Gå til innhold

Hva er kjerring-stil for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sisti

Jeg tror litt av problemet er at folk legger veldig mye i begrepet kjerring. Akkurat som med harry, spør du her hva som er harry, så svarer folk alt de synes er stygt, uten å forstå hva harry egentlig er. Nå føler jeg mange bare svarer alt de ser folk eldre enn dem bruker. 

Jeg er enig i at mange "eldre" kan finne på å bruke fargerike klær og å ha en "fresh", kort sveis med artige briller. Men det er overhodet ikke kjerringaktig i mine øyne. Kjerring, da skal man kle seg litt gammeldags og lite flatterende, det skal være snakk om en stil som gjør at man ser eldre ut enn man er, hvertfall hvis man i utgangspunktet er ganske ung. Det tenker hvertfall jeg! 

For eksempel er jeg enig i at det noen kalte bingobukser er kjerring. Men noen får det til å funke. Mormora mi på 95 er veldig flink til å kle seg, og ser flott ut selv i bingobukser. Hun kler seg ikke som en kjerring. Både jeg og mamma derimot, har øyeblikk der vi er ganske kjerringkledde. :ler:

Mobilveske rundt halsen er også litt kjerring... Tights og t-skjorte (ikke tunika) likeså... 

Håndvesker er jo populært blant alle aldre, og kanskje spesielt hos fjortisene, så det kan man virkelig ikke kalle kjerring på generelt grunnlag. Men det finnes en del vesker med kjerringstil, da. Men veska alene gjør ikke noen til kjerring. 

Hilsen 30 åring med markante briller, kort hår og fargerike klær. #kjerring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...