Gå til innhold

Hoppeslottet


Jerle

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Jerle skrev:

Er midt i "innføre nytt system" bobla. :bond: Knapt et våkent minutt dreier seg om annet. At det er jul og få dager, det prøver jeg å glemme. Men jeg tenker at det blir koselig allikevel, selv om huset ikke er helt rent, maten er i alle fall kjøpt inn.

 

Tilbake til boblen min... :daane:

Lykke til!

Ingen boble å spøke med det der... :sukk:
Håper det går greit! Skal det være på plass før jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Roadrunner skrev:

Lykke til!

Ingen boble å spøke med det der... :sukk:
Håper det går greit! Skal det være på plass før jul?

Det går forholdvis greit. I løpet av november og desember har jeg(hittil) over 60 t overtid, og da ar jeg bare ført opp det jeg husket... Så det begynne å sette spor kan man si. Men det nye programmet er i alle fall bra. Alle feilene pga dårlig forrige program er ikke så bra.

Alt må være på plass til 22. desember, da skal jeg godkjenne konverteringen, jeg tar det jeg MÅ og så får ny året gå med på å fikse opp ting og tang. Fra romjulen av er vi underbemannet i 4 uker, så fra fredag av alt fungere. :sukk: Tror ikke disse juledagene kunne kommet på et bedre tidspunkt, at jeg skal jobbe hele romjulen gidder jeg ikke å tenke på enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart er fristen ute, jeg har kun få timer igjen til godkjenningen av konverteringen skal sendes. Jeg feilsøker på spreng, finner mer og mer tull - for så å få beskjed om at det må fikses manuelt.

Føler meg slik som denne :alice:

Allikevel så sniker det seg fram i meg at kl 15:00 så tar jeg jul og lar data være data. Jeg får fikse det i 2018. :tree: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎27‎.‎12‎.‎2017 den 13.31, Roadrunner skrev:

Sent men godt: vel overstått / fortsatt god jul! :tree:

Takk det samme. Heldigvis bare 9 min til helg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerle skrev:

Takk det samme. Heldigvis bare 9 min til helg :)

 

Tok helg 11:30 i dag jeg :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Her har jeg visst ikke vært siden før nyttår.

Det fortsatt veldig hektisk på jobb med det nye systemet, så når ettermiddagen kommer så kollapser jeg stort sett på sofaen et par timer før jeg finner fram jobbpc og fortsetter noen timer til. Håper jeg snart kommer ovenpå!!

Til helgen skal jeg koble helt ut, og legge igjen pcn hjemme. Da har vi nemlig 15-års bryllupsdag og skal reise bort i lag med ungene i helgen. Jeg tror det blir første helg jeg ikke drar fram jobbpc siden begynnelsen av desember og det skal jammen det blir godt! :danser: 

 

*nedtelling til helg* 

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎29‎.‎01‎.‎2018 den 16.25, Daria skrev:

Gratulerer! :roser: Hvor skal dere? 

Sen til å svare? Neeeehh, har ikke jeg hørt om :) Nå vet du det kanskje allikevel, hvis du var innom Snap i helgen. Vi var i Sopot, og hadde det helt herlig!!! :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Daria skrev:

Det hotellrommet Den suiten så forferdelig trist ut...

Den suiten var ganske syk ja. Vi ble litt overrasket :ler:

 

1 time siden, Roadrunner skrev:

Virket som om det var en fin tur ja! Så bra! :hoppe:

Grei temperatur der?

Det var faktisk litt varmere der enn her når vi kom, men vi reiste ikke akkurat pga varmen. Når vi dro i går var det skikkelig Skomakergata-snø og ca -1, så det ble litt kaldt, men veldig fint vær.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snart helg!! :hoppe: Denne helgen er til og med ekstra lang, da jeg avspaserer 2 dager neste uke for å ha litt vinterferie i lag med ungene. Planene er klar, vi skal se masse filmer, lage ostekake og rangle ganske mye. Og så får vi sende pappan ut med de på ski en dag også, så blir vinterferien komplett.

I dag kjører mannen tur/retur Oslo, så da skal vi jentene spise middag på kafe og shoppe etter jobb og skole i dag. Det kaller jeg en god start på feiren :)

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daria skrev:

Mannen synes kanskje ikke det er en like god feriestart? :fnise: 

He, he nei ikke like koselig start som vi skal ha i alle fall. Nå har jeg fått Glympse om at han er ved Skredsmokorset, så da er snart halve turen unnagjort. Jeg er veldig glad jeg ikke ble med for å holde han med selskap. 14/15 t i bil uten en god grunn er litt for mye for meg. (Han kjører ned en gammel jobbil og tar med en splitter ny hjem)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...