Gå til innhold

Hoppeslottet


Jerle

Anbefalte innlegg

I dag ble det altså ikke streik i min bransje, er det da dumt å være skuffa? Skulle gjerne streiket noe dager jeg... :sjenert:

Jeg har litt mye jobb for tiden, så en feriedag streikedag eller to hadde vært helt greit. (Jeg har for øvrig aldri streiket i mitt liv, det høres bare litt deilig ut.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har fått et nytt system på jobb, som jeg skal teste ut. Det er et system for å registrere arbeidstid og ferie. Så nå har jeg sendt inn søknad om ferie i oktober 2019,  er det det man kaller langtidsplanlegging?

Det er forøvrig bare 10 dager til Orlando, så jeg klager ikke. :danser:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2018 den 14.47, Daria skrev:

*minnes vagt et utsagn om noen som ikke skulle reise så mye i år*

:fnise: 

Var ikke det før konfirmasjonen da? :klo::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg drømte at jeg besøkte deg i natt - du har ikke flyttet i leilighet og kjøpt hund siden sist...? :fnise: Litt usikker på reiseveien, men jeg tok båt med taxfree-salg, så jeg mistenker at det var en omvei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 10.11.2018 den 10.50, Daria skrev:

Jeg drømte at jeg besøkte deg i natt - du har ikke flyttet i leilighet og kjøpt hund siden sist...? :fnise: Litt usikker på reiseveien, men jeg tok båt med taxfree-salg, så jeg mistenker at det var en omvei...

:fnise: Kanskje du bare tok reisevei om Sverige?

Vi bor fortsatt i hus og uten hund, men du er hjertelig velkommen til å komme på besøk om du er på våre kanter.

 

Her går det i ett enda, det er ekstremt mye jobb som skal gjøres når vi skal bli en storkommune og da spesielt på mitt felt. Så det var ei rimelig sliten Jerle som dro på kjærestetur med mannen forrige uke, akkurat hva jeg trengte!! nå er det bare to uker til jul, og jeg skal ha juleferie i en uke, det har jeg ikke hatt siden 2013. Så det skal bli godt! Jobber til kl 12 på julaften og så skal jeg ikke tilbake på kontoret før 02. januar. :danser: Det blir nok jobbing hjemme, men det er helt greit når kosebuksen er på og huset fylt av julestemning :)

Siden jeg er så sjeldent innom så ønkser jeg alle som ser dette en god jul. :nissevink:

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner du trengte en tur - det er jo over en måned siden forrige gang :fnise: (Og det er mulig at KG-klassikeren Du er bare misunnelig! ikke vil være helt malplassert her :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 11.12.2018 den 16.09, Daria skrev:

Jeg skjønner du trengte en tur - det er jo over en måned siden forrige gang :fnise: (Og det er mulig at KG-klassikeren Du er bare misunnelig! ikke vil være helt malplassert her :ler: )

Jammen, jammen. Det var ikke akkurat en avslappende tur vi hadde i oktober altså. :ler: Jeg trenger snart feire fra feriene våres jeg. :fnise:
(Ok da, jeg ser at jeg ikke har en eneste ting å klage over. :sjenert:)

I juleferien har jeg tenkt å gjøre ca akkurat det jeg vil, dvs masse god mat, snop og kanskje gå rundt i pysj det meste av tiden. 🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 21.12.2018 den 15.45, Daria skrev:

Jeg skjønner at du har det tungt og slitsomt :ler: 

Ja det er tøft. Spesielt all denne planleggingen i forkant av alle feriene. :nigo: Det var det jeg brukte den deilige juleferien til, å planlegge altså. Så da ble sommerferien 2019 bestilt på nyttårsaften. (Hit skal vi) Heldigvis har vi bare 5 uker ferie hvert år, med flere uker hadde nok luksusfellen kommet raskt.

Nå er jeg godt i gang med det nye året og er nede på å skrive 2018 på alle dokument kun 2-3 ganger pr. dag. :roll: Det er under et år til kommunesammenslåing, og det er alt for mye som skal på plass innen den tid. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror sannelig at jeg vil tilbringe sommerferien sammen med dere jeg :opplyser:

Snakk om reisefamilie! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Roadrunner skrev:

Tror sannelig at jeg vil tilbringe sommerferien sammen med dere jeg :opplyser:

Snakk om reisefamilie! :daane:

Vi har ikke så fint hus for å si det slik :ler: Nei da, det er i grunn tull, vi er veldig fornøyd med huset vårt. Men jeg kan ikke si annet enn at det selvfølgelig går ut over andre ting når vi reiser så mye, men jeg vil ikke akkurat kalle det så store offer. Planlegging er alt. Det er ganske mange tusen å tjene på å være flink til å planlegge og planleggingen er jo nesten like gøy. :hjerter_rundt:

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte, minst en gang i uken så har jeg lyst å bytte ut noen av kollegene mine. Slik har jeg det i dag, så jeg sitter på kontoret mitt og gjemmer meg nå. For jeg orker bare ikke i dag. Så all denne skrivingen min på KG oppfattes nok som jeg er veldig opptatt. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På sånne dager (selv om det hos meg oftere er knyttet til elever enn kollegaer) hende det at jeg har viktige ting jeg bare må gjøre på lageret... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Daria skrev:

På sånne dager (selv om det hos meg oftere er knyttet til elever enn kollegaer) hende det at jeg har viktige ting jeg bare må gjøre på lageret... :plystre:

Hadde jeg bare hatt et lager... Det skal jeg ønske meg når vi flytter kontor. De andre ønsker seg dusj og slkt, men det har jeg jo hjemme. Lager er det jeg ønsker meg. :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærend til andre bygg (særlig i finvær) funke også, da kan man ha flaks og treffe på noen som er i skavlehumør. Eller har vafler... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lageret pleier å fungere her også :opplyser:

Det er også så stort at det tar ei stund før jeg risikerer å bli funnet. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...