AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #21 Skrevet 22. mars 2014 Architects & Engineers for 9/11 Truth er en gruppe på mer enn 1700 arkitekter og ingeniører som tar avstand fra den offisielle forklaringen på 11 september 2001. Nylig kom Architects & Engineers for 9/11 truth med filmen: “9/11: Explosive Evidence -- Experts Speak Out.” I filmen møter vi en rekke toppeksperter på blant annet kontrollert nedriving (controlled demolition), på design, engineering og bygging av høyhus stålkonstruksjoner. Disse toppekspertene gir fysiske, arkitektoniske og tekniske grunner til at de tre World Trade Center bygningene ble tatt ned ved hjelp av sprengstoff. På slutten av denne svært overbevisende filmen møter vi psykologer som forklarer hvorfor flertallet av befolkningen mangler den mentale og emosjonelle styrke til å konfrontere disse fakta. Som en sier om filmen: «Jeg ville ikke tro på det selv om det var sant». Filmen kan sees her: http://www.youtube.com/watch?v=YW6mJOqRDI4 Anonymous poster hash: c361f...0e3 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #22 Skrevet 22. mars 2014 sånne ting orker jeg ikke lenger å bry meg med. alltid er det noen som har svar på hvorfor alt mulig skjer. hørte jo feks at det var noen i hamar som har kontroll på alt som skjer på jorda, sansynlig? nei. Anonymous poster hash: e3a74...15e
Gjest meh Skrevet 22. mars 2014 #23 Skrevet 22. mars 2014 (endret) ...Og hvor mange arkitekter og ingeniører er det i USA med sine 320 millioner innbyggere, som ikke stiller seg bak denne forklaringen? Hvilket motiv skulle uansett amerikanske styresmakter for å gjøre noe slikt? 13 år etter så har ikke USA oppnådd noe særlig av strategisk eller økonomisk interesse, i tillegg så har de fått seg en rimelig stor skrape i lakken som ikke vil gå bort med det første. Afghanistan, Irak og overvåkningen vil dras frem i hvert fall i 50 år framover i tilfeller hvor USA har lyst å foreta seg noe utenriks. I tillegg, hvordan mener dere at noe slikt i det hele tatt er gjennomførbart, det ville krevd hundrevis, om ikke tusenvis av personer involvert for å gjennomføre en slik aksjon og for å dekke over sporene. Vet du hvorfor de fleste terrorceller blir oppdaget? De involverer for mange personer. Deler du planene dine med for mange vil folk sannsynligvis enten varsle politi, eller begå en tabbe som avslører cellen. Risikoen for å bli tatt øker altså som regel i forhold til størrelsen på cella. Denne supermakten som tilsynelatende fikk hundrevis av agenter til å utføre verdens mest omfattende terrorangrep for så å slette alt av bevis, er den samme supermakten som ikke klarte å dekke over Watergate-skandalen, NSA-overvåkningen, detaljene rundt drapet på Bin-Laden og ikke minst en blowjob i det ovale kontor... Endret 22. mars 2014 av meh 2
studerende Skrevet 23. mars 2014 #25 Skrevet 23. mars 2014 Er du "fattig" i USA, i henhold til det idiotiske prinsippet om relativ fattigdom, har du mest sannsynlig både egen bopel, datamaskin + Internett og opptil flere biler. Som en person som har bodd i nærheten av Oakland, California kan jeg avkrefte dette. Tror du virkelig på ditt eget tullball? 9
