Gå til innhold

Til menn. Hengepupper vs silikon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Naturlige = tommel opp! Plastikk = nei takk!



Anonymous poster hash: 184e8...e9c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såklart gjør det det! Da jeg hadde flate bryster ville jeg ikke ta av bhen, ikke sitte på toppen eller ligge på rygg, ikke ha på lys. Det førte definitivt til mindre seksuell nytelse, både for meg og kjæresten.

Anonymous poster hash: 9985b...dd4

Det der har ingenting med (manglende) seksuell nytelse som følge av flatbrystethet å gjøre. Det er ikke din kroppslige utrustning som stopper deg i å nyte, det er den lave selvfølelsen som du mener du kan spore tilbake til å være flatbrystet.

Jeg har store pupper og har også hatt de samme problemene som du nevner her. Altså har det ingen ting med flate bryster å gjøre.

Jeg har ikke sett ett eneste argument for silikon som henger på greip.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred. Kan ikke de som vil operere inn silikon bare gjøre det (inkl meg). Dere har ikke noe med det uansett. Min kropp og mitt valg. Noen av dere tenker "Pamela Anderson-pupper" eller "fotballer" med en gang noen nevner silkon, men da har dere ikke sett mange nok pupper med implantater.



Anonymous poster hash: 857a3...0e1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der har ingenting med (manglende) seksuell nytelse som følge av flatbrystethet å gjøre. Det er ikke din kroppslige utrustning som stopper deg i å nyte, det er den lave selvfølelsen som du mener du kan spore tilbake til å være flatbrystet.

Jeg har store pupper og har også hatt de samme problemene som du nevner her. Altså har det ingen ting med flate bryster å gjøre.

Jeg har ikke sett ett eneste argument for silikon som henger på greip.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

Det er vel bare hun som kan svare på om det hjalp? Selv om det ikke hjelper for deg å ha pupper, hjelper det kanskje for henne.

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Jeg har store pupper og har også hatt de samme problemene som du nevner her. Altså har det ingen ting med flate bryster å gjøre.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

Du har store pupper derfor kan du uttale deg om hvordan det føles å være flatbrystet. Logic = fail.

Jeg har ikke sett ett eneste argument for silikon som henger på greip.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

Så fint at det er ingen som behøver tillatelse fra deg for å gjøre som de selv føler for da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har store pupper derfor kan du uttale deg om hvordan det føles å være flatbrystet. Logic = fail.

Så fint at det er ingen som behøver tillatelse fra deg for å gjøre som de selv føler for da.

Hun hevdet at flate bryster fører til redusert seksuell nytelse og at større bryster hjalp på dette. Poenget er bare at de nytelsesproblemene hun ramser opp gjelder mange kvinner uansett størrelse på brystene, og at årsaken dermed ikke ligger i størrelsen, altså i det kroppslige, men i psyken.

Ingen trenger tillatelse fra meg, men gudene skal vite at det er drøyt å legge seg under kniven når det man kunne trengt var en psykolog.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herrefred. Kan ikke de som vil operere inn silikon bare gjøre det (inkl meg). Dere har ikke noe med det uansett. Min kropp og mitt valg. Noen av dere tenker "Pamela Anderson-pupper" eller "fotballer" med en gang noen nevner silkon, men da har dere ikke sett mange nok pupper med implantater.

Anonymous poster hash: 857a3...0e1

Jeg har sett en god del pupper med implantater av ulike størrelser og former, og de ser ikke naturlige ut. Pamela Anderson og fotballer er latterlige, mens det er trist når jenter tror at de kan operere inn silikon og få "naturlige" pupper, bare større. Det er et selvbedrag av dimensjoner.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Hun hevdet at flate bryster fører til redusert seksuell nytelse og at større bryster hjalp på dette. Poenget er bare at de nytelsesproblemene hun ramser opp gjelder mange kvinner uansett størrelse på brystene, og at årsaken dermed ikke ligger i størrelsen, altså i det kroppslige, men i psyken.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

Jaha, og så? Hvis det hjelper henne så er det vel ingenting som er bedre enn det.

Ingen trenger tillatelse fra meg, men gudene skal vite at det er drøyt å legge seg under kniven når det man kunne trengt var en psykolog.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

Psykolog er sannsynligvis dyrere, tar lengre tid og effekten er mindre sikker.

Jeg kjenner flere jenter som har tatt silikon, og de er superfornøyde. I den grad de har angret så er det fordi de ikke har gjort det før. Og grunnen til at de ikke har gjort det før er fordi de har vært redde for å bli dømt av andre kvinner som hater kvinner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, og så? Hvis det hjelper henne så er det vel ingenting som er bedre enn det.

Psykolog er sannsynligvis dyrere, tar lengre tid og effekten er mindre sikker.

Jeg kjenner flere jenter som har tatt silikon, og de er superfornøyde. I den grad de har angret så er det fordi de ikke har gjort det før. Og grunnen til at de ikke har gjort det før er fordi de har vært redde for å bli dømt av andre kvinner som hater kvinner.

Tommel opp! +

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Ingenting galt med naturlige pupper selvfølgelig. Men det at noe er naturlig gjør det ikke automatisk attraktivt, slik som du prøver å argumentere for.

Eller synes du kanskje at lange nesehår som stikker langt ut av neseborene er attraktivt? Det er jo naturlig. Eller hva med en skikkelig hårtust som stikker ut av ørene? Naturlig som bare det. Eller hva skal man si om skikkelig små mikropeniser? Naturlig det også.

Så - poenget var at selv om noe er naturlig så blir det ikke automatisk attraktivt av den grunn. Det poenget tror jeg også de aller, aller fleste skjønte. Utenom deg.

Nå er det nokså få menn som utelukkende satser permanent på ei dame pga et sett med pupper. Man faller for en pakke og kjemi, ikke for en kroppsdel.

I tillegg så snakker jeg for meg selv her; elsker jeg et menneske så hadde jeg også gjort det om vedkommende valgte å leve til skogs og la håret gro for en viss periode. Følelsene hadde også vedvart dersom vedkommende måtte fjerne et øye eller om håret ble borte.

Det er ikke alle som definerer sine medmennesker etter hva de har runket til kveld etter kveld på diverste nettsider, takk gud for det. Faktisk er det de færreste som farer med det tankesettet du her forfekter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nokså få menn som utelukkende satser permanent på ei dame pga et sett med pupper. Man faller for en pakke og kjemi, ikke for en kroppsdel.

I tillegg så snakker jeg for meg selv her; elsker jeg et menneske så hadde jeg også gjort det om vedkommende valgte å leve til skogs og la håret gro for en viss periode. Følelsene hadde også vedvart dersom vedkommende måtte fjerne et øye eller om håret ble borte.

Det er ikke alle som definerer sine medmennesker etter hva de har runket til kveld etter kveld på diverste nettsider, takk gud for det. Faktisk er det de færreste som farer med det tankesettet du her forfekter.

Okei. Du = missliker damer med silikon. Jeg = Missliker ikke!

Vi har skjønt det nå. :) Men heldigvis så er det ikke din kropp som er operert.

Anonymous poster hash: 857a3...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nokså få menn som utelukkende satser permanent på ei dame pga et sett med pupper. Man faller for en pakke og kjemi, ikke for en kroppsdel.

I tillegg så snakker jeg for meg selv her; elsker jeg et menneske så hadde jeg også gjort det om vedkommende valgte å leve til skogs og la håret gro for en viss periode. Følelsene hadde også vedvart dersom vedkommende måtte fjerne et øye eller om håret ble borte.

Det er ikke alle som definerer sine medmennesker etter hva de har runket til kveld etter kveld på diverste nettsider, takk gud for det. Faktisk er det de færreste som farer med det tankesettet du her forfekter.

Du skriver at jenter ikke gjør dette for seg selv. Det er da MANGE menn og kvinner som synes silikonpupper er det styggeste de ser og at det bare er turn off. Tror du de jentene bryr seg om hva andre måtte mene? Jeg har silikon, og jeg kunne ikke brydd meg mindre. Operasjonen hjalp på selvfølsen min, og at andre synes det er turn off bryr jeg meg ikke om.

Hvorfor skriver du at de gjør det for å tiltrekke seg menn, når jeg vet at mange menn synes det er turn off? Tror du de lar være å ta det fordi ANDRE mener det er stygt?

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Nå er det nokså få menn som utelukkende satser permanent på ei dame pga et sett med pupper. Man faller for en pakke og kjemi, ikke for en kroppsdel.

I tillegg så snakker jeg for meg selv her; elsker jeg et menneske så hadde jeg også gjort det om vedkommende valgte å leve til skogs og la håret gro for en viss periode. Følelsene hadde også vedvart dersom vedkommende måtte fjerne et øye eller om håret ble borte.

Det er ikke alle som definerer sine medