Gå til innhold

Frihetens strikkekurv


Libertas

Anbefalte innlegg

Vi er alle forskjellige, det er det som er så fantastisk! Vi er egentlig alle fargerike strikkekurver. Noen dager er vi blå, andre kanskje litt mer oransje, men vi har alle fargene i oss!

Slik som idag, med meg, jeg begynte ganske så rød

post-70855-0-42124600-1393038443_thumb.j - Full av kjærlighet, lidenskap og takknemlig over at jeg har en så fantastisk kjærest.

Den røde tonen fulgte meg litt på kvelden også, men da var det mer den ampre delen av fargen.

Jeg har også dager hvor jeg er veldig oransje

post-70855-0-11721400-1393038623_thumb.j- Glad og selvstendig, energisk og sosial. Kreativ, sporty og stolt!

Jeg er vel egentlig også ganske gult, jevnt over.

post-70855-0-51826300-1393038711_thumb.j-Glad og beroligende, klartenkt og optimistisk. Sikker og veltalende. Tillitsfull og sjarmerende.

Men jeg er til tider også feig.

Det er ikke ofte jeg er grønn, og er jeg det så er det mest de negative sidene som lyser gjennom.

post-70855-0-11591900-1393038857_thumb.j-Likeglad, sjalu og misunnelig. Men så er jeg jo også ganske medfølende og forståelsesfull, og faktisk veldig tilspasningsdyktig. Så har jeg jo også vist siste uka at jeg har fin selvbeherskelse.

Den fargen jeg tror beskriver meg best er kanskje blå

post-70855-0-85299000-1393038991_thumb.j- Jeg er lojal og hengivende, noen kan finne meg inspirerende. Og jeg er ganske oppfinnsom til tider. Desverre er jeg også ofte følelsesmessig ustabil og mistenksom. Og jeg er også troløs.

Lilla er vel den fargen jeg har minst til felles med

post-70855-0-84933200-1393039117_thumb.j- Jeg er handlekraftig, men hverkel åndelig, fryktløs eller klarsynt. Men jeg er jo fortsatt vennlig og rettferdig.

Hvit kan jeg ikke si at jeg har så mye til felles med.

post-70855-0-31643900-1393039262_thumb.j-Av og til viser jeg uskyld,men jeg er jo ofte åpen.

Overraskende (da jeg misliker rosa så sterkt) så er det en farge som beskriver meg godt.

post-70855-0-23179200-1393039402_thumb.j-Jeg er som oftest fredfylt og underholdende, og oftest harmonisk.

Når jeg er nede, langt inni meg selv, så er det vel grå jeg er

post-70855-0-56907300-1393039572_thumb.j-Nøytral og gledesløs, livløs og negativ. Og føler bare for å være usynlig.

Og så er jeg litt sort, egentlig hver dag.

post-70855-0-38063900-1393039660_thumb.j- Jeg er mystisk og sexy. Og jeg har mine hemmeligheter.

Hvilket garnnøste har du funnet frem idag?

Endret av Libertas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow...for et stilig innlegg da du! :jepp: Nå ble jeg liksom tatt i mot på en flott måte som

får meg til å ville styrte ut i verden for å kjøpe meg garn, enda jeg ikke trenger det. :biggrin:

Jeg kjenner meg som alle sammen vekslende. Garn er fantastisk! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garn er fantastisk! Garn er livet! Har egentlig ikke råd til garn, men heldigvis har jeg en mor som har hyllevis med garn, og som liker at jeg strikker. Så hun har donert to bæreposer og to skuffer med garn til meg :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har penger igjen så SKAL jeg kjøpe e-sigarett! Uten nikotin da, siden jeg slutter å røyke (6 dager røykfri). Hvorfor jeg vil ha? Fordi jeg synes det er dritkjedlig å ikke røyke! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kan ikke puste gjennom de :fnise:

Men har uansett ikke råd til e-sigarett før om en evighet heller da, så får se når den tid kommer om jeg kjøper. Det er ihvertfall utrolig kjedelig å ikke røyke! :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh...hehe...man kan da lage huller igjennom og puste så mye en vil! ;)

Haha, ja får prøve på det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, lurer på om jeg skal prøve meg på hjemmelaget pasta til uken eller uken etter?

