Gå til innhold

Hva er kjerring-stil for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men da er det vel ikke noe poeng i å diskutere i denne tråden? Hvis folk kan gå kledd som de vil uansett alder, så er det jo bare å legge ballen død. 

Anonymkode: 10992...ae0

Det er jo et stykke fra det å diskutere klesstil, til faktisk å stoppe en venninne i å gå kledd slik hun vil. Jeg mener selvfølgelig at diskusjonen om hvordan man bør kle seg ut i fra alder, kroppsfasong og anledning er veldig interessant, men jeg ville aldri gått så langt som til å nekte en venninne å gå kledd hvordan hun vil. Det viktigste er uansett at hun føler seg komfortabel og fin.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Det er jo et stykke fra det å diskutere klesstil, til faktisk å stoppe en venninne i å gå kledd slik hun vil. Jeg mener selvfølgelig at diskusjonen om hvordan man bør kle seg ut i fra alder, kroppsfasong og anledning er veldig interessant, men jeg ville aldri gått så langt som til å nekte en venninne å gå kledd hvordan hun vil. Det viktigste er uansett at hun føler seg komfortabel og fin.

Så det er mulig jeg er blitt skikkelig kjerring. Men jeg synes fremdeles at en noe overvektig noen-og-seksti-åring ikke tar seg bra ut i skinny jeans med digre hull på knærne. 

Kjerringen (meg) rusler til sengs. God natt til både kjerringer og til dere som skal bli det. 

Anonymkode: 7bd17...3c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Sphynx said:

Og da sitter man her da, men gøyale briller, fresh hårklipp, stor og luftig tunika og knebukse -i en alder av 26. 🤐

Men har du farget mørkt hår med burgunder lugg, og asymmetriske øredobber med en stor fargerik fjær på den ene siden? 😁

Anonymkode: 46e1c...1b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2018 den 16.31, AnonymBruker skrev:

Aktuell observert kjerringstil i denne varmen: knebukse og litt romslig topp uten ermer. 

Anonymkode: a370e...d12

Hva er kjerring med det?

Anonymkode: fc652...e7d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det er mulig jeg er blitt skikkelig kjerring. Men jeg synes fremdeles at en noe overvektig noen-og-seksti-åring ikke tar seg bra ut i skinny jeans med digre hull på knærne. 

Kjerringen (meg) rusler til sengs. God natt til både kjerringer og til dere som skal bli det. 

Anonymkode: 7bd17...3c0

Jeg syns heller ikke det passer seg, men hvis hun føler seg flott så må hun få lov til å gå sånn 😉.

God natt til deg også, hilsen ei som i følge 4-åringen er «skikkelig gammel» og på god vei til å bli en kjerring. 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det er mulig jeg er blitt skikkelig kjerring. Men jeg synes fremdeles at en noe overvektig noen-og-seksti-åring ikke tar seg bra ut i skinny jeans med digre hull på knærne. 

Kjerringen (meg) rusler til sengs. God natt til både kjerringer og til dere som skal bli det. 

Anonymkode: 7bd17...3c0

det kommer jo an på hva du sammenligner med.

En overvektig sekstiåring i skinny jeans med hull sammenlignet med en slank 20-åring i det samme?

Eller en overvektig 60-åring i jeans sammenlignet med en overvektig 60-åring i pensjonistbukser i polyester med strikk i livet? Hvis det siste var alternativet, så heier jeg på jeansen. Always be the best version of yourself er et bra stiltips, og ikke sammenlign 60-åringer med 20-åringer.

Anonymkode: 1a371...10a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme hva man går med i ulike alder. Man tar på seg det man liker selv. 😀 Og jeg bruker mye tights og tunika over. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8. juni 2018 den 22.55, AnonymBruker skrev:

Tror at vi i bunn og grunn er enige. Men tro meg også på at venninnen min ikke så bra ut i de hullete jeansene..... 

Anonymkode: 7bd17...3c0

Jeg skjønner, men folk må få lov til  kle seg som de vil. Det jeg mente er at kjerringstilen ikke nødvendigvis handler om alder. Husker jeg tidlig kunne se kjerringfaktor på enkelte unge...mens noen aldri blir kjerring.

