ampoule

5. Serum

6. Emulsion

7. Øyekrem

8. Dagkrem/nattkrem (sleeping pack)

Masker

1. Sheetmaske

2. Skrubb/peeling

3. Leiremaske



Anonymous poster hash: a2aa0...9ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke produkter bruker dere, og følger dere denne rutinen?

1. Rens (Olje, skum, krem, sminkefjerner?)

The Face Shop Herb Day 365 Cleansing Foam Aloe (skumrens)

Banila Co Clean It Zero (sminkefjerner)

Mizon Snail Repairing Foam Cleanser (skumrens)

Etude House Baking Powder BB Deep Cleansing Foam (Skumrens)

2. Toner

Skinfood Fresh Apple Sparkling Pore Toner

Benton Aloe AHA Toner

3. Essens

Ikke funnet en jeg liker

4. Ampoule

Ikke prøvd

5. Serum

Skinfood Watery Berry Serum

6. Emulsion

Skinfood Watery Berry Emulsion

7. Øyekrem

Etude House Moistfull Collagen (Liker denne)

Skinfood Black Raspberry (Denne blir jeg ikke å kjøpe i full pakning)

8. Dagkrem/nattkrem (sleeping pack)

Mizon Snail Recovery Gel Cream (Dagkrem: Litt klissete, men gir mye fukt)

Innisfree Green Tea Sleeping Pack (Nattmaske: Halleluja for et produkt! Beste koreanske produktet jeg har prøvd, sammen med peelingen under her)

Masker

1. Sheetmaske

Skinfood Peach Sake Pore Essence Mask Sheet

2. Skrubb/peeling

Mizon Apple Smoothie Peeling Gel (Velvære og friskhet på tube. Enough said.)

3. Leiremaske

Ikke prøvd, skal jeg kjøpe blir det denne Innisfree Jeju Volcanic Pore Clay Mask



Anonymous poster hash: a2aa0...9ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke produkter bruker dere, og følger dere denne rutinen? :danse:

1. Rens (Olje, skum, krem, sminkefjerner?) The Face Shop Rice Water Bright Eye & Lip Remover

2. Toner

3. Essens

4. Ampoule

5. Serum Tosowoong Syn-ake anti-rynke

6. Emulsion Skinfood Watery Berry

7. Øyekrem Shara Shara Green Oasisblablabla

8. Dagkrem/nattkrem (sleeping pack) Holika Holika Super Cera

Masker

1. Sheetmaske

2. Skrubb/peeling

3. Leiremaske

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tips til gode sminkefjernere og/eller maskara? :)

Anonymous poster hash: 6441c...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvilke merker er gode bortsett fra de opplagte, Skinfood, Misha, Holika Holika, Tony Moly?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til gode sminkefjernere og/eller maskara? :)

Anonymous poster hash: 6441c...31c

Har ikke prøvd den selv, men jeg vet at Innisfree Apple Juicy Lip & Eye Remover har fått mye skryt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke merker er gode bortsett fra de opplagte, Skinfood, Misha, Holika Holika, Tony Moly?

Benton, Mizon og Innisfree, blant annet :) Er hovedsakelig de jeg bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke merker er gode bortsett fra de opplagte, Skinfood, Misha, Holika Holika, Tony Moly?

Benton, Innisfree, Laneige, Sulwhasoo og Su:m 37 :)

Anonymous poster hash: a2aa0...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Er det noen som har/har hatt hormonell acne og funnet produkter fra Korea som hjelper? :)

Har dehydrert kombohud med acne og mange arr, så vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Vil helst ha bort mesteparten av kvisene først selvsagt og så heller fokusere på arrene senere, men det er ikke så lett, så setter pris på alle forslag :)



Anonymous poster hash: 01a36...739
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjøper dere koreansk/kinesisk sminke når dere vet at dyretesting er forbudt der borte? Liker dere tanken på at dyr skal lide for at dere er gjerrige og skal kjøpe billigst mulig?

Anonymous poster hash: 3d2b0...028

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påbudt, ikke forbudt.

Anonymous poster hash: 3d2b0...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor kjøper dere koreansk/kinesisk sminke når dere vet at dyretesting er forbudt der borte? Liker dere tanken på at dyr skal lide for at dere er gjerrige og skal kjøpe billigst mulig?

Anonymous poster hash: 3d2b0...028

Hvorfor kjøper du klær fra kjedemerker sydd i asia når du vet at barn blir satt arbeid der borte? Liker du tanken på at mennesker skal slave for at du er gjerrig og skal kjøpe billigst mulig?

Ingen kan vinne dette her...

Anonymous poster hash: c84b3...9a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Benton, Innisfree, Laneige, Sulwhasoo og Su:m 37 :)

Anonymous poster hash: a2aa0...9ab

Av alt jeg har prøvd innen hudpleie fra Korea er Sulwhasoo det merket jeg har blitt mest imponert over. Men det virker som om det hovedsakelig er anti-age? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjøper du klær fra kjedemerker sydd i asia når du vet at barn blir satt arbeid der borte? Liker du tanken på at mennesker skal slave for at du er gjerrig og skal kjøpe billigst mulig?

Ingen kan vinne dette her...

Anonymous poster hash: c84b3...9a4

Jeg kjøper ikke klær fra kjedebutikker, tenk.

Anonymous poster hash: 3d2b0...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper ikke klær fra kjedebutikker, tenk.

Anonymous poster hash: 3d2b0...028

Da håper jeg du vet at mange vaskemidler og andre ting også er dyretestet.

Anonymous poster hash: 6441c...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...