Gå til innhold

Tusselines mystiske hule

Tusseline

Anbefalte innlegg

Har ikke hatt avslappingstid for meg selv på mange dager, men nå er jeg hjemme igjen, og jeg må innrømme at det føles litt befriende.

Kjørte til kjæresten på mandag, og fikk lastet over alt han skulle ha med seg tilbake til Stavanger. Plassen var knapp, men det gikk heldigvis til slutt. Det var godt å se ham igjen (etter nesten 3 uker!), og vi har hatt ordentlig kvalitetstid de påfølgene dagene. Har gjort godt. :)

Jobbfri dag i morgen, og jeg fryyyder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært hos legen i dag, og fått konfrontert noe som gjør meg veldig urolig, men jeg krysser fingrene for at det vil ordne seg til slutt. Det gnager og gnager, men jeg må holde motet oppe. Heldigvis har jeg gode støttespillere. :klem:

Endret av Tusseline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å karre meg opp fra senga før ett i dag, og det betyr lite tid til rydding og diverse før jeg drar på jobb. Får ta restene når jeg kommer tilbake igjen.

I morgen melder jeg meg opp til 2FY. Dvs. ett steg videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp spist meg stappmett på livretten min: rød fiskesuppe med deilige ingredienser, som løk, hvitløk, hermetiske tomater, purre, rød paprika, sei, laks, kongereker, timian osv. :)

Her går det fort for seg. Skal starte på skolen allerede neste mandag, og jeg er nødt til å få tak i bøker til den tid. Skolen er dyr nok i seg selv, om jeg ikke må bruke penger på bøker i tillegg. Mamma og pappa legger ut, så slipper jeg å ta opp lån (som fører til skyhøye renter). Blir nok litt merkelig å sette foten inn på samme skole igjen (voksenopplæring, mao), men jeg klør i fingrene etter å komme meg videre. Rastløsheten min tar snart overhånd, nemlig.

Endret av Tusseline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velsmakede pannekaker til middag i dag. Noe jeg ikke har hatt på år og dag, men med det rette tilbehøret er det absolutt overkommelig. :)

Har kanskje ikke luftet det her inne, men ei venninne og jeg er på jakt etter leilighet for tiden. Vi blir bosatt her i byen begge to neste studieår, og jeg klør i fingrene etter forandringer. Det skal noenganger så lite til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst fått matlagingdilla for tiden, noe som er VELDIG ulikt meg. Hater å lage mat i grunn, for jeg får det aldri riktig til. Det fikk jeg klart bevis på i dag. Banankake uten 0% tilsatt sukker + ikke gjennomstekt smaker.....dritt. Ansiktene på resten av gjengen så heller ikke videre begeistret ut. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksemet i ansiktet ser ut til å roe seg ned et par hakk etter at jeg fikk påført nyinnkjøpt krem. Befriende. Er lei av å måtte behandle to ansikter, så jeg håper at det vil gi seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konsert i går var VELDIG vellykket! :) Hadde vorspiel med gode venner først, og kvelden var jevnt over koselig.

Kjenner jeg begynner å få litt angst med tanke på skolestart på mandag. Bøkene er på vei i posten, og jeg har litt å ta igjen, ettersom jeg henger meg på litt på etterskudd. Får ta igjen det jeg har gått glipp av, for jeg skal nemlig ikke være rammet av "jeg-kan-ingenting" dagene før eksamen. Det har jeg altfor god erfaring med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

hei :)

nysgjerrig som jeg er, kan jeg spør hvilken konsert det var?

håper skolestarten går glatt, sikker på du vil klare deg kjempefint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trendkill (tributeband til Pantera). Selv om jeg muligens hadde en høy promille, fikk jeg i hvertfall med meg at de var fantastisk bra. :ler:

Må innrømme at det er litt tungt å komme tilbake til skolebenken igjen. Det siste halvåret har jeg rullet meg i glansen, men hverdagene har blitt litt kjedelige. Vet jeg har godt av å komme meg litt videre, få nye impulser og oppleve forandringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er 01.00, og jeg fikk plutselig for meg at jeg skulle begynne på noen fysikkoppgaver. :roll: Jaja, ikke det verste påfunnet. Har somlet i hele dag, så det var påtide at jeg kom litt til fornuft.

