Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hoppeslottet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer som tenåringsmor! :hoppe:

Selvfølgelig har ikke du blitt noe eldre, tykkere eller endret - hvorfor skulle du blitt det når ikke vi andre blir det? :klo:

:fnise:

Skrevet

Eldre og tykkere? Nei, sånt blir man da ikke... :sexy: 

Skrevet

Tenåring? Jammen... *skjønner meg ikke helt på dette med tid og relativitet og sånt* *blånn*

Skrevet

Ja dette med tid.... Jeg vet at når det store KG-eventyret begynte, så var jeg i permisjon med minstegull. Hun blir 11 år i oktober. :daane: 

(Noen sier også at jeg blir 40 i år, men jeg nekter plent til det motsatte er bevist. :sjenert: )

Skrevet

Fornektelse er alltid greit. Det har jeg brukt i mange år nå. :ler:

Skrevet (endret)

På jobben hos meg står tiden stille - elevene er alltid like gamle. Ergo må jo jeg være det også...

Endret av Daria
Skrevet
9 minutter siden, Daria skrev:

På jobben hos meg står tiden stille - elevene er alltid like gamle. Ergo må jo jeg være det også...

Sjølvsagt!

Skrevet
33 minutter siden, Daria skrev:

Du er veldig heldig med jobben din slik. For det er helt logisk at du også står stille i alder da.

Skrevet

Etter flere uke med konstant underbemanning på jobb, så er vi i dag litt for mange på jobb. Dvs... jeg har ikke kjempe mye å gjøre på, så jeg sitter her og surfer da. :plystre: 

Skrevet

3 dager igjen til ferie. Dagene går saaaaakte. :sukk: 

Dagen i dag er dog over om 3 min. :hoppe: 

Skrevet

Tiden. Går. Så . Sent! :sukk: 

Dessuten skal jeg til tannlegen i dag. :( 

Skrevet

Tannlege ja.... burde jo få bestilt time jeg også. Mistet en bit av en tann i ferien.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Skravla skrev:

Tannlege ja.... burde jo få bestilt time jeg også. Mistet en bit av en tann i ferien.

Jeg også. Eller det er vel ei fylling som datt ut. Og siden jeg skal på ferie til helgen så turde jeg ikke å vente med tannlegetimen. Ellers hadde jeg nok latt det gå lenger tid, for det er noe av det verste jeg gjør og jeg har grudd meg til timen siden mandag. :sjenert: 

Skrevet

Min tann må bekrones så lommeboken foretrekker at jeg venter litt. Kjenner jeg tannlegen min rett så er vel en innkalling rett rundt hjørnet også. :ler:

Skrevet
Den 21.7.2016 at 11.04, Skravla skrev:

Min tann må bekrones så lommeboken foretrekker at jeg venter litt. Kjenner jeg tannlegen min rett så er vel en innkalling rett rundt hjørnet også. :ler:

Det ble ikke så dyrt for meg, men han tok 3(!) hull. det var vondt det. Hjelper ikke at jeg kjenner han når han maltrakterer munnen min. :( 

Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

God ferie! 

Ser ut til at dere koser dere :jepp:

Skrevet

Koselig at du deler så mange fine bilder fra ferien. Godt å vite at dere har det bra. :klemmer:

Skrevet

Ser så deilig ut på ferien din! :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...