Gå til innhold

Hoppeslottet


Jerle

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Jerle skrev:

Og jeg har allerede planagt både sommerferie og høstferie. Driver å sjekker ut en tur i desember også. :sjenert:

 

DET er mer enn jeg har gjort ...

Ingen reiseplaner i sikte her fremover, men får vel ta litt tak etterhvert. Bare få litt oversikt over økonomi og slikt først tenker jeg. Penger vokser jo ikke akkurat som gress :sukk: 

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.2.2019 den 10.57, Daria skrev:

That's your story and you're sticking to it? :fnise:

Høstsesong-programmene er stort sett ikke sluppet ennå, så nyttårsplanlegging er litt tidlig...

:vetikke: Skjønner ikke helt hva du mener :ler: Men det er sant når det kommer til flybilletter altså. I alle fall om du skal fly langt.

21 timer siden, Roadrunner skrev:

DET er mer enn jeg har gjort ...

Ingen reiseplaner i sikte her fremover, men får vel ta litt tak etterhvert. Bare få litt oversikt over økonomi og slikt først tenker jeg. Penger vokser jo ikke akkurat som gress :sukk: 

Dessverre vokser de ikke på trær nei, da hadde jeg garantert planlagt litt mer. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anger, jeg angrer, jeg angrer osv. Jeg vil ha vinterferie allikevel! :daane:Ja, ja snart helg heldigvis! (Men det er bra gørr på jobb når alle andre har fri.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det overraskende mange på jobb forrige uke (selv om det ble litt tynt i rekkene på fredagen), så gikk faktisk veldig greit å jobbe. Men er strålende vær her i dag, og jeg lengter ut i sola :sol: Kan jo ikke være inne i sånt februarvær??? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo nå alle andre har ferie at jeg faktisk får gjort noe på jobb :ler: Da jeg ikke jobbet på skole la jeg mest mulig av ferien utenom skoleferiene - først hadde jeg stille dager på jobb, og når resten kom tilbake og skulle jobbe igjen dro jeg på tur :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Daria skrev:

Det er jo nå alle andre har ferie at jeg faktisk får gjort noe på jobb :ler: Da jeg ikke jobbet på skole la jeg mest mulig av ferien utenom skoleferiene - først hadde jeg stille dager på jobb, og når resten kom tilbake og skulle jobbe igjen dro jeg på tur :nigo: 

Ja det er i grunn helt riktig, jeg har fått gjort utrolig mye denne uken fordi det har vært så stille. Heldigvis er det helg snart, så jeg trenger ikke å ønske meg fri lenger . :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 5 uker senere...
På 2.3.2019 den 18.58, Sauen Shaun skrev:

Planlegging? Hva er det? :klo:

Det er slikt jeg driver med når jeg skal koble ut eller slappe av. :ler: Mannen skjønner ikke at jeg liker det, han hater planlegging. Jeg blir rolig av det. :fnise:

Siden sist er ferien i desmber ferdig planlagt også. Så nå er tre uker i sommer, en uke i oktober og 8 dager i desember ferdig planlagt. Så nå kan jeg bare glede meg og drive research. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ennå ikke planlagt sommerferien, selv om vi har en vag idé om hvor vi (kanskje) skal... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Daria skrev:

Jeg har ennå ikke planlagt sommerferien, selv om vi har en vag idé om hvor vi (kanskje) skal... :fnise: 

Blir ikke det mye dyrere da? Når man bestiller så sent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Jerle skrev:

Blir ikke det mye dyrere da? Når man bestiller så sent?

Det er derfor det er en vag anelse. Om det blir for dyrt etter våre anslag så tar vi en annen tur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Skravla skrev:

Det er derfor det er en vag anelse. Om det blir for dyrt etter våre anslag så tar vi en annen tur. 

Sånn sett lurt å ikke være knyttet til at man "må" en spesiell plass.

Jeg er forøvrig den første som tar opp sommerferie på dette kontoret, jeg vil gjerne ha på plass ukene for neste sommmerferie i september/oktober året før. :ler:  Det bruker å gå bra, slik jeg får bestilt sommerferie til neste år før alle andre tenker samme tanke, og så koser jeg meg over å planlegge samme tur noen måneder etter og ser hvor mye prisen er gått opp. :fnise:

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jerle skrev:

Sånn sett lurt å ikke være knyttet til at man "må" en spesiell plass.

