Gå til innhold

Frihetens strikkekurv


Libertas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samboer var litt grinete i morges, så jeg bestemte meg for å bake boller til han kom til lunsj. Vel, han skulle vært her nå, har jeg lov til å bli litt trist? :frown:

Ikke det at det er sånn kjempefarlig, men hadde bare så lyst til å muntre han opp med rykende ferske boller.

Men han er nok veldig opptatt med å fikse interiøret og diesellekkasje på bilen min på verkstedet. Gode gubben :rodmer:

Endret av Libertas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, du sier noe der, forhåpentligvis har jeg ikke spist opp alle til da :fnise: Neida, men hva er nå bedre enn rykende ferske boller? :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg veldig med boller tatt rett opp av fryseboksen. :ninja: *ikke si det til noen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: Din hemmelighet er trygg her i strikkekurven! :)

Hadde sikkert også storkost meg med boller rett fra fryseren,hadde det ikke vært for at bollene aldri kommer lengre enn inn i plastposen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dypfryste boller dekker behovet for både boller og is på en gang - og det er to ønsker på en gang! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det hørtes egentlig veldig godt ut! :wow: Må prøves en dag jeg har bakt litt flere boller (oppskriften var til 22 boller, jeg fikk 13 ut av den oppskrifta :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å guud, det er lenge siden jeg har spist boller! Det er jo så nydelig at jeg går i bakken snart :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje jeg skal ta meg en liten gåtur bort til verkstedet hvor sambo er, tilfeldigvis med en bolle i lomma? Eller blir det litt dumt, med tanke på at det er flere der som kanskje kan bli litt sjalu? Eller tenk om han har vært oppe på kafeteriaen og spist? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ta deg en gåtur, ha bollene litt gjemt og gi ham om det passer seg sånn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg overrakt en stoor bolle til min kjære. Han ble kjempeglad, for han hadde glemt å ta lunsj :fnise: Og jeg fikk se bilen min igjen, med nytt interiør :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :laugh:

Og den lille gåturen gjorde meg sliten, så har sovet lenge, og kan ikke vente med å legge meg igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ramler litt tilbake til barndommen, samboer bare lo av meg når han så hva jeg hadde lastet ned :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...