Anonymkode: 5d5f8...050

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner, men folk må få lov til  kle seg som de vil. Det jeg mente er at kjerringstilen ikke nødvendigvis handler om alder. Husker jeg tidlig kunne se kjerringfaktor på enkelte unge...mens noen aldri blir kjerring.

Anonymkode: 5d5f8...050

Nettopp. Kjerringstil handler ikke om alder, men type stil. Noen fra vgs ble kjerring året etter vi gikk ut, mens andre der fortsatt ikke kjerring ut 20 år etter. 

Anonymkode: a370e...d12

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men har du farget mørkt hår med burgunder lugg, og asymmetriske øredobber med en stor fargerik fjær på den ene siden? 😁

Anonymkode: 46e1c...1b2

Ja, hysj 😂😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birkenstock sandaler. Det gir så signaler om at brukeren fullstendig har gitt opp. Det samme gjelder Ecco sko. 

Anonymkode: 3242d...2e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjerring. Jeg bruker skinny jeans. Sliter litt med farger, men det har jeg alltid gjort. Jeg har erkjent at visse type plagg er jeg for gammel til som f.eks. hullete jeans. Jeg bruker ikke lenger tettsittende overdeler for jeg må erkjenne at jeg har fått et lite tillegg rundt midjen til tross for lav bmi. Tunika og tights har aldri vært meg, men jeg må innrømne at jeg har sandaler frfra Ecco 😉

Anonymkode: b1f55...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Birkenstock sandaler. Det gir så signaler om at brukeren fullstendig har gitt opp. Det samme gjelder Ecco sko. 

Anonymkode: 3242d...2e8

Jepp, gitt opp å lide av vonde føtter!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.3.2014 den 22.56, Nordis skrev:

Knelang dunjakke/kåpe fra Bergans kombinert med sorte ridestøvletter og den obligatoriske skinnsekken, konehåret og de freshe brillene.

Haha jeg brukte skinnsekk sånn jakke og ridestøvler 😂 gav den til Fretex 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 og syntes kjerringstil er den stilen de typiske oslo hipsterne har nå. masse mote fra 90-tallet. De drar den helt ut og kombinerer alt det grusomme som finnes fra den tiden i ett og samme antrekk. 

Anonymkode: 97712...0c2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari Traa fra topp til tå 

jeans, allværsjakke og joggesko, kort farget ev. bleket hår med en hard sleik til ene siden

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.6.2018 den 9.52, AnonymBruker skrev:

Det skjer jo ofte et skifte når kvinner kommer i 30-årene, de begynner å kle seg mer for komfort enn for å ta seg så godt ut. Ofte løsere klær, klipper seg kort og bruker håndvesker.

Anonymkode: b77ac...629

Hva er det ikke-kjerringaktige alternativet til håndveske, mener du? 
For ryggsekk er jo også for kjerringer (eller barn) i følge denne tråden.
De færreste kvinner beveger seg vekk fra hjemmene sine uten vesker av et eller annet slag (ser så å si aldri en jente over 15 uten veske/ryggsekk av noe slag), man må ganske enkelt ha med seg ting.
Og de lager jo ikke ordentlige lommer på kvinneklær.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anoia skrev:

Hva er det ikke-kjerringaktige alternativet til håndveske, mener du? 
For ryggsekk er jo også for kjerringer (eller barn) i følge denne tråden.
De færreste kvinner beveger seg vekk fra hjemmene sine uten vesker av et eller annet slag (ser så å si aldri en jente over 15 uten veske/ryggsekk av noe slag), man må ganske enkelt ha med seg ting.
Og de lager jo ikke ordentlige lommer på kvinneklær.

Helt enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎10‎.‎06‎.‎2018 den 1.31, Filicia skrev:

Samme hva man går med i ulike alder. Man tar på seg det man liker selv. 😀 Og jeg bruker mye tights og tunika over. 

Tights og tunika er kjempefint! Ikke kjerring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎09‎.‎06‎.‎2018 den 11.11, Regn skrev:

 

Min sjef (65) bruker slike og med stil. Synd, du stoppa din venn.

Nettopp! Man kan da gå i moderne (hullete) jeans om man er over 60 vel. Det nytter ikke å si at når man er eldre enn det (ett bestemt antall år) så er man for gammel til å kunne bruke det og det plagget. Folk har forskjellig stil uavhengig av alder og noen kler de og de klærne kanskje mye bedre enn andre selv om den andre skulle være 15 år yngre også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...