Gå til innhold

Fat vs curvy, know the difference.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

funny-fat-girl-beach.jpg

Synes dette bildet sier sitt. Fett er ikke former. :)

Anonymous poster hash: 45b8d...623
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket bilde?....

• Liker 8
Skrevet

funny-fat-girl-beach.jpg

Synes dette bildet sier sitt. Fett er ikke former. :)

Det er som å si at rektangelet ikke er firkantet, men ok.

• Liker 4
Skrevet

Ser ikke noe bilde (?)

Skrevet

Jeg vil bare minne om at det ikke er en plikt å være slank.

La oss feite være i fred. Vi er uansett de eneste som kan gjøre noe med vekten vår.

Jeg for min del skal slanke meg når all sjokoladen i butikken er spist opp.

• Liker 48
AnonymBruker
Skrevet

http://crazyhyena.com/imagebank/m/know-difference-between-curvy-fat-girls-pictures.jpg

Her er bildet. og Pysa, hvorfor gjør du deg selv til et offer? Jeg sier da ingenting om at feite folk ikke skal få være i fred? Jeg disser da heller ikke feite folk? Jeg vil bare komme frem til et poeng, og driter da langt i om du skal slanke deg eller ikke.

• Liker 7
Skrevet

Man kan være tynn med former, middels slank med former eller såkalt frodig med former, så jeg ser ikke helt poenget.

• Liker 17
Skrevet

Dette er vel ikke akkurat noen nyhet. For meg spiller det egentlig ingen rolle hvordan folk refererer til seg selv. Vil de sette en "snillere" merkelapp paa det for aa foele seg bedre skader det ingen.

Alle vet jo at naar menn sier de liker former, saa snakker de om proporsjoner. At noen kvinner kan veie litt ekstra fordi de disponerer fettet bra - paa pupper og rumpe, og har en innsvinget midje. De snakker ikke om bilringer, og det vet jo alle innerst inne.

• Liker 4
Skrevet

Du får vel kurver ved å være litt tjukk og samtidig trent. Så kanskje disse som referer seg selv som curvy har glemt å trene på en stund?

• Liker 2
Skrevet

http://crazyhyena.com/imagebank/m/know-difference-between-curvy-fat-girls-pictures.jpg

Her er bildet. og Pysa, hvorfor gjør du deg selv til et offer? Jeg sier da ingenting om at feite folk ikke skal få være i fred? Jeg disser da heller ikke feite folk? Jeg vil bare komme frem til et poeng, og driter da langt i om du skal slanke deg eller ikke.

Hva om du konsentrerer deg om din egen kropp og blåser i andres? Denne siden flommer over av kroppsfokusering, og jeg har til gode å se at noen føler seg bedre av det.

Jeg er absolutt ikke noe offer. Jeg har flere kilo enn jeg burde, men jeg vet også hvorfor jeg har dem, og jeg kunne bli kvitt dem om jeg gadd. Mitt innlegg er en motvekt til din mening om andres kropper.

• Liker 19
Skrevet

Hva om du konsentrerer deg om din egen kropp og blåser i andres? Denne siden flommer over av kroppsfokusering, og jeg har til gode å se at noen føler seg bedre av det.

Jeg er absolutt ikke noe offer. Jeg har flere kilo enn jeg burde, men jeg vet også hvorfor jeg har dem, og jeg kunne bli kvitt dem om jeg gadd. Mitt innlegg er en motvekt til din mening om andres kropper.

Hva har det med saken å gjøre? TS har faktisk et poeng,enten folk liker det eller ei.

Det er jo litt morsomt når disse " ekte kvinner har kurver" bildene dukker opp på facebook. Og personen som legger de ut er ikke curvy i det hele tatt men bæljefeit. De har misforstått noe

• Liker 7
Skrevet

Hva har det med saken å gjøre? TS har faktisk et poeng,enten folk liker det eller ei.

Det er jo litt morsomt når disse " ekte kvinner har kurver" bildene dukker opp på facebook. Og personen som legger de ut er ikke curvy i det hele tatt men bæljefeit. De har misforstått noe

Det er jo bare for å føle seg bedre. Både feite og tynne mennesker kan være ganske slemme mot hverandre. Jeg syns generelt det er en uting å fremsnakke én kroppstype ved å baksnakke en annen.

• Liker 12
Skrevet (endret)

Curvy er å ha fett og muskler plassert strategisk riktig på kroppen i tillegg til hvordan skjelettet ditt er bygget. Enkelt og greit. Har man alt rundt midjen er man ikke så veldig curvy. Har man derimot litt på puppene, litt på hofter, litt på lår, litt på rumpe, og 1/3 smalere midje enn hofter sammen med middels til brede skuldre + slanke armer og legger er man curvy på "riktig" måte i mine øye. Det hjelper også på å trene tung styrketrening noen ganger i uka. Tenker på noe ala Beyonce, selv om jeg er sikker på at kroppen hennes er langt fra naturlig.

Endret av KG dama
  • Liker 2
Skrevet

Jovisst er det forskjell på å ha sexy former og å bare være tjukk. Men det veit da alle!

Det er forskjell på å være litt dum og fullstendig idiot også. Bare for å ha et poeng.

Hva skjedde med å ikke måtte si alt man tenker på, når det ikke på noen måte er konstruktivt, men heller bidrar til å få folk til å føle seg verre med seg selv?

• Liker 12
Skrevet

Jovisst er det forskjell på å ha sexy former og å bare være tjukk. Men det veit da alle!

Det er forskjell på å være litt dum og fullstendig idiot også. Bare for å ha et poeng.

Hva skjedde med å ikke måtte si alt man tenker på, når det ikke på noen måte er konstruktivt, men heller bidrar til å få folk til å føle seg verre med seg selv?

Verden er brutal

Skrevet

Det er jo bare for å føle seg bedre. Både feite og tynne mennesker kan være ganske slemme mot hverandre. Jeg syns generelt det er en uting å fremsnakke én kroppstype ved å baksnakke en annen.

Er ikke ofte jeg er enig, men denne ganga er jeg det

Gjest Heartbeat
Skrevet

Er vel mange lubne og feite jenter som har fettet plassert på riktig plass. Da blir de vel curvy?

• Liker 3
Gjest Coolaid
Skrevet

Man kan fint være overvektig og samtidig være curvy. Man kan også være overvektig og ikke ha det. Man kan også være syltynn, legge på seg og bli curvy.

Er dette nok et innlegg som er ute etter å hetse tjukkaser ? Syns ts er feig som poster med "Anonym bruker" funksjonen. Vedkommende tør ikke stå for egne meninger. Gi deg til kjenne da ts!

AnonymBruker
Skrevet

Er vel mange lubne og feite jenter som har fettet plassert på riktig plass. Da blir de vel curvy?

Mange har det vel ikke. Synes de fleste feite ser ganske formløse ut, men noen er selvsagt heldige om dem har riktige gener og i tillegg trener litt :)

Anonymous poster hash: 92a43...746

• Liker 1
Gjest *Andrea*
Skrevet

Man kan fint være overvektig og samtidig være curvy. Man kan også være overvektig og ikke ha det. Man kan også være syltynn, legge på seg og bli curvy.

Er dette nok et innlegg som er ute etter å hetse tjukkaser ? Syns ts er feig som poster med "Anonym bruker" funksjonen. Vedkommende tør ikke stå for egne meninger. Gi deg til kjenne da ts!

Det sier jo ikke oss så mye mer om Ts viser brukernavnet sitt da, vi vet ikke hvem som skjuler seg bak brukernavnet uansett.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...