Gå til innhold

Hoppeslottet


Jerle

Anbefalte innlegg

Her i gården er det litt lesetørke igjen for tiden. Bortsett fra at jeg var så heldig å arve tre bæreposer med Donald-pocket for noen dager siden. De fungerer fint som sengelektyre. :fnise: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en niese som ville vært dypt misunnelig - tre hele bæreposer med Donald-pocket?! :ler: Søster sendte en gang en mms av henne -lent opp mot frysedisken med nesa i en Donald-pocket under helgehandlingen. Tante kjente seg overhodet ikke igjen i lese-hvor-som-helst-innstillingen... :plystre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 1 og 1/2 arbeidsdag igjen og så skal jeg til Spania. Grugleder meg. Har fått høre at der er et svært og fint bibliotek på plassen vi skal bo, så da revurderer jeg litt hvor mange bøker jeg tar med... Tror det blir en pocketbok til flyet og kun ei bok i bagasjen. Tror jeg...

Når jeg bestilte dette kurset var det så lenge til, og nå er det på søndag. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris! Skjønner jeg er i feil bransje, her er jeg heldig om det blir en tur til vestlandet i løpet av året :sjenert: 

Spania da gitt! Og det var snakk om noen dager også? Hele uka?

God tur!
(hilsen smågrønn fuggel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke akkurat vanlig at vi reiser så mye i min bransje heller. Men dette året har vært litt ekstremt.

Jeg skal være i Spania fra søndag til lørdag, så nesten en uke. Helt greit i grunn for her regner det elefanter i dag. :sukk: 

(Men det blir litt skummelt å reise med 35 + ukjente også... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Så var det gått nesten en hel uke siden jeg kom hjem.

Kurset i Spania var veldig bra, jeg lært mye nytt og fikk masse faglig innputt. Men helt ærlig så var det igrunn veldig godt å komme hjem. Så nå ser jeg fram tilen forholdsvis rolig helg i lag med gjengen min. Selv om den ene skal hit og de andre dit, så skal ikke jeg noe som er veldig stressende. Klubb på lørdag og selskap på søndag, men det er slike ting som bare er koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at turen var bra :jepp: 

Hvordan var klimaet? Mener å huske at bildene tydet på vesentlig mildere enn her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rundt 20-22 grader på dagene, så jeg kunne ikke klage. Men vi satt inne så og si hele dagen. Kun onsdagen var vi ute hele dagen og på tur i Granada. Det var en helt fantastisk tur, der vi halve dagen var innom Alhambra. Det var en stor opplevelse. Jeg har aldri vært på en slik tur med egen guide før, så det var en stor opplevelse. Anbefales om noen skulle ta turen innom Granada. Vi var på tur i 12,5 timer den dagen. Så da fikk vi virkelig nyte solen. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ja her er jeg jo ofte innom og oppdaterer... :roll: 

Jeg har jo flaks i 2016, så når jeg skulle trekke en tann for 2 uker siden, så slo jo flaksen inn. Jeg måtte fjerne kjevebein for å få ut røttene, noe jeg fram til da ikke trodde var mulig. Så det ble jo en skikkelig operasjon i munnen. Så de siste ukene har jeg knasket paralgin forte hver dag og i grunn bare synes synd på meg selv. Men der er jo alltid noe å se fram til. Akkurat nå er det jo årets beste måned og vi skal på kjærestetur på torsdag. :danser: Så man klager ikke. (Bare litt pga den "#¤% tanna!) Vi blir borte til tirsdag, så dette gleder jeg meg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, du har virkelig hatt flaks dette året...

Himmel, burde ikke være mulig! Får du dekket noe siden det ble så stor operasjon, eller sponser du store deler av julegratialet til tannlegen helt selv? Kjipe greier! Og ikke noe moro å gå rundt med smerter...

God bedring :klem:

Hvor går turen? Så deilig med en kjærestetur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sponser han litt ja... Har vel brukt ca 5000 kr til nå, men har fått dekket ca 1200 kr tror jeg. :klo: Men den store regningen kommer når jeg skal ha ny tann... Det koster ca 25 000 . :daane:Så det kan jeg bruke feriepengene på. :( 

Turen går til Sopot, til hotellet jeg er blitt så glad i Sheraton. Der blir det både spa og litt luksus, til helt andre priser enn her. ;) Det skal bli godt med noen dager i ro og fred alene.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.12.2016 den 11.45, Skravla skrev:

Dyre tannlegeturer ja. Det vet jeg vel en god del om...... 

 

God kjærestetur. 

Ja det er noe dritt med tenner som ikke spiller på lag, ikke bare dyrt, men så sinnsvakt vondt også da. Sånn sett burde man fått smerterabatt.

Takk for det, vi gleder oss veldig til tur og deilig avslapping noen dager. :)

På 6.12.2016 den 8.55, Sauen Shaun skrev:

God bedring og god tur :klemmer: 

Takk  :klemmer:

På 6.12.2016 den 12.41, loffen skrev:

God bedring og god tur! :klemmer:
Og gratulerer med bursdagen på lørdag! :roser:

Takk. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God bedring og god tur!

Og gratulerer så mye med lørdagen!

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snart fri, og kan gå hjem og pleie 40-års krisen skikkelig. Det er ikke kødd når jeg sier kvalme og uvelhet over at jeg tenker på at jeg snart er 40. Håper jeg føler meg bedre når det inntreffer og ingenting forandrer seg ;)

 

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...