Gå til innhold

Hoppeslottet


Jerle

Anbefalte innlegg

Lykke til i ny jobb (sånn helt offisielt).

Håper det blir greit :klem:

Vært hektisk her noen uker nå, så lite KG på meg også... :sukk: PC-en hjemme er det ikke så ofte jeg logger på, får liksom nok av pc på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Roadrunner skrev:

Lykke til i ny jobb (sånn helt offisielt).

Håper det blir greit :klem:

Vært hektisk her noen uker nå, så lite KG på meg også... :sukk: PC-en hjemme er det ikke så ofte jeg logger på, får liksom nok av pc på jobb...

Takk for det. :klemmer:

Jeg gleder meg til å ta fatt på min nye jobb og gleder meg til diverse utfordinger som står foran meg. Men det er fortsatt tungt å "sammarbeide" med folk som er sure, spydige og frekke. Misunnelse er ikke så enkelt. Men jeg har lovet meg selv å ikke falle ned på hennes nivå og alltid kunne se meg selv i speilet og vite at JEG oppførte meg skikkelig.

Forrige uke tok jeg til tårene for første gang, og det på jobb. :sukk: Heldigvis var hun gått ut av kontoret mitt, men en som også begynte i ny jobb her i dag(Har vært lenge i organisasjonen og vil være fungerende sjef når han øverste er borte) fikk det med seg og det var ikke kult. Han er dog den eneste jeg virkelig vil ha som alliert her, så kanskje det bare var greit å vise at det faktisk går inn på meg etter nesten 5 mnd med veldig mye dritt. Ikke alt i min retning selvfølgelig, men det er tungt når det er slik. Det er kanskje ekstra tungt når dette er en person som veldig få opplever skyggesiden av, stort sett er hun hyggeligere enn de fleste. Dvs, til du snur ryggen til henne. Da er hun et av de krasseste og vemmeligste menneske jeg har møtt. Men svært få ser det. Hun er av typen som alltid hilser høylydt og ler og tuller med alle. Han andre som så at dritten gikk inn på meg, sa høyt og tydelig at jeg skulle vite at jeg var den de hadde valgt til denne jobben og at det var det riktige førstevalget. Og at det ikke ville bli tolerert slik oppførsel når han kom.  (så det hjelper jo litt på et såra hjerte :nigo: )

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig. DU er den de ville ha til jobben, og da skal du ikke la det såra kvinnemennesket behandle deg dårlig. At hun ikke klarer å oppføre seg ordentlig skal du ikke tolerere, da skal du si fra, og helst slik at de som kan gjøre noe med det får det med seg. Nå vet han ene at hun er sånn, da kan du si fra til han. Ikke nøl, ikke la henne bryte deg ned, det er du alt for fin til. Kvinnfolk er kvinnfolk verst, det dukker alltid opp noen som beviser det. Hev deg over henne og vis at du ikke lar deg pille på nesen, ikke la henne holde på. 

 

Jeg heier på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord Dallandra. :klemmer: Jeg prøver å ikke la det gå inn på meg, det har pågått så lenge nå at jeg i grunn ikke gjør så mye med saken. I begynnelsen var det ikke jeg som ble utsatt for det, så da sa jeg fra til lederen vår og vi hadde lange samtaler om det. Når hun da sykemeldte seg i protest, så mente lederen min at hun måtte få tid til å roe seg... så da lot vi det bare ligge. Dette var vel i januar/februar. Og slik er ståda nå. Jeg er nok litt for mye konfliktsky, det er lettere å bare la ting gå forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting jeg kanskje ikke har tenkt nok over i jobben min:

Når nære venner av meg er de som blir meldt inn. :cry3: (Sitter her og stålsetter meg) Fæl start på den stille uken. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg 45 min til jeg har påskeferie. Denne gangen gleder jeg meg ekstra, det er vanskelig å være på jobb når man nylig har fått så dårlige nyheter. Så jeg tror det skal bli ekstra gpdt med noen dager på "hytta".(Greit å slippe alt vedlikeholdet selv) Det skal bli godt med noen rolige dager sammen med gjengen min.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ferie, Jerle! :klem:

Fikk ikke helt tak i de dårlige nyhetene (scannet hjernebarken min for å finne ut hva jobben din var, men bare vag erindring?), men sender over noen varme tanker :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2017 den 16.48, Roadrunner skrev:

God ferie, Jerle! :klem:

Fikk ikke helt tak i de dårlige nyhetene (scannet hjernebarken min for å finne ut hva jobben din var, men bare vag erindring?), men sender over noen varme tanker :klemmer:

:klemmer: PM sendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Jerle skrev:

:klemmer: PM sendt.