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #26 Skrevet 23. mars 2014 Architects & Engineers for 9/11 Truth er en gruppe på mer enn 1700 arkitekter og ingeniører som tar avstand fra den offisielle forklaringen på 11 september 2001. Nylig kom Architects & Engineers for 9/11 truth med filmen: “9/11: Explosive Evidence -- Experts Speak Out.” I filmen møter vi en rekke toppeksperter på blant annet kontrollert nedriving (controlled demolition), på design, engineering og bygging av høyhus stålkonstruksjoner. Disse toppekspertene gir fysiske, arkitektoniske og tekniske grunner til at de tre World Trade Center bygningene ble tatt ned ved hjelp av sprengstoff. På slutten av denne svært overbevisende filmen møter vi psykologer som forklarer hvorfor flertallet av befolkningen mangler den mentale og emosjonelle styrke til å konfrontere disse fakta. Som en sier om filmen: «Jeg ville ikke tro på det selv om det var sant». Filmen kan sees her: http://www.youtube.com/watch?v=YW6mJOqRDI4 Anonymous poster hash: c361f...0e3 Det virker logisk at det har vært flere eksplosjoner som fikk bygningene til å rase sammen på denne måten. Men kan ikke eksplosivene ha blitt plassert der av terrorister fra al-Qaida? Det var jo en åpen bygning som hvem som helst kunne ta seg inn i. Jeg har vært der selv. Hadde ikke vært noe problem å plassere eksplosiver i World Trade Center for en som var profesjonell. Den feilen myndighetene gjorde var at de ikke etterforsket om bygningene raste som følge av eksplosiver plassert der på forhånd. Det var en stor tabbe å sende alt stålet til Kina for resirkulering før de hadde etterforsket den muligheten. Anonymous poster hash: 1509d...242
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #27 Skrevet 23. mars 2014 Nå har jeg sett hele programmet med Edward Snowden. Jeg fikk ikke med meg at han hevdet at USA sto bak terrorangrepene 11. september. Kan noen gjengi hva han sa? Eller omtrent hvor langt jeg skal spole frem for å høre det? Anonymous poster hash: 1509d...242 Det er vanskelig å spole frem til stemmen TS har i hodet........ Anonymous poster hash: dc0bb...18a 6
jabx Skrevet 23. mars 2014 #28 Skrevet 23. mars 2014 Ifølge Edward Snowden som er tidligere CIA agent for Amerika. Hevder at Amerika stod bak angrepet på sin egen befolkning for å innvadere Irak for olje. Hvor sier han dette? Kom med en nøyaktig referanse, takk. Ellers må du innrømme at du er en skitten løgner. 1
jabx Skrevet 23. mars 2014 #29 Skrevet 23. mars 2014 Architects & Engineers for 9/11 Truth er en gruppe på mer enn 1700 arkitekter og ingeniører som tar avstand fra den offisielle forklaringen på 11 september 2001 Problemet er at disse ikke er ekte arkitekter og ingeniører, og de er avslørt som iranske agenter som har tilegnet seg falske papirer på sin påståtte arkitekt- eller ingeniørbakgrunn. Du er sannsynligvis også en iransk agent, da Iran bruker enorme summer på å betale slike som deg for å spre løgner om 9/11, som Iran tross alt sto bak.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #30 Skrevet 23. mars 2014 Til Girl88 sitt forsvar, hun var jo tydeligvis bare 13 år når 9/11 fant sted, så da er det jo lett og falle for konspirasjonstull noen år etterpå når man ikke husker hendelsen særlig godt.. God bedring TS Anonymous poster hash: 388d5...6e8
Gjest meh Skrevet 23. mars 2014 #31 Skrevet 23. mars 2014 (endret) Som en person som har bodd i nærheten av Oakland, California kan jeg avkrefte dette. Tror du virkelig på ditt eget tullball? Jeg er ikke uenig i at det er en god del millioner som har det dårlig i USA, men det er langt færre enn folk flest skal ha det til. Mange av de som i USA går under definisjonen fattig (etter relativ fattigdom), er ikke fattige i mine øyne. 3/4 av USAs "fattige" har egen bil. 1/3 har to eller flere biler. 