Gå til innhold

Hoppeslottet


Jerle

Anbefalte innlegg

Gratulerer med full jobb - det har sine fordeler :Nikke:

Vurderer å vise reiselisten din til alle som mener jeg reiser mye bare fordi jeg har et par helgeturer (sjelden utenfor Norden) i halvåret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, Jerle skrev:

Starten på året har vært bra, hektisk, men bra. Det er nå få mnd til jeg skal ta over ansvaret for jobben jeg har blitt opplært i det siste året, og det er veldig mye som må læres og gjennomgås. Når enkelte ting kun gjøres en gang i året, så er det viktig å få gjort det når det først skal gjøres. Men jeg antar helt ærlig at noe treffer meg midt i trynet når hun andre plutselig er borte. Nå har jeg jo henne tross alt ca 60 % av tiden. ;)

Men siden sist har vi jo planlagt en del reiser, og det er jo alltid gøy.

  • Februar - Vinterferie - da skal vi til Loffen sin kant av landet, dvs vi skal over grensen.
  • April - Påskeferie - sammen med ungene skal vi tilbake dit jeg feriet bursdagen min.
  • Juli/august - Sommerferie - 3 uker i England og Skottland. (Ferdig planlagt i går)
  • Oktober - Høstferie - New york!!!! :hoppe:

Tror nok at 2017 blir ganske så fint! Og dette er jo året jeg igjen, for første gang på 7 år får fast, 100% stilling. Og det er vel på tide når man har blitt så gammel som meg.

 

Apropos grønnfarge... Var det irrgrønn du kalte det? :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Daria skrev:

Gratulerer med full jobb - det har sine fordeler :Nikke:

Vurderer å vise reiselisten din til alle som mener jeg reiser mye bare fordi jeg har et par helgeturer (sjelden utenfor Norden) i halvåret...

Vel... jeg har ikke fått jobben enda, den er ikke engang utlyst enda. Men jeg antar jeg får den med oppstart 01. april. :ler: 

Det er noen som prøver å fortelle meg at jeg reiser for mye, men vi bruker ikke penger på så mye annet da. Det er høyt prioritert, foran mye annet. Slik vil vi ha det en stund

3 minutter siden, Roadrunner skrev:

Apropos grønnfarge... Var det irrgrønn du kalte det? :alice:

Jeg er forøvrig veldig glad i grønn ;) Og jeg kan fint være litt grønn på andres vegne, selv om jeg ikke klager over egen kalender. Og jeg gleder meg også veldig på andres vegne, så sånnsett er irrgrønn en god ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Jerle skrev:

Vel... jeg har ikke fått jobben enda, den er ikke engang utlyst enda. Men jeg antar jeg får den med oppstart 01. april. :ler: 

Sånn å forstå. Jeg har også søkt en sånn jobb en gang - jeg fikk til og med være med på å skrive utlysningen så den skulle passe best mulig :ler: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daria skrev:

Sånn å forstå. Jeg har også søkt en sånn jobb en gang - jeg fikk til og med være med på å skrive utlysningen så den skulle passe best mulig :ler:

Jeg har vært i opplæring for den i et år ca, så det er derfor jeg antar jeg får den. Jeg har også være på flere kurs for å bli bedre i jobben. Ble forøvrig spurt i dag om hvordan jeg så for meg stillingen. Så kanskje jeg blir med å lage utlysningsteksten jeg også. Men hos oss blir det bare internt, og de fleste vet nok at jeg skal ha den. Sjefen har til og med anonsert det i møte med eksterne folk at det er jeg som blir leder på det. Så jeg blir litt overrasket om noen andre plutselig får den. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shit! Tenk hvis jeg ikke får jobben da, så har jeg allerede skrytt på meg her at den er min. :ler:

 

Det er ikke så drit kult på jobb om dagen, dvs. jobben er fin. opplæringen er fin, men det er mye annet grums. Jeg er litt drittlei av å alltid havne på arbeidsplasser som er fullt av sure kvinnfolk. Det har pågått i 3-4 mnd nå og driver kankjse å topper seg med den nye stillingen jeg skal ha. Så jeg håper stormen snart gir seg. Jeg har hverken tålmodighet eller interesse av å ha det slik. Da bir jeg kanskje en smule spydig selv også. :sjenert:

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp: 

Håper de flokene løser seg snart, slik at dere får en trivelig arbeidsplass igjen. :kose: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Januar har en litt sånn bakfull følelse, men siden det ikke er jeg som har vært på flaska, så er det ikke helt min feil. :fnise:

Nå har jeg i alle fall søkt på jobben som skal bli min, så får vi se om februar bringer den i alle fall. :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye utfordringer. Som alltid er kjærringa trøtt og uopplagt, men klarte likevel å være på jobb litt over 07. :Gjesp:

Været viser seg fra en god side, ungene er forholdsvis oppdragen, jeg slipper Grand Prix på ungdomskolen... Jah! Livet kunne vært verre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt noen har godvær.. Her er det snøstorm :sno::kjefte:

Serverer litt trøstende :kaffekopp: og håper det blir en grei tirsdag tross alt!

Trøtt er forresten heeelt normalt på en tirsdag. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg pakket akkurat 50-60 + konvolutter feil.. Dvs at jeg måtte åpne alle opp igjen, for så å pakke de i nye konvolutter. Da tenkte jeg at jeg fortjente en skikkelig pause med hjerneløs surfing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei, men akkurat i dag var jeg egentlig litt misunnelig på jobben din. Skulle gjerne sittet med ørten fakturaer i fred og ro, og ikke tenkt så veldig eller måttet fungere. Bare jobbe... Men jeg har kommet meg gjennom dagen, sågar med en time ekstra (og vips utgikk spinninga :sukk: ), så er bare å lade opp til torsdagen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Roadrunner skrev:

Tro det eller ei, men akkurat i dag var jeg egentlig litt misunnelig på jobben din. Skulle gjerne sittet med ørten fakturaer i fred og ro, og ikke tenkt så veldig eller måttet fungere. Bare jobbe... Men jeg har kommet meg gjennom dagen, sågar med en time ekstra (og vips utgikk spinninga :sukk: ), så er bare å lade opp til torsdagen :jepp:

Jeg må gjøre dette max 3 ganger i året, så jeg klager i grunn ikke, bare litt. :sjenert: Men det er gørr! (Men jobben jeg har ellers er i grunn veldig gøy, eller gøy er kanskje ikke riktig ord i min bransje. Men det er en jobb som gir meg mye. Denne uken er jeg altså 100% på den jobben jeg håper er min innen et par uker.)

Etter lunsj i går sto ikke telefonen stille, så da utgikk fakturaene. Så nå står de her på pulten min og venter spent. :roll: Og nå har jeg allerede brukt en time på å avslutte gårsdagen, så da er det bare å kaste seg over de siste fakturaene. Måtte bare innom KG først. ;)

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg skryte på meg ny jobb. :nigo: Det er i alle fall vedtatt at jeg skal få den, selv om jeg ikke har fått noen kontrakt enda.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...