Takk! :klemmer:
Var inne på det, men husket ikke helt... :a034:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ødelagt i hodet i dag, i går var en fryktelig trist dag med begravelse. Etter flere timers gråt, så kolapset jeg på sofaen etter middag og sov noen timer. Natten gikk med til å bearbeide dagen, så jeg sov helt elending. Da passet det fint at jeg skulle på bedrifthelsetjeneste kl 10 i dag og måtte faste fram til da, deilig å stå opp kl 0630 da. Nå er jeg både mett og over den verste trøttheten, men hodet er ikke med. Det er fortsatt i gråtetåka med gråte-hodepine. Skal bli bedre enn ellers å gå hjem om en times tid.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en fin helg, med mye innhold og nå er det snart klart for langhelg :nigo:

Denne uken har forsvunnet i en fei med hektisk på jobb og hektisk etter jobb, så da setter man selfølgelig pris på en ekstra fridag i forbindelse med helgen. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en uke har rast forbi. Det er vel bare slik det er i en hektisk hverdag med jobb, barn og alt annet.

Skal bli godt som alltid med helg, den skal nytes i fineværet, som endelig har funnet oss igjen. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

 Uff begravelse og alt siden jeg var her sist.
 :hug:

Håper bitcher og andre er greie og at uken din blir fin. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2017 den 12.23, loffen skrev:

 Uff begravelse og alt siden jeg var her sist.
 :hug:

Håper bitcher og andre er greie og at uken din blir fin. :hjerte:

Ja begravelser er jo alltid fæle, men når en småbarnsmor som knapt er 42 år dør, da er det ekstra vondt. :hjerte: Bitcher er her fortsatt, men denne uken har hun ferie. Så da nyter jeg!

For et par uker siden så var det så stille på jobb at jeg bestemte meg for å skrive et brev til en del folk om at de måtte se på noe i regnskapet sitt. Jeg hadde aldri trodd at de ca 150 stk som mottok brevet ville ringe meg alle sammen og nesten samtidig. Fra vi åpner telefonen til vi stenger så blir jeg nedringt, eller noen kommer på kontoret mitt også. De fleste stiller spørsmål som står forklart i brevet også, så jeg svarer det samme ca alle gangene. Puh! :sukk: Men, men jeg liker mye bedre å ha mye å gjøre, enn for lite. Så jeg klager i grunn ikke. Men man merker det når dagen er over ja. Og man merker at man ikke rekker innom KG. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Fredag!! :hoppe:

En hektisk uke er snart over. Den staret med at jeg dro hjemme fra rundt kl 06. på mandag. Da satt jeg snuten mot Bartebyen i nord. Der skulle vi både på kirkebesøk og på fagdager. Vi kjørte opp og var på befaring i Lademoen kirke, og jeg fikk klartre helt opp i tårnet. Da var jeg jo seff som en unge og det er det eneste jeg drar fram når noen spør hvordan vi hadde det på tur. :ler:

Etter hektiske fagdager, så kjørte vi hjem etter endt kursdag på onsdag. Jeg var hjemme sent på kveld og rakk bare å spise kvelds med gjengen min før jeg nesten sovnet før jeg fikk sagt god natt. Dagen i går gikk i ett, det er mye å ta igjen når man har vært litt borte. I dag er det foreløpig rolig på jobb, så da har jeg fått jobbet meg litt frampå. Ser virkelig fram til helg nå. :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjorde jeg i går:  STING :yvonne:

Jeg har vært fan så lenge jeg kan huske, og dette var en helt fantastisk opplevelse. Selv om været var ganske ufyselig både før og etter, så var det opphold under selve konserten. Med 9 grader, så var vi veldig godt kledt, og konserten var bare en høydare fra begynnelse til slutt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Jerle skrev:

Dette gjorde jeg i går:  STING :yvonne:

Jeg har vært fan så lenge jeg kan huske, og dette var en helt fantastisk opplevelse. Selv om været var ganske ufyselig både før og etter, så var det opphold under selve konserten. Med 9 grader, så var vi veldig godt kledt, og konserten var bare en høydare fra begynnelse til slutt!!

:strix:

Var på konsert med Sting i byen her for noen år siden, veldig bra :jepp:

Er stas når store navn man har hatt et musikalsk forhold til gjennom mange år, plutselig kommer til nærtraktene (eller landet, eller nabolandet...) :hoppendeglad:

Her venter Elton John-konsert neste uke, ellers er billettskuffen skremmende skral for tida. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...