Gå til innhold

Fat vs curvy, know the difference.

Fremhevede innlegg

Gjest Coolaid
Skrevet

Det sier jo ikke oss så mye mer om Ts viser brukernavnet sitt da, vi vet ikke hvem som skjuler seg bak brukernavnet uansett.

Riktig det, men man forbinder et nick med en personlighet her inne. Syns generelt at det er feigt at man ikke kan stå for det man skriver. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bare akseptere at folk er forskjellig? Og slutte med å kommentere andre sine kropper.

Hvis du har så store problemer med å se på det du kaller tykke mennesker, så ikke se på dem da.

Heldigvis er det mange som ser personen, ikke bare kroppen. Og ja, noen tenner faktisk på store jenter. Tenk det

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

For en særdeles opplysende tråd. Nå føler jeg at jeg virkelig har en helt ny innsikt i former vs fett debatten.

• Liker 5
Gjest Sitronen
Skrevet (endret)

Jeg vil bare komme frem til et poeng,

Anonymous poster hash: 45b8d...623

Da synes jeg du skal få fram til det poenget du ønsker å komme fram til, for det er ikke så veldig tydelig.

Endret av Sitronen
  • Liker 3
Skrevet

Da synes jeg du skal få fram til det poenget du ønsker å komme fram til, for det er ikke så veldig tydelig.

poenget er jo svært tydelig. selv for en apehjerne som meg

• Liker 1
Skrevet

Hva da? En anonym person er livredd for at tjukke damer skal tro de er fine?

Kjempepoeng :)

• Liker 5
Gjest Sitronen
Skrevet

Ok, da kan jo du forklare poenget for meg.

Gjest Coolaid
Skrevet

Ts, hvorfor er det så viktig at andre ikke skal tro at de er noe ?

Skrevet

For egen del er jeg lei av at overveiktige damer blir fremstilt som om de har kurver. De har en form ja, men ikke noen kurver. Spesielt komisk blir det når mine overvektige medsøstre er de som slenger ut mest om at "ekte menn liker ikke bein, men kurver" også er de selv helt formløse. Artikler på nett som omhandler klær til kurver=klær for overvektige. Jeg vil heller ha artikler om min kropp, da den har kurver. Hvorfor ikke bare kalle en spade for en spade i stedet for å strø sukker på alt? Dersom folk ikke er fonøyd med kroppen sin, GJØR NOE MED DET. Dersom du blir lei deg av at andre mener du er feit, gjør noe med det. Selvsikre mennesker blir ikke satt ut av slike tråder, usikre mennesker blir. Da må de gjøre noe med seg selv og eget selvbilde i stedet for å bli irritert på slike tråder.

• Liker 4
Gjest *Andrea*
Skrevet

For egen del er jeg lei av at overveiktige damer blir fremstilt som om de har kurver. De har en form ja, men ikke noen kurver. Spesielt komisk blir det når mine overvektige medsøstre er de som slenger ut mest om at "ekte menn liker ikke bein, men kurver" også er de selv helt formløse. Artikler på nett som omhandler klær til kurver=klær for overvektige. Jeg vil heller ha artikler om min kropp, da den har kurver. Hvorfor ikke bare kalle en spade for en spade i stedet for å strø sukker på alt? Dersom folk ikke er fonøyd med kroppen sin, GJØR NOE MED DET. Dersom du blir lei deg av at andre mener du er feit, gjør noe med det. Selvsikre mennesker blir ikke satt ut av slike tråder, usikre mennesker blir. Da må de gjøre noe med seg selv og eget selvbilde i stedet for å bli irritert på slike tråder.

Samme her. Jeg er også lei av at folk sier at det er mye finere "å ha former enn å være tynn", når ble det en motsetning å ha former og å være tynn? Man kan ha former selv om man er tynn/slank. Selv har jeg timeglassfigur, er normal/slank, og har mer former enn mange feite (dvs. rumpe og midje, smalere hofter, pupper som passer til resten av kroppen). Kritiserer ikke andre kroppsfasonger, men synes det blir feil å si at "damer med former" er de store/feite damene, da man kan ha flotte former når man er slank/normal også!

• Liker 4
Skrevet

Samme her. Jeg er også lei av at folk sier at det er mye finere "å ha former enn å være tynn", når ble det en motsetning å ha former og å være tynn? Man kan ha former selv om man er tynn/slank. Selv har jeg timeglassfigur, er normal/slank, og har mer former enn mange feite (dvs. rumpe og midje, smalere hofter, pupper som passer til resten av kroppen). Kritiserer ikke andre kroppsfasonger, men synes det blir feil å si at "damer med former" er de store/feite damene, da man kan ha flotte former når man er slank/normal også!

Uansett så er det viktig at man er fornøyd med egen kropp først og fremst, er man ikke det må man gjøre en innsats slik at man blir det.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Riktig det, men man forbinder et nick med en personlighet her inne. Syns generelt at det er feigt at man ikke kan stå for det man skriver. :)

Såå enig!

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Personlig er jeg lei dissing og mobbing av overvektige.

Endret av Gjest
Gjest Ciegus
Skrevet

Kurver kommer i alle størrelser. Mange overvektige har ikke disse kurvene, men til gjengjeld, de overvektige som HAR kurver har som regel fantastiske kurver (etter min mening). Er man heldig og har fått fettet plassert riktig er man mye mer 'kurvete' som overvektig enn som tynn. Og jo, enkelte menn og kvinner sikter til slike kurver når de snakker om "curvy women"/formulle kvinner. Det er ikke slik at ALLE menn som liker formfulle damer snakker om tynne, formfulle damer. ;)

Og godt er det, for variasjon er gøy. Synes nå jeg. Og jeg ser grisefine damekropper i alle størrelser.

• Liker 4
Skrevet

De har en form ja, men ikke noen kurver.

Hvis rund er en form, saa er de "i form" ja :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo 20 kg forskjell på de bildene.

Om hun til høyre mistet de kiloene, så skulle hun være nærmest like fin.

Anonymous poster hash: 32905...576
AnonymBruker
Skrevet

Jeg står for det jeg skriver, jeg vil bare ikke ha alle meningene og erfaringene jeg deler i alle tråder knyttet til en bruker, eller brukt mot meg senere. Men dette er jo en annen diskusjon.

Jeg forstår va TS mener. Folk unngår en del misforståelser om "kurver" brukes mer konkret, og ikke som et søtt lite sminke-ord på andre ting.

Anonymous poster hash: ecfb9...621

Skrevet

Hva da? En anonym person er livredd for at tjukke damer skal tro de er fine?

Kjempepoeng :)

hvor står det at han er livredd? han påpeker bare at mange misforstår curvy VS chubby!

• Liker 2
Skrevet

Ok, da kan jo du forklare poenget for meg.

om ikke det et selvforklarende så er det ikke håp for deg.

Skrevet

Personlig jer jeg lei dissing og mobbing av overvektige.

og jeg er lei av at feite folk tror de er mer ekte kvinner enn jeg er bare fordi de er feite og jeg er ikke.

"real women have curves" " real men like curves" blabla. det florerer av slikt piss på facebook.

er jeg virkelig mindre kvinne fordi jeg ikke er tjukk??

er så lei av å bli diskriminert ass!!!

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...