Gå til innhold

Hoppeslottet


Jerle

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Jerle skrev:

Nå kan jeg skryte på meg ny jobb. :nigo: Det er i alle fall vedtatt at jeg skal få den, selv om jeg ikke har fått noen kontrakt enda.  

Gratulerer! :hoppe:

Regner ikke med det var en veldig stor overraskelse, men uansett veldig godt å få det bekreftet og etterhvert kontraktsfestet :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :) Ja det er veldig godt, for jeg har tross alt ikke hatt fast 100 % jobb siden 2010. Siden jeg begynte her i 2014 har jeg hatt 50 % jobb, men siste 1 1/2 året jobbet fullt. Men det er greit å vite at jeg har fast 100 % fra 01. april.  :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Spoiler

Blir man aldri fornøyd? Er jeg kanskje en slik person som aldri finner ut hva jeg skal gjøre med livet mitt? Sitter her med skriftlig tilbud på jobben jeg har visst jeg skulle få og har ikke lyst å svare ja. :roll: Jobben er super og jeg stortrives med den. Og jeg stortrives med opplæringen jeg har, bare så dumt at hun som er så super må slutte for at jeg skal få jobben. Men enkelte av folkene her er så full av dritt, at jeg ikke har lyst å være her. (Drittungen i meg sier at jeg ikke vil sammarbeide med folk som hele tiden er dust.)

Jada, jeg kommer til å være voksen og si ja. Jeg har da alt for mye lån til å  la være. Men jeg skal sure meg litt for meg selv først. Jeg går til og med opp i lønn, og likevel så har jeg mest lyst å si nei takk og heller stikke til fjells eller noe. Jepp, jeg er litt barnslig i dag. :sjenert:

Hvis teksten ligger litt skjult, så kanskje jeg innser at jeg bare er teit...

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det harde og brutale svaret? Velkommen til den virkelige verden, hvor ting sjelden er perfekt og hvor duste mennesker finnes overalt og ikke er til å unngå.

Det litt mindre brutale, men fortsatt ikke så hjelpsomme svaret er at sånn har de aller fleste det i varierende grad. Forhåpentligvis har man en jobbsituasjon (og en livssituasjon) hvor det positive oppveier det negative, men det vil alltid være noe. De som påstår at de bare eelsker jobben sin og gleder seg til å gå på jobb hver eneste dag alltid tror jeg omtrent like mye på som på de som påstår at de ikke har fordommer - det dreier seg enten om løgn eller selvbedrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Daria skrev:

Det harde og brutale svaret? Velkommen til den virkelige verden, hvor ting sjelden er perfekt og hvor duste mennesker finnes overalt og ikke er til å unngå.

Det litt mindre brutale, men fortsatt ikke så hjelpsomme svaret er at sånn har de aller fleste det i varierende grad. Forhåpentligvis har man en jobbsituasjon (og en livssituasjon) hvor det positive oppveier det negative, men det vil alltid være noe. De som påstår at de bare eelsker jobben sin og gleder seg til å gå på jobb hver eneste dag alltid tror jeg omtrent like mye på som på de som påstår at de ikke har fordommer - det dreier seg enten om løgn eller selvbedrag.

Jeg er helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt helt enig, slik er det gjerne når man ikke er 14 år lenger, og man vet at verden ikke går under av slikt. :fnise: Det er vel det å forplikte seg med å si ja som gjør at jeg er litt småkvalm. For selv om jeg for øyeblikket ikke er utsatt for terroren som foregår her, og heller ikke har vært utsatt for den, så er det vel bare snakk om tid før vinden snur. Jeg har prøvd å snakke om det med øverste leder, men vi kommer ingen vei. Jeg tror nesten han er for feig til å gjøre noe med det, selv om han ser det klart som dagen han også. Da har strutsen det best med å stikke hodet i sanden igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: 

Kjenner til følelsen... 

De hersens forpliktelsene! Som man ikke vil være foruten heller, vil jo ha tak over hodet og et trivelig hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg liker i grunn å ha tak over hodet. :ler: Pluss alt jeg liker veldig å ha råd til å reise.

Det jeg ikke liker er at der alltid er noen som gjør hva de kan for å være (sorry uttrykket) jævlig. Noen som alltid tror de er bedre enn de fleste andre og som av den grunn er skikkelig bitch! På en så liten arbeidsplass som her, så har en person veldig mye å si for felleskapet. Og når denne personen sykmelder seg i protest for å ikke få viljen sin(min jobb) så er det veldig gjennomsiktig. Spes siden stemningen er så bra når hun ikke er her. Så for min del må hun bare gå sykemeldt lenge i 50%. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Blæ! Tanngreier er noe herk! Fikk satt inn en stift i kjevebenet på fredag og har da seff hatt feber og ubehag siden. Nå sitter jeg på jobb og bare håper at hun andre som kan denne jobben kommer i dag, så skal jeg be henne ta over. For det er ikke noe særlig å sitte her og ha feber, smerter og være halvdopa og snart skal jeg betjene publikum. :tannverk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake på jobb, uten alle datatilganger, så da kan jeg jo ikke gjøre stort annet enn å tulle her. :sjenert:

Gikk hjem fra jobb på mandag og var hjemme i går pga dette tann-styret. Nå har antibiotikaen slått inn, så nå er formen stigende. Og jeg har bestemt at jeg aldri mer skal ha problemer med en tann. Opplest og vedtatt. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ja, veldig lenge siden. Jeg trodde jeg var slettet, faktisk. Oppdaget ved en tilfeldighet at det var jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2017 den 19.33, Dallandra skrev:

Ja, veldig lenge siden. Jeg trodde jeg var slettet, faktisk. Oppdaget ved en tilfeldighet at det var jeg ikke. 

Vi glemmer deg ikke allikevel ;)

Jeg er ikke så aktiv selv her heller, men det har med at jeg ikke har en bærbarpc som virker hjemme og det er så kludrete på mobilen, mediapcn som er koblet på tvn er utelukket til slikt. Så da blir det til at jeg stikker innom kun fra jobb, og det er ikke så ofte det er tid.

Nå har jeg 12 min til telefonen åpner og jeg offisielt er startet i min nye jobb. Så da utnytter jeg de minuttene med å prøve å bli oppdatert her inne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...