Det er alltid samboer som lager mat, men kanskje jeg kan overraske han når han kommer hjem fra skolen. Kanskje lage cannelloni, med et glass Torremora Dolcetto til. For så å avslutte med en god dessert :D Ble plutselig inspirert

post-70855-0-52200500-1393127806_thumb.j

post-70855-0-06172400-1393127870_thumb.j

post-70855-0-46490800-1393127878_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor nå i Sverige, så går mest i kjøttboller, kylling og biff faktisk :fnise: Mye ris i tillegg. Men elsker kjøttkaker, og tror jeg må dra over til Finland når bilen fungerer igjen, slik at vi får kjøpt ordentlig kjøttdeig :wow::handle::spise:

Endret av Libertas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blargh! :dry:

Har så lite lyst til å stå opp. Har vært våken siden klokka 3 inatt. Takras som holdt meg våken, og til slutt fikk jeg ikke til å sove mer.

Har også vært oppe en tur og spist og fått i meg kaffe, men da samboer dro på skolen rundt 7, så la jeg meg likeså godt i senga igjen.

Så her har jeg vært siden klokka 7. Prøver å finne motivasjon til å stå opp, og motivasjon til å trene igjen. 1 år siden sist! Og jeg som alltid har vært glad i å trene, glad i å bli sterkere og kunne se resultater. Etter at jeg ble syk har jeg så vidt klart å dusje. Det er tungt, men nå kjenner jeg at formen begynner å bli litt bedre. Her i forrige uke klarte jeg til og med å gå en tur :danse:

Og jeg har ikke besvimt på 1 mnd! :laugh:

Men skal jeg prøve meg på en liten styrkeøkt her i heimen idag? Ikke når samboer er her ihvertfall, han er så redd jeg skal kjøre meg på ræv igjen. Men nå bil jeg bare bli bedre, og kanskje få litt mer overskudd igjen? Kan ikke fake overskudd i form av koffein, ikke så mye lenger ihvertfall.

Men tenk om jeg ramler tilbake til gamle vaner, og så er det på'an igjen? Jeg kan jo prøve å sette opp et lite kosthold, som jeg kan prøve å følge. Ikke for strengt, men ikke for slakt heller. Jeg trenger ikke trene så sinnsykt hardt. To øvelser, tre dager i uka? Og så tvinge meg til minst en gå tur hver dag? Jeg kan jo prøve? Og så prøve å ikke drikke så mye koffein, som jeg gjorde før. Kanskje?

Jeg har gått opp hele 5 kg etter at jeg ble ilag med samboer, for litt over 1 år siden. Men så har jeg ikke fått trent noe, og jeg har bare vært i senga, ettersom at jeg ble syk kort tid etter. Så egentlig et under at jeg ikke har gått opp mer. Og jeg vet at jeg lett kan bli kvitt disse kg, men jeg er livredd for å miste puppene mine :fnise:

:vekt::trene::spise::nigo:

Endret av Libertas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk trent bittelitt.

For ett år siden klarte jeg mange pushups, nå klarte jeg såvidt 1 ! Det er jo sykt hvordan jeg har forfalt. Men så har jeg jo også vært sengeliggende, så er jo en forklaring på det. Men jeg skal bli sterkere! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har bakt brød igjen :danse:

Og nå har jeg sendt samboer til butikken for å kjøpe brunost, og ting jeg trenger til å bake boller! Jeg elsker å bake :strix:

Endret av Libertas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk og la meg rundt klokka 12 inatt, og sovnet som en stein! Så våknet jeg for en time siden, lys våken- og dausulten! Så nå lager jeg meg pannekaker :fnise:

Og samboer kjøpte en fin grønn plante til meg igår :roser:

Aner ikke hvilken type, vi trodde først den var falsk siden den kjentes ut som plastikk. Så klipte vi hull i den, og det kom en slags væske ut. Det er 8 stilker på rad, noen som vet hva det kan være for slags plante? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...