MissStiles Skrevet 8. juli 2014 #221 Del Skrevet 8. juli 2014 Hatt en fin start på uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 10. juli 2014 #222 Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) Hatt en fin start på uka? Ja. Ganske rolig på jobb. Tok årets første bad i Norge i år. Var kaldt, men deilig! I morgen er det glattkjøring så da skal jeg ikke på jobb. Skal besøke moren min etter jobb, og på lørdag er det Backstreet Boys-konsert i Fredrikstad. Travel helg! Endret 10. juli 2014 av Anastasia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. juli 2014 #223 Del Skrevet 11. juli 2014 Skal du på BSB konserten? Nå jeg ble jeg misunnelig!! Fikk ikke dratt på konserten deres i mars. Men men.. Kan ikke gå på alle konserter hele tiden. Hvor badet du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 11. juli 2014 #224 Del Skrevet 11. juli 2014 Skal du på BSB konserten? Nå jeg ble jeg misunnelig!! Fikk ikke dratt på konserten deres i mars. Men men.. Kan ikke gå på alle konserter hele tiden. Hvor badet du? Ja, dette er tredje gang jeg drar på BSB-konsert.. haha evig fjortis! Gleder meg til å bo på hotell. Det ble bading ute ved Fornebu. Ganske fint der, men kaldt! Ikke Costa Rica-temperatur akkurat... Tur til London bestilt, så da blir det bursdagsfeiring der i november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. juli 2014 #225 Del Skrevet 11. juli 2014 Åssen gikk glattkjøring idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 13. juli 2014 #226 Del Skrevet 13. juli 2014 Åssen gikk glattkjøring idag? Det gikk fint! Nå er jeg hjemme igjen. Var og spiste med moren min på fredag, det var koselig. Sov over hos henne til lørdag, og da tok jeg toget til Fredrikstad med en venninne. Klarte å gå oss vill, tok nesten 2 timer å finne hotellet.. varmt! Tok tid å komme seg på konserten og, var så mye folk og kø og mye greier. Jeg er så sliten. Tok bare noen glass vin på konserten/brygga, men er helt utslitt av all gåinga. Var gøy på konserten. Fotballfrue stod rett ved oss hehe. 3 dager på jobb til uka så er det ned til Tønsberg og Slottsfjell-festivalen jippi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. juli 2014 #227 Del Skrevet 14. juli 2014 Bra at dere koste dere på konserten!! Det blir gøy med Slottsfjell i Tønsberg til helgen. Grei dag på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 15. juli 2014 #228 Del Skrevet 15. juli 2014 Hørtes gøy ut med backstreet gutta! Jeg digga dem da jeg var yngre Vært en bra start på uka ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 19. juli 2014 #229 Del Skrevet 19. juli 2014 Vært helt grei uke, siden jeg bare jobbet 3 dager. Kom nettopp hjem fra Tønsberg. Slottsfjell var kjempegøy! Er både sliten og fyllesyk. Skulle bare ta det med ro i går men endte opp på byen og nach på en båt haha. Nå skal jeg lage meg noe creamy pasta og se på film. Legge meg tidlig så jeg kommer meg på stranda i morgen Ha en fin lørdag fans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. juli 2014 #230 Del Skrevet 20. juli 2014 Jeg kan tenke meg at Slottsfjell var bra. Bare slappe av i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 20. juli 2014 #231 Del Skrevet 20. juli 2014 Jeg kan tenke meg at Slottsfjell var bra. Bare slappe av i dag? Har vært på stranda i dag. For varmt til å gjøre noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. juli 2014 #232 Del Skrevet 22. juli 2014 Det er veldig varmt for tiden. Kan ikke klage på årets sommervær i hvert fall. Noen spennende planer denne uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 22. juli 2014 #233 Del Skrevet 22. juli 2014 Ble stranda i dag og. I tillegg til grilling. Veldig koselig! Jeg er så trøtt,sliter med å sove i denne varmen. Ser ut til at jeg skal på date neste uke En jeg møtte i Tønsberg. Nervøøøøs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 26. juli 2014 #234 Del Skrevet 26. juli 2014 Hurra for date! Ustabilt vær om dagen ... kjempevarmt før det plutselig pøser ned. Gjør du noe moro denne lørdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 27. juli 2014 #235 Del Skrevet 27. juli 2014 Hurra for date! Ustabilt vær om dagen ... kjempevarmt før det plutselig pøser ned. Gjør du noe moro denne lørdagen? Jeg er så betatt av han Vofsi! Klarer ikke konsentrere meg om noe.. snakker sammen hver dag! Nå venter jeg bare på at han skal finne en dag vi kan møtes Denne helgen har jeg vært på hyttetur i Telemark. Regnet ikke der faktisk, var så varmt i går. Lå og solte meg hele dagen, var 32 grader og 24 i vannet. Deilig! Ble med en venninne og familien hennes på hytta deres. Veldig koselig. Har ikke vært hjemme en helg på maaaange uker. Neste helg håper jeg på en romantisk helg hos meg selv! Stakkars pusen er dårlig i magen, skikkelig diaré. Så jeg har dusjet henne og klippet pelsen. Nå lukter hun Herbal Essences Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. juli 2014 #236 Del Skrevet 29. juli 2014 Hurra for date! Hørt fra han? Går det bedre med pus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 31. juli 2014 #237 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Hurra for date! Hørt fra han? Går det bedre med pus? Sender meldinger hver dag! Jeg er så betatt Helt sånn vilt betatt over en mann jeg har møtt 1 gang. Men er litt stolt av meg selv da. Jeg har jo ikke hørt noe mer om date så da tok jeg initiativ og inviterte han på middag. Han ble glad. Tror det blir i helgen, eller neste uke. Nervøøs! Har ikke vært så betatt siden M.. Pusen har det bra, tror hun ble dårlig pga varmen. Hun har jo så mye pels stakkar. Daff dag på jobb. Nå skal jeg ta meg en lur. Jeg hørte en helt fantastisk sang på radioen her en dag, hører på denne hele tiden: Endret 31. juli 2014 av Anastasia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 2. august 2014 #238 Del Skrevet 2. august 2014 Så utrolig deilig med en helg hjemme. Litt uvant. Jeg satt bare hjemme i går og koste meg med filmer og serier på HBO. Nå er det trening, og i kveld er daten med stor D! Herreguuud som jeg er nervøs Rosévin er kjøpt inn, så etterpå må jeg bare støvsuge og freshe opp litt her før han kommer. Ikke ofte jeg inviterer menn på middag på første date, men why not. Ha en fin lørdag fans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 2. august 2014 #239 Del Skrevet 2. august 2014 Så hyggelig med date! Du må gi oss rapport etterpå Håper han er fab! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. august 2014 #240 Del Skrevet 2. august 2014 Lykke til på date ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå