Gå til innhold

Hoppeslottet


Jerle

Anbefalte innlegg

18 timer siden, Skravla skrev:

Og det er jo litt roligere på jobb på sommeren. Selv om det blir veldig  hektisk den første uken tilbake så roer det seg etterpå. 

Jeg liker i grunn å jobbe i juli, og å ha ferie sent. Så om jeg kan velge det, velger jeg det hvert år. Men jeg skulle ønske jeg slapp å være med å flytte, så sånn sett skullle jeg gjerne hatt tidelig ferie. Man kan ikke få i pose og sekk osv. :sjenert:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker også å ha sen ferie, men i år synes jeg den blir i seneste laget (planen var å starte ei ukes tid før, og ha tre sammenhengende uker), og litt kort (to uker og to dager).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært mulig, skulle jeg gjerne jobbet hele juli og hatt ferie i september, men det er av åpenbare grunner ikke så gjennomførbart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flyttet et helt bibliotek en gang... Ikke egenhendig, dog - vi hentet inn elever til å sjaue og bære :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Jerle skrev:

Flytting. :daane:(Om noen lurer så hater jeg litt) Kl 15. stenger vi og kaoset begynner for fullt.

Skal dere flytte langt?

Til det bedre, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.6.2019 den 7.24, Roadrunner skrev:

Skal dere flytte langt?

Til det bedre, eller?

Vi har ikke flyttet kontoret så veldig langt, men vi har litt mer sentral beliggenhet nå med tanke på knutepunkt i den nye kommunen fra 2020. Det er også mye bedre kontorer, både luft, lys og noe så enkelt som et bedre kjøkken/spiseplass. Pluss at vi nå har plass til de nye som kommer til oss etter 01/01-20. Og vi har mulighet for å kjøpe mat i kantine, det er ikke å kimse av etter 5 1/2 år kun med kjipe knekkebrød.  :fnise:

Så nå er vi altså på plass, jeg har fått nytt kontor som er ca halvparten av hva jeg hadde, men det er MYE koseligere + et stykke borte fra resepsjonen, så jeg har en roligere hverdag kan man si. Ro til å jobbe er noe jeg har savnet veldig. Så alt i alt er jeg veldig fornøyd, i alle fall nå når flyttesjauen er over. :nigo:

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker sommertid!! I hele juli har vi kun åpen telefon fra kl 09-14, dvs masse tid til alt mulig annet. :hoppendeglad:(dessuten kan jeg gå hjem om jeg vil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Her er jeg jammen det ofte innom. Denne var til og med falt ut fra mine innlegg, så da er det lenge siden.

Nytt år, nye muligheter. Dette året byr på ny kommune det påvirker min jobb også. For vi er blitt sammenslått med mange andre kontor, og det er startproblmer kan man si. Min avdeling er en av de som blir mest berørt, så jeg jobber døgnet rundt for å få til ting. Kjenner jeg snart trenger ferie igjen. :ler2:

Året byr også på utfordringer på hjemmefront. siden vi var sinnsyk i gjerningsøyeblikket og ga minsta lov til å reise på utveksling. Hun reiser den 02. februar og skal være i Italia i 8 uker. Jeg gråter (nesten) bare av å tenke på det, hun er 14 år og jeg synes hun godt kunne vært litt eldre. :sjenert: Eldstejenta skal også til Italia på utveksling, men det er bare 2 uker, så det er mer overkommelig, dessuten så er hun jo litt eldre. Så vi får snart være hjemme i noen uker uten noen barn hjemme, det blir rart det. Jeg er ikke kommet dit at det er deilig enda. Så jeg vurderer å reise bort litt selv også, slik jeg ikke merker det så godt. :fnise:

 

Sånn, da går det vel 6 mnd til neste gang jeg oppdaterer her. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha åtte uker i Italia... :sur: Men jeg var på språkreise da jeg var 14, i tre uker, og hadde det helt supert, kunne gjerne blitt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Men altså - ett helt år (på dagen, til og med - akkurat det var en tilfeldighet) uten dagbok-aktivitet - en gang i tiden hadde vi regler mot sånt... :regler:

:rope: @Jerle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...