Jeg er forøvrig den første som tar opp sommerferie på dette kontoret, jeg vil gjerne ha på plass ukene for neste sommmerferie i september/oktober året før. :ler:  Det bruker å gå bra, slik jeg får bestilt sommerferie til neste år før alle andre tenker samme tanke, og så koser jeg meg over å planlegge samme tur noen måneder etter og ser hvor mye prisen er gått opp. :fnise:

Nå er det jo forskjell på dere som er 4 og skal på lengre sommerferie til de mer vanlige sommerferiestedene enn på meg og Daria som ikke er bundet til noe sted vi absolutt vil. 

Vi har så vidt begynt å snakke sommerferie på jobben nå. Mest fordi jeg og ei til ikke kan ta ferie samtidig over noe periode og hun vil gjerne nordover til hjemstedet i august. Så eg tipper at jeg har ferie fra rundt St.Hans. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Skravla skrev:

Nå er det jo forskjell på dere som er 4 og skal på lengre sommerferie til de mer vanlige sommerferiestedene enn på meg og Daria som ikke er bundet til noe sted vi absolutt vil. 

Vi er i grunnen ganske fleksible på det meste, både nå det gjelder destinasjon , varighet og budsjett :Nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skravla skrev:

Nå er det jo forskjell på dere som er 4 og skal på lengre sommerferie til de mer vanlige sommerferiestedene enn på meg og Daria som ikke er bundet til noe sted vi absolutt vil. 

Vi har så vidt begynt å snakke sommerferie på jobben nå. Mest fordi jeg og ei til ikke kan ta ferie samtidig over noe periode og hun vil gjerne nordover til hjemstedet i august. Så eg tipper at jeg har ferie fra rundt St.Hans. :ler: 

Her hadde vi deadline for sommerferieønsker den 01. april. etter det skal sjefen se på kabalen og godkjenne. At vi som jobber her på kontoret allerede har planlagt i 6 mnd, det vet han i grunn. Her er også slik at enkelte ikke kan ha fri samtidig, så derfor må vi bli enige oss i mellom.

Men jeg tror jeg hadde fått litt noja om ikke ferieukene mine var klargjort enda, mne så er jeg over snittet glad i å planlegge også. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det tidligste vi faktisk har kjøpt sommerferie var i 2011.... og da fordi jeg trengte noe morsommere å tenke på etter at pappa døde i januar. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Intet stort planlagt for sommeren her, annet enn en konsert eller to. Og dukker det opp noe annet, så skal det nok ordne seg :jepp: Satte meg opp på ønsket ferie forrige uke, og satser på at det går greit gjennom (som det pleier å gjøre :nigo: ). Og utover det er det jo ikke stort med ferie igjen å leke med :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skravla skrev:

Jeg tror det tidligste vi faktisk har kjøpt sommerferie var i 2011.... og da fordi jeg trengte noe morsommere å tenke på etter at pappa døde i januar. :fnise:

Jeg var litt sen med å bestille årets sommerfeir nå sist, den ble bestilt på nyttårsaften. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jerle skrev:

Her hadde vi deadline for sommerferieønsker den 01. april. etter det skal sjefen se på kabalen og godkjenne. At vi som jobber her på kontoret allerede har planlagt i 6 mnd, det vet han i grunn. Her er også slik at enkelte ikke kan ha fri samtidig, så derfor må vi bli enige oss i mellom.

Men jeg tror jeg hadde fått litt noja om ikke ferieukene mine var klargjort enda, mne så er jeg over snittet glad i å planlegge også. :sjenert:

Vi er såpass fleksible på min seksjon. En av oss ønsker ferie i høstferien og den er avklart allerede så hun har bestilt. Og jeg skal ha et par dager i begynnelsen av høstferien og det er også helt greit. 

Min seksjon er såpass avhengig av hverandre og tidsfrister så vi ordner mer for oss selv og melder inn til sjefen. Han "godkjenner" men vi har gjerne bestilt og ordnet det meste da... :ler: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Roadrunner skrev:

Intet stort planlagt for sommeren her, annet enn en konsert eller to. Og dukker det opp noe annet, så skal det nok ordne seg :jepp: Satte meg opp på ønsket ferie forrige uke, og satser på at det går greit gjennom (som det pleier å gjøre :nigo: ). Og utover det er det jo ikke stort med ferie igjen å leke med :sukk:

En konsert eller to hos deg kan jo bety så mangt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...