Gå til innhold

They call me Stacey!

Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Gjest Anastasia

Så deilig å sove 12 timer da!!

Gøy med paraden?

Blir det en rolig lørdagskveld?

Ble ingen parade, var og så på fotball med en venninne også var vi på Gay Pride nede på Rådhusplassen. Av ale ting klarte jeg å sjekke opp en kjekk islending haha! Som ikke var homo. Han dro nettopp hjem. Veldig kjekk og hyggelig fyr! 23 år, like gammel som exen min! Skal kanskje møtes til uka.

Jeg skulle bare ta 1 øl men det skjedde jo ikke.. uff jeg spydde i taxikøa, skikkelig sjarmerende. Kan jo ikke spise noe siden jeg har lagt på meg sånn. Må ned i vekt FORT! Ingen av buksene mine passer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anastasia

Tilbake på jobb i dag?

Ja, det var helt forferdelig! Sykt mye stress. Omg jeg fikk masse dirty meldinger av han fra USA i dag. Det er han jeg liker så godt som jeg møtte på countryfestivalen.. han er en mannlig versjon av meg, vi har så mye til felles at det er helt vilt. Og nå vil han komme til Oslo hehe. Jeg sitter og hører på Carrie Underwood og drømmer meg bort.. hvorfor møter jeg ALLTID mannfolk som bor langt borti huttiheita :grine: Skulle egentlig få besøk av han islendingen i kveld men han kunne ikke. Like greit for jeg er litt sliten.

Skal se på Orange is the new black etterpå, elsker den serien! Begynte på sesong 2 i natt og den er bare AMAZING!!

Denne sangen ble spilt mye i Nashville, elsker den:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett hele 2. sesong av OITNB. Sinnsykt bra!! Håper det kommer en sesong til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Blæh, han fra USA viser seg å være en horny bastard som bare er ute etter en ting :( Dirty meldinger er morsomt det, men det ble litt overkill og det sa jeg til han. Virker som han ble sur.. altså reise til Oslo bare for sex? Merkelig. Føler meg så lurt, han har latt som han likte meg så har han bare tulla med meg. Lei av å bare møte drittsekker ass.

Jeg prata masse med han islendingen i natt, hadde jetlag og fikk ikke sove. Ikke noe griseprat der, thank God!

Fortsatt helt grusomt mye å gjøre på jobb, jeg er så sliten. I tillegg har vaskemaskinen streika, men det kommer noen og ser på den i morgen. Kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Mr Mixed signals eller?! "I'm not just after sex you know, I really like you and want to see you again"

Åååå jeg blir GAL! Jeg har IKKE ligget med han bare så det er klart. Jeg kan være ganske gæren men å bli med random folk på nach i USA gjør jeg bare ikke, uansett hvor kule de er. Typisk at jeg klarer å falle for sånne hot'n'cold-mannfolk. Venter svar fra Mr Iceland ang logistikken hans, var meninga han skulle komme hit og nå har jeg droppa trening og alt pga han. Mannfolk haha :fnise: Kan ikke bli sur på han da for han er så grei.. vi prata jo sammen i over 1 time i natt da jeg ikke fikk sove, hvem andre hadde gidda det liksom.

3 dager igjen til helg og det skal bli SÅ deilig! Ikke noe fylletull hvertfall. Slankingen går foreløpig greit, tenkte trene i morgen. Jeg er såååå hundesjuk om dagen, har fryktelig lyst på en vofs. Tror jeg må låne vofsen til faren min jeg. I Costa Rica tafset jeg på alt som fantes av hunder og katter, håper bare jeg ikke får rabies hehe :catmilk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med han Islandfyren. Dumt å droppe alt også kommer han ikke.

Jeg forstår veldig godt at du har lyst på hund. Tror jeg skal klare meg uten. Heller låne foreldrene mine sin hund om jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Snufs.. enda en bekjent som er forlovet :( Jeg ønsker folk alt godt men hvorfor blir alle forlovet og får barn bortsett fra meg?! Dårlig gjort er det. Og fryktelig sårt :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hmm hadde besøk i stad.. merkelig nok ble jeg helt varm og skjelven! HVA SKJER?! Han var her bare en kjapp tur fordi han måtte gå men skal prøve å møtes til helga. Ble ikke noen trening i dag, jeg var bare såå trøtt så ble sofaen gitt..og Orange is the new black. Nå renner det inn dirty meldinger igjen fra USA. Altså, jeg skjønner meg ikke på det der. Er det en trend å sende dirty meldinger i sommer eller?! Flere av mine venninner opplever det samme. Syns det er litt.. spesielt for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Bedre dag på jobb i dag?

Ja! Jeg hadde medarbeidersamtale med sjefen i dag. Jeg sa rett ut at jeg ikke liker måten han snakker til meg på, og han ba faktisk om unnskyldning. Han er veldig blid for tiden, og han sa at jeg var så blid og koselig å jobbe med for tiden.. jaja, hyggelig å høre.

Er fortsatt lei meg over alle gravide og lykkelige par, men prøver å ikke tenke så mye på det. Husker jeg hadde en interessant samtale med en fyr i Costa Rica. Han sa han var misunnelig fordi jeg hadde så mange fine ting som han ikke ville hatt råd til (klokke, designerveske, etc) og jeg sa jeg var misunnelig for han var jo gift og hadde barn og det kommer aldri jeg til å få.. da måtte vi bare le begge to for vi begge ville ha noe som var vanskelig å få.

Men det er vel ikke meningen at jeg skal ha et bra forhold så da får jeg bare klare meg uten. Vet ikke hvordan men jobber med saken! Nå er det Orange is the new black :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyggelig å få hyggelig tilbakemelding fra sjefen da!

Endelig helg. Planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anastasia

Nå har nettopp islendingen gått. Må bare si at det var en VELDIG bra natt. Trodde ikke jeg kom til å se han igjen. Veldig søt. Var på pub og så kampen, var sykt fullt overalt. Utrolig bra stemning! Men kjipt at Colombia tapte.

Drakk ikke så mye i går men er ganske sliten. Ble ikke så veldig mye søvn i natt :fnise:

Nå tenkte jeg gå meg en tur også må jeg handle mat. Blir deilig med en lat lørdag. Se på film og fotball hjemme hos meg selv! Jeg er glad i dag :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du hadde en bra dag i går!!

Ha en fin søndag og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hurra for islendingen! :) Dere ses igjen da?

Han bor jo på Island så tviler på det! Men vi har kontakt :) Noen som vil bli med på en weekendtur til Reykjavik? Hihi!

Gjett hva, jeg våknet kl 16:15 i dag! Og la meg kl 2 i natt, må ha vært helt utslitt. Islendingen sleit meg helt ut tydeligvis :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...