I morgen tidlig er planen å ta en joggetur. Er lei av alt maset på treningssenteret om morgningen (og om kvelden, for ikke å snakke), så det mest gunstige tidspunktet er på formiddagen. Men det avhenger litt om halsen min er i orden til i morgen..... Å hoste å herke på trening er jeg ikke fan av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har vært av den rolige typen, og det var i grunn veldig deilig. Var hos kjæresten fra fredag ettermiddag til nå, og vi har fått i oss en god dose kvalitetstid. :)

Skal tidlig i seng i kveld, men prøve å få gjort litt lekser for den tid. I morgen er det fullt kjør med skole, enda mer lekser, trening, rydding og en del andre ærend. *puh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festen i går tok knekken på den ørlille energien jeg hadde igjen, så jeg sitter igjen med å være rimelig redusert. Ibux er en god venn i slike sitausjoner, slår nemlig aldri feil.

I morgen har jeg fått tid hos legen. I følge meg selv feiler jeg visstnok alt mulig. Må bekrefte om det ligger noe i det, eller om det bare er bortkastet tanker. Sannsynligvis sistenevnte. Nå skal jeg starte opp med matteleksen (sent ute, som alltid), før jeg tar kvelden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært flink! Har ryddet og vasket (nå gjenstår bare rommet mitt, men det tar jeg i morgen), bakt grove rundstykker og gjort en hel skolearbeid. :) Har gått å tenkt på det i noen dager, så nå føler jeg meg plutselig flere kilo lettere.

Blir deppa av været om dagen. Værmeldingene gir store forhåpninger, men det ser ikke ut til å stemme i praksis. Synd det, for jeg har lyst å starte opp med joggeturene mine igjen. Ikke så gunstig på glattisen, heller ikke når det er på nippet til å begynne å regne. Kresen, jeg? :sjenert: Får vel bare smøre meg med tålmodighet, og karre meg gjennom treningssentertimer enda en stund til.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store deler av helgen kommer til å gå med på jobbing, og det er en kjip følelse. Går glipp av en del jeg hadde gledet meg til, men det er dessverre lite å gjøre med det.... Reiser til kjæresten i kveld, og blir til i morgen. Idol står helt sikkert på plakaten, og kanskje restaurantpizza? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har forkjølelsen dukket opp. Nyser, hoster og herker i ett sett..... Heller ikke noe gøy å måtte snyte seg annenhvert sekund. Visste det ville treffe meg i løpet av vinteren (slår aldri feil), men kjipt tidspunkt. Har nemlig utrolig mye å gjøre denne uka, og har ikke tid til å ligge hjemme under dyna, selv om det frister.

Skal avgårde på skolen i dag i hvertfall. Knekker jeg helt sammen, gidder jeg ikke å streve meg gjennom en hel forelesning. Planen var jo å svømme i dag..... Det kan jeg bare glemme. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forkjølelsen varte ikke så veldig lenge. Heldigvis. Jeg er frisk som en fisk. :)

Jobbmaratonhelg på gang. Langt i fra den verste helga sjefen kunne velge, ettersom avtaleboka så mer eller mindre tom ut. Kommer nok til å slite litt med ti timers jobbing i morgen (er ikke vant med så mye om gangen), men jeg holder vel ut. Valgene er ikke akkurat mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forandring fryder, derfor: ny avatar! :)

Sitter å sliter med skolearbeid akkurat nå. Skolen står for tur i dag, og selv om jeg har sinnssykt lite lyst å dra (får sjelden noe ut av det), gjør jeg det for samvittighetens skyld. Dessuten har jeg helt sikkert godt av å komme meg ut litt. Føler meg litt usosial for tiden.

Hvis jeg gidder, stikker jeg på spinning etterpå. Tar forelesningen helt knekken på meg (som i går, pga. dårlig luft) har jeg intet annet valg enn å reise hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går bestilte vi Londontur. :smilbla: Blir nok artig, jeg har tross alt aldri vært i London før. Det blir jeg, mamma og tante. Ordentlig familietur, men er greit.

På jobb i dag, og jeg har fått unnagjort en del arbeid. Sliter litt med motivasjonen for tiden, så det styrket samvittigheten. Helgen er av typen jobbfrihelg, og det er en fryd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært feil å gått ut å tatt en pils (eller sådan) i dag altså. :sjenert:

Dessverre blir det ingen realitet. Folket er ikke med på tanken, så da får jeg bare føye meg. Sjelden jeg får en slik lyst over meg, og når jeg først får det, er det nødt til å droppes. :( I stedet blir det taco og Idol. Ikke så verst det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...