Gå til innhold

Hoppeslottet


Jerle

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle prøve ut dagbok jeg også. Så får vi se om det blir til at jeg skriver noe, akkurat nå kjeder jeg meg på jobb, så da har jeg jo litt tid til slikt. :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Jeg starter herved opp igjen denne! Jeg trenger en dagbok.

Det skjer så mye rundt meg om dagen at det kan være godt å ha et hoppeslott.

 

Så gjenstår det å se om jeg kommer til å skrive noe. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg VELDIG glad! I dag fikk jeg midlertidig 100% stilling i jobben min. Jeg har hatt 45% stilling i snart 1 1/2 år, men jobbet en god del ekstra, samt hatt en annen deltidsjobb. Men pga økonomien på jobb har jeg ikke fått jobbe ekstra på mange måneder. Og det er veldig tøft å få familien AS til å gå rundt på så lite inntekt. Så i dag feirer jeg litt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er hoppende glad i dag også, utrolig hva litt utsikter for bedre inntekt gjør for humøret og søvnen. :)

 

I dag skal jeg for første gang på et styremøte i en forening jeg er medlem av. Jeg ble overtalt til å ta det på meg for en tid tilbake, og jeg gruer meg skikkelig. Jeg har ikke peiling på slikt og føler meg som en 14-åring igjen. Kommer til å sitte å stirre i bordet og si minst mulig. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandager er vel generelt ikke de beste dagene for hopping i hoppeslott :natti:

Men da er det ekstra hyggelig med et hoppeslott man kan besøke uten å måtte hoppe :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdager er ikke så grei til hopping heller. :Gjesp:

Tøff start på uken med to tunge dager med masse jobb. Dessuten merker vi veldig at vi snart har tenåringer i hus. Det er så mye krangling at min sindige og rolige mann(motsatt av meg altså) fikk høre fra en på jobb at han aldri hadde hørt han så sint før etter en samtale med de unge håpefulle som var hjemme alene.

Blæ! Det blir sikkert ikke bedre de neste årene. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Helgen min gikk til å bake masse kaker på fredagen, og så hadde vi selskap for hele bøtteballetten på lørdagen. Det ble veldig bråkete og jeg var veldig glad når det var over. Etter på var det alt for mye snop... :sjenert:

 

Nå er det ny uke og masse jobb. Ser at den nye hverdagen med full jobb og en person mindre her kan være litt hektisk. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hektiske dager i hoppeslottet om dagen. Det er noe hver ettermiddag fram til skolene tar ferie. Det er slikt jeg får hetta av, selv om det meste er bare gøy, så blir jeg litt sliten. 

 

Er midt i opplæring på jobb også, og det er ganske heftig. Så jeg drømmer om juleferie allerede nå. Jeg kan i grunn ikke klage, for neste helg reiser vi til Sopot rett etter jobb på kjærestetur uten unger. Men før det skal vi gjennom så mye program at jeg ikke klarer å glede meg enda. Men torsdag neste uke(som for øvrig er bursdagen min også), da skal jeg begynne å glede meg. :nigo:

 

 

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klem:
Høres ut som en hektisk oppkjøring til jula gitt! Må ikke slite deg helt ut da! Høres forøvrig godt ut med en kjærestetur, håper dere får landa litt og kost dere skikkelig. Fin timing med bursdag i samme slengen også :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den timingen er nok ikke uten grunn. Vi prøver hvert år å få en tur rundt den dagen, uten barn. Og så lenge foreldrene mine er friske og raske og vil passe, så kan vi nye en slik helg hvert år. Så sånn sett er gubben heldig, jeg vil kun ha en tur i gave, som jeg gjerne sparer opp til selv. :ler: Det trenger ikke å være så langt da, men det er helt greit at det er lenger enn Molde. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart helg!! :danser:

Må bare rydde hele huset etter denne ukens nye seng som kom til gards. Det gir litt papp/plast avfall kan man si, og den gamle sengen tar ikke liten plass den heller. Og i morgen kommer det tre nieser og neøver på overnatting, så vi kan ikke akkurat bruke lang til på all opprydding heller. Jeg gleder meg til kvelden,da må vi vel være i mål.

Men den nye sengen - den er jammen det verdt alt rotet. Den er himmelsk, og vi har trengt ny seng i minst 5 år. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny seng! Så digg!
Hva slags seng har dere kjøpt?

Finnes lite som slår ei god seng... *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...