Gå til innhold

Hoppeslottet


Jerle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og der hadde jamme Skravla skrevet akkurat det jeg tenkte :fnise: For egen del syntes jeg 20-årene var bedre enn tenårene og 30-årene (så langt) bedre enn 20-årene, så jeg ser ingen grunn til at 40 skal være der det snur...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var aller verst å bli 30. Da hadde jeg skikkelig krise og følte at livet var over osv. Heldigvis så stemte visst ikke det helt. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kvartlivskrise rundt 25 - nyutdannet og arbeidsløs og folk rundt meg begynte å etablere seg både på den ene og den andre måten. Innen jeg nådde 30 hadde livet falt såpass på plass at det var helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daria skrev:

Jeg hadde en kvartlivskrise rundt 25 - nyutdannet og arbeidsløs og folk rundt meg begynte å etablere seg både på den ene og den andre måten. Innen jeg nådde 30 hadde livet falt såpass på plass at det var helt greit.

Jeg sluttet jo i første jobben 3 uker før jeg ble 30, så det hadde nok en sammenheng. Ved 25 hadde jeg jobb, type, leilighet og det meste..... Ved 30 - da var det vel bare leiligheten igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen krise når jeg ble 30. Men da levde jeg et så hektisk med små barn at det eneste jeg ville var å sove. Nå er de store og jeg har alt for  mye fritid til å tenke på at livet er over. 😆

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjoner. :) 

Jeg hadde en veldig fin dag og en veldig fin tur. Vi Koset oss fra begynnelse til slutt og var begge enige om at dette var den beste kjæresteturen vi har hatt.

Vi shoppa en del, var på spa to dager(massasje to dager på rad er å anbefale) og spiste masse god mat. Det er i grunn turen kort oppsumert. Vi stressa null og tok ting som de kom, vi rusla rundt helt uten mål og mening. Rett og slett en herlig tur!

Nå kan julemaset bare komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det snart jul! :tre:

Jeg skal ikke ha noe fri nå, men det blir godt med en langhelg også. Så skal jeg jobbe tirsdag og onsdag, før jeg avslutter året med noen fridager.

Dette året har i grunn vært full av sykdom og nedturer, så jeg gleder meg veldig til å ta fatt på et nytt år, som jo bare må bli bedre enn 2016. :eeeh:

Men først jul, god mat og ikke minst tilbringe tid med gjengen min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tree: Riktig god jul, Jerle! :tree:

:klemmer:

Nyt noen fine dager sammen med flokken, og så satser vi på at det nye året byr på mange fine oppturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, vi får virkelig håpe det nye året blir bedre enn det gamle for din del. Du har jammen fått mer enn din dose sykdom dette året. :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var 2017 her :)

Årets første arbeidsdag staret så fint, med snø og fin kulde. Så dagen i går var akkurat slik jeg liker vinteren. I natt kom varmen og smeltet det meste, og nå både hagler det og regner utenfor kontorvinduet mitt.  For å ikke snakke om at Tor er ute med hammeren. Ja, ja jeg bor vel ikke på denne kanten av landet mest pga det fine været.

I år har jeg ingen store nyttårsforsetter, men jeg tenkte jeg skulle være flinkere til å være frisk. Dessuten skal jeg bevege meg mer og spise mindre tull. Alt dette er jo i grunn lett, med minimal innsats. :fnise:

Vi skal også på en del reiser i 2017, så man har jo alltid litt å se fram til. 2017 blir også det året jeg skal få oppleve USA, så jeg er ikke i tvil om at dette blir et fint år!

 

Godt nytt år til alle som er innom.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke::klemmer: 

Hvordan har starten på året vært? Fremdeles klart å holde deg sånn omtrent frisk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starten på året har vært bra, hektisk, men bra. Det er nå få mnd til jeg skal ta over ansvaret for jobben jeg har blitt opplært i det siste året, og det er veldig mye som må læres og gjennomgås. Når enkelte ting kun gjøres en gang i året, så er det viktig å få gjort det når det først skal gjøres. Men jeg antar helt ærlig at noe treffer meg midt i trynet når hun andre plutselig er borte. Nå har jeg jo henne tross alt ca 60 % av tiden. ;)

Men siden sist har vi jo planlagt en del reiser, og det er jo alltid gøy.

  • Februar - Vinterferie - da skal vi til Loffen sin kant av landet, dvs vi skal over grensen.
  • April - Påskeferie - sammen med ungene skal vi tilbake dit jeg feriet bursdagen min.
  • Juli/august - Sommerferie - 3 uker i England og Skottland. (Ferdig planlagt i går)
  • Oktober - Høstferie - New york!!!! :hoppe:

Tror nok at 2017 blir ganske så fint! Og dette er jo året jeg igjen, for første gang på 7 år får fast, 100% stilling. Og det er vel på tide når man har blitt så gammel som meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...