2/3 har kabel eller satelitt-TV. Osv. Fattigdom burde måles etter hva man har rent konkret, ikke hvor mye du har i forhold til naboen. Skulle man i framtiden bruke samme definisjon vil de som ikke har råd til å reise til Mars, men bare har råd til å reise til månen, være fattige. Tilbake til saken. Det at amerikanske styresmakter bombet bygningene er jo enda mer virkelighetsfjernt. Kontrollerte sprengninger innebærer sprengladninger spredt ut over så og si hele bygget og medfølgende kabelrot. Slikt ville tatt uker å rigge sammen av hundrevis av spreningsspesialister. Bygninger som WTC med tusenvis av arbeidsplasser og kontorer krever enormt med vedlikehold. I tillegg så er det aktivitet døgnet rundt. Elektriske systemer må vedlikeholdes og byttes ut når det trengs, rom må vaskes, kritiske områder må inspiseres. Ledninger og sprengladninger ville garantert blitt oppdaget. Først måtte man ha rekruttert agenter til jobben, fått instruktører til å trene dem opp (å tabbe seg ut og f.eks prematurt sprenge en liten del av eksplosivene ville avslørt alt), så måtte man ha skaffet dem alibi, falsk ID osv. Dette ville tatt minst flere uker, og alt dette samtidig som alle involverte holdt stilt. Så måtte alle bombene og ledningene vært utplassert uten at noen oppdaget noe. Samtidig som dette måtte man ha rekruttert flykaprere og trent disse opp. Når terrorangrepet så hadde vært over, hadde man garantert etterlatt tusenvis av spor. Disse måtte i så fall fjernes, for at noe slikt skal være gjennomførbart må man ha insidere både på laveste og høyeste nivå hos etterforskerne. Det å påstå noe slikt som dette er så latterlig virkelighetsfjernt at jeg knapt har ord. Endret 23. mars 2014 av meh
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #32 Skrevet 23. mars 2014 James Corbett sums up the 9/11 conspiracy in 5 minutes. https://www.youtube.com/watch?v=vrJiKbK0tVM Anonymous poster hash: 5093b...696 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #33 Skrevet 25. mars 2014 Interessant video om 9/11. https://www.youtube.com/watch?v=5PY_qM28rnA Anonymous poster hash: 5093b...696
Sir Winston Skrevet 25. mars 2014 #34 Skrevet 25. mars 2014 Interessant video om 9/11. https://www.youtube.com/watch?v=5PY_qM28rnA Anonymous poster hash: 5093b...696 Alle! videoer om 9/11 er interessante, men kanskje ikke av den grunnen du tror. Noen av dem er i tillegg hysterisk morsomme
slask Skrevet 28. mars 2014 #35 Skrevet 28. mars 2014 (endret) For de som har litt vanskelig for å se signalene, sjekk ut hva disse personene forteller: Ex-CIA Lindauer Blows Whistle: 9/11, Iraq War Ventet (måtte vente) ti år for å fortelle historien (Susan Lindauer) (hun forteller bl.a. om perioden før 9-11, ting som var helt annerledes enn fremstilt siden).http://www.youtube.com/watch?v=Ioh9jGAk-g8 Former FBI chief Ted Gunderson admits government is involved in most 'Terrorist' attacksIt's been a tactic used in the U.S. for years. Here Ted Gunderson is interviewed by Anthony Hilder in the mid-1990s:http://www.sott.net/article/261197-Former-FBI-chief-Ted-Gunderson-admits-government-is-involved-in-most-Terrorist-attacks The last video Ted L Gunderson made before he was murdered with ARSENIChttp://beforeitsnews.com/alternative/2013/10/the-last-video-ted-l-gunderson-made-before-he-was-murdered-with-arsenic-2809068.html Aaron Russo forteller hva han fikk vite av Rockefeller, før 9-11 var et faktum.http://www.youtube.com/watch?v=7gwcQjDhZtI For min egen del holder det lenge å ha studert hvordan bygg7 falt (det 3. tårnet som het 7WTC). Mange som ikke skjønner hvor opplagt det beviset er. Brannene kan ikke få til dette, det må langt mer hjelp til. Endret 28. mars 2014 av slask 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #36 Skrevet 28. mars 2014 For de som har litt vanskelig for å se signalene, sjekk ut hva disse personene forteller: Ex-CIA Lindauer Blows Whistle: 9/11, Iraq War Ventet (måtte vente) ti år for å fortelle historien (Susan Lindauer) (hun forteller bl.a. om perioden før 9-11, ting som var helt annerledes enn fremstilt siden).http://www.youtube.com/watch?v=Ioh9jGAk-g8 Former FBI chief Ted Gunderson admits government is involved in most 'Terrorist' attacksIt's been a tactic used in the U.S. for years. Here Ted Gunderson is interviewed by Anthony Hilder in the mid-1990s:http://www.sott.net/article/261197-Former-FBI-chief-Ted-Gunderson-admits-government-is-involved-in-most-Terrorist-attacks The last video Ted L Gunderson made before he was murdered with ARSENIChttp://beforeitsnews.com/alternative/2013/10/the-last-video-ted-l-gunderson-made-before-he-was-murdered-with-arsenic-2809068.html Aaron Russo forteller hva han fikk vite av Rockefeller, før 9-11 var et faktum.http://www.youtube.com/watch?v=7gwcQjDhZtI For min egen del holder det lenge å ha studert hvordan bygg7 falt (det 3. tårnet som het 7WTC). Mange som ikke skjønner hvor opplagt det beviset er. Brannene kan ikke få til dette, det må langt mer hjelp til. Det er du som ikke skjønner hvor opplagt det er at du tar feil. Absolutt alt du kom med i diverse tråder i fjor ble grundig tilbakevist. Har du "glemt" det?Anonymous poster hash: 25fca...661
slask Skrevet 28. mars 2014 #37 Skrevet 28. mars 2014 (endret) Det er du som ikke skjønner hvor opplagt det er at du tar feil. Absolutt alt du kom med i diverse tråder i fjor ble grundig tilbakevist. Har du "glemt" det?Anonymous poster hash: 25fca...661 Sleivspark i visse retninger er ikke å tilbakevise. La folk studere linkene selv og la dem vurdere hva som virker fornuftig. Jeg husker alle trådene her fra tidligere. Glemmer ikke. Mulig jeg glemmer hva akkurat du har sagt, men det kommer av at jeg ikke lager lister over anonym-hasher som er det eneste sånne som deg legger igjen. (eller at du har byttet nick, hva vet jeg). Endret 28. mars 2014 av slask
Mann 42 Skrevet 28. mars 2014 #38 Skrevet 28. mars 2014 Det er du som ikke skjønner hvor opplagt det er at du tar feil. Absolutt alt du kom med i diverse tråder i fjor ble grundig tilbakevist. Har du "glemt" det?Anonymous poster hash: 25fca...661 Og trådene året før det... Og året før det..... Og året før det.... Boooooooring.
Mann 42 Skrevet 28. mars 2014 #39 Skrevet 28. mars 2014 Sleivspark i visse retninger er ikke å tilbakevise. La folk studere linkene selv og la dem vurdere hva som virker fornuftig. Jeg husker alle trådene her fra tidligere. Glemmer ikke. Mulig jeg glemmer hva akkurat du har sagt, men det kommer av at jeg ikke lager lister over anonym-hasher som er det eneste sånne som deg legger igjen. (eller at du har byttet nick, hva vet jeg). Hvis du ikke glemmer, så er det faen så merkelig at du ikke husker hvordan alt du kom med i fjor ble tilbakevist, punkt for punkt. 1
slask Skrevet 28. mars 2014 #40 Skrevet 28. mars 2014 (endret) Hvis du ikke glemmer, så er det faen så merkelig at du ikke husker hvordan alt du kom med i fjor ble tilbakevist, punkt for punkt. Pølsevev, som vanlig fra Mann. Er det påstander fra f.eks. deg selv du hevder er tilbakevisning? Endret 28. mars 2014 av slask
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå