Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #121 Del Skrevet 6. mars 2014 Meg -----> og <----- deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #122 Del Skrevet 6. mars 2014 Det er vår dag, og ingen skal fortelle oss hva vi skal gjøre med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #123 Del Skrevet 6. mars 2014 Akkurat! ...bortsett fra at jeg skal logge av nå og fortsette på mine andre gjøremål....og denne gangen kommer jeg ikke tilbake før utpå kvelden. So long! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #124 Del Skrevet 6. mars 2014 So long, kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #125 Del Skrevet 6. mars 2014 Av og til, eller ganske ofte når jeg tenker etter, så er jeg sikker på at samboer tenker "hva faen er det jeg er i lag med" Han kommer hjem, jeg ligger og sløver på sofaen, han setter seg ned. Vi prater litt, og plutselig! Jeg blir helt vill, og lager rare lyder til han. Han er så snill og svarer med samme lyd, og slik sitter vi lenge. Så skal han dra og handle. Jeg følger etter som en hund. Ja, som en hund, kryper på alle fire etter han. Han snur seg, jeg stopper, han snur seg tilbake og fortsetter og gå, og jeg følger etter. Og slik holdt jeg på lenge. Greit, det er ikke bare han som tenker "hva faen", jeg tenker det om meg selv ganske så ofte selv. Han ler bare, og sier at jeg trenger mer menneskelig kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #126 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg ønsker meg ei stor, frodig og ganske øde øy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #127 Del Skrevet 6. mars 2014 Åå, det hadde vært fantastisk! Alltid drømt om en egen øy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #128 Del Skrevet 6. mars 2014 Frittgående høns i forsvarlige nære områder...og geiter litt lengre borte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #129 Del Skrevet 6. mars 2014 Og store, flotte alpakkaer, og noen huskyer og pitbull, hester. Aaah, det hadde vært herlig Bare sjekk de sjarmerende hodene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #130 Del Skrevet 6. mars 2014 Personligheter de der. ...men da hadde det vel ikke blitt en direkte øde øy lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #131 Del Skrevet 6. mars 2014 Øde, bare med dyr, fritt for mennesker (bortsett fra samboer, hvis han oppfører seg!) det hadde vært godt. Et lite samfunn for oss selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #132 Del Skrevet 6. mars 2014 Dere er helt sikkert veldig hyggelige, men jeg må bo alene menneske (og masse dyr) for meg selv på min øy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #133 Del Skrevet 6. mars 2014 Ja, tenkte også alene, ser det har blitt en liten misforståelse her en plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #134 Del Skrevet 6. mars 2014 Nå er den oppklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #135 Del Skrevet 6. mars 2014 Supert Er så gøy å drømme om ting, blir helt revet med. Samboer drømmer også nå, men det er fordi han sovnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #136 Del Skrevet 6. mars 2014 Sparker han med ene bakbeinet når han sover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #137 Del Skrevet 6. mars 2014 Han bruker å gjøre det ja, og så lager han ofte klynkelyder Men oftest er det en slik murrelyd, nesten som en katt som maler. Det er koselig å høre på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 6. mars 2014 #138 Del Skrevet 6. mars 2014 Det er sunt å drømme, og sunt å sove. Selv foretrekker jeg å sove om natta, og er ikke flink å huske drømmene mine. Skulle ønske jeg var flinkere til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #139 Del Skrevet 6. mars 2014 Neimmen, en ny leser Hjertelig velkommen Stakkaren har vært helt sliten siden han kom hjem, men skal snart vekke han slik at han får sove til natten Foretrekker også å sove om natten, men av og til sovner jeg på denne tiden og våkner klokka 6 på morgenen Drømmer er fascinerende, noen drømmer er lettere å huske enn andre. Husker fortsatt mange drømmer fra da jeg var liten. De er litt urovekkende, så jeg skal ikke skrive de her Mener jeg har hørt en plass at man kan trene seg opp til å huske drømmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2014 #140 Del Skrevet 6. mars 2014 Det har jeg forsøkt mange ganger, til og med skrevet dem ned mens jeg lå i senga. Det eneste som kom ut av det var at jeg ble veldig stresset, våknet hele tiden...for jeg måtte jo huske å skrive ned drømmene....som jeg ikke drømte og slett ikke husket, for jeg var altfor opptatt til å sove. Hei og hå, nye menneske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå