Gå til innhold

Hva er kjerring-stil for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er mange unge jenter der ute med kjerringstil. Fotballfrue som et eksempel. Hun kler seg som om hun skulle vært førti-femti. http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2014/03/DSC00763.jpg Jeg klarer heller ikke å skjønne hvorfor så mange unge jenter med former velger skinny jeans. Det ser bare ikke bra ut. Ser de det ikke selv?? Anonymous poster hash: 6c7bc...4af

De tør vel ikke annet enn å velge skinny jeans, av frykt for å få kjærruigstilen...

Anonymous poster hash: c2e2e...9ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Får jeg kjøre en liten 'test' på befolkningen?

Hvor stor 'kjerringfaktor' har disse?

- jeg kjenner jeg har urimelig lyst på dem, men de er kanskje ikke for 'kjerringer' som meg? :klo:

44526726md_20_f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usexy med det stoffet. (iallfall ser det slik ut på bildene)

Men er du over 40, go ahead.



Anonymous poster hash: ef421...9a0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Usexy med det stoffet. (iallfall ser det slik ut på bildene)

Men er du over 40, go ahead.

Anonymous poster hash: ef421...9a0

Det er semsket skinn.

Hælene er 10,5 cm og tynne.

- sånn at noen viktige mål og data er med.

Over 40? Ja.

Skjer det noe mystisk natten mellom 39 og 40?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg kjøre en liten 'test' på befolkningen?

- jeg kjenner jeg har urimelig lyst på dem, men de er kanskje ikke for 'kjerringer' som meg? :klo:

44526726md_20_f.jpg

Synes de er fine, jeg :) Ikke "kjerring". Men hadde aldri klart å gå i så høye sko lemgre enn ca 100 m.

Anonymous poster hash: c2e2e...9ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens ser de det, men de vil vel ikke fremstå som "kjerring" ved å velge klær som kler akkurat deres kropp bedre :ironi: .

Og de ikke helt tynne jentene som går i joggebukser og virker som de gir litt blaffen, kanskje de bare velger det for å ikke fremstå som kjerring med regular/bootcut bukse.

Anonymous poster hash: 9ab2d...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får jeg kjøre en liten 'test' på befolkningen?

Hvor stor 'kjerringfaktor' har disse?

- jeg kjenner jeg har urimelig lyst på dem, men de er kanskje ikke for 'kjerringer' som meg? :klo:

44526726md_20_f.jpg

Jeg synes de var kjerring. Og jeg er fylt førti. Men nå bruker jeg ikke stiletthæler i det hele tatt, synes man må ha ganske tynne, lange ben for å kle det. Fronten på skoene synes jeg var kjerring. Hva synes de unge? :)

Anonymous poster hash: 9ab2d...838

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de skoene var grusomme. Og hvorfor så høye hæler?



Anonymous poster hash: e285c...c85
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når selgeren på klesbutikken sier at plagget er festlig eller gøyt! Da er det bare til å skynde seg ut av butikken før en går i "kjerringfellen" ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Fotformsko' kjenner jeg at er de første Ecco skoene som kom en eller annen gang på sent 70-/tidlig 80-tallet.... så ut som andeføtter i fasong og helt sikkert var veldig gode å gå med, men ikke appelerte i nevneverdig grad til obsternasig ungdom :fnise:

I denne stilen, men brune:

41RNf6xpvUL._SX395_.jpg

hahaha....brukte sånne brune tiiidlig på 80 tallet..nå hrm hrm har eg sånne på jobb....12 timer på flisegulv krever fotformsko;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Får jeg kjøre en liten 'test' på befolkningen?

Hvor stor 'kjerringfaktor' har disse?

- jeg kjenner jeg har urimelig lyst på dem, men de er kanskje ikke for 'kjerringer' som meg? :klo:

44526726md_20_f.jpg

Vil ikke kalle de "kjerring", men vil si det er "voksen" stil, i alle fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg kjøre en liten 'test' på befolkningen?

Hvor stor 'kjerringfaktor' har disse?

- jeg kjenner jeg har urimelig lyst på dem, men de er kanskje ikke for 'kjerringer' som meg? :klo:

44526726md_20_f.jpg

De skoene er for en som prøver litt for hardt.

Anonymous poster hash: 2d863...7b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det ser ut som høyhælte seilersko.



Anonymous poster hash: 694d3...251
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange plagg fra Desigual og Odd molly syns jeg er litt kjerringaktig.. Sier ikke at man er kjerring hvis man går med det, men jeg hadde følt meg som er kjerring! Spesielt hvis en er i 20 årene ;-)



Anonymous poster hash: 53c67...131
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 % rett svar er den der hårsveisen som mange har nevnt allerede. Jeg har aldri skjønt hvorfor alle norske damer skal ha samme hårlengden etter at de har passert førti. Det er så fantastisk stygt.

Anonymous poster hash: 87faa...6e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde nok ikke kledt på meg allværsjakke om det så regnet elefanter.

Men det er ikke "kjerringstil". Om noe så er det studentenes plagg. Var nettopp i Oslo, og halve byen gikk i enten alværsjakke av en eller annen form eller de vatterte fæle greierne som får en til å se ut som en uteligger. Fra et fattig østblokkland i tiden før muren falt. Burde forbys for folks beste..

Kjerringstil for meg er klær som ikke passer skikkelig. Gjerne en i utgangspunktet helt kurrant bukse i et nr for stor/liten som sitter ok over baken men gir 2-3 love-handles, eller som er for vid i lårene. Genser som har helt feil fit, åpenbart kjøpt inn fordi den er in uten hensyn til kropsfasong og lyter, og det hele toppet med den eldre damens versjon av hentesveis: kort hår. Ikke pent i en alder der skandinaviske kvinner har fått "hengehud" langs kjevebenet.

Anonymous poster hash: 23b24...fa5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg kjøre en liten 'test' på befolkningen?

Hvor stor 'kjerringfaktor' har disse?

- jeg kjenner jeg har urimelig lyst på dem, men de er kanskje ikke for 'kjerringer' som meg? :klo:

44526726md_20_f.jpg

Jeg er bare 19, men jeg tror de skoene kan funke fett i kombinasjon med rett antrekk. De er litt risky på grunn av materialet, fargen og formen - men er det ikke det som er spennende? Man må jo få være litt vågal.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke "kjerringstil". Om noe så er det studentenes plagg. Var nettopp i Oslo, og halve byen gikk i enten alværsjakke av en eller annen form eller de vatterte fæle greierne som får en til å se ut som en uteligger. Fra et fattig østblokkland i tiden før muren falt. Burde forbys for folks beste..

Kjerringstil for meg er klær som ikke passer skikkelig. Gjerne en i utgangspunktet helt kurrant bukse i et nr for stor/liten som sitter ok over baken men gir 2-3 love-handles, eller som er for vid i lårene. Genser som har helt feil fit, åpenbart kjøpt inn fordi den er in uten hensyn til kropsfasong og lyter, og det hele toppet med den eldre damens versjon av hentesveis: kort hår. Ikke pent i en alder der skandinaviske kvinner har fått "hengehud" langs kjevebenet. Anonymous poster hash: 23b24...fa5

Redd jeg ikke er helt enig med deg der altså. Allværsjakke er definitivt kjerring, og tolker det slik at det du definerer som allværsjakke er det jeg kaller parkas. Parkas og allværsjakke er ikke det samme. Det du ser er studenter i parkas. Ikke studenter i allværsjakke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciegus

Redd jeg ikke er helt enig med deg der altså. Allværsjakke er definitivt kjerring, og tolker det slik at det du definerer som allværsjakke er det jeg kaller parkas. Parkas og allværsjakke er ikke det samme. Det du ser er studenter i parkas. Ikke studenter i allværsjakke.

Jeg er ikke AB du svarte, men ser da studenter gå i allværsjakke hele tida.

Parkas er ikke så veldig mye bedre, men det er jo in nå, så folk ser det vel ikke. Parkas kan være skikkelig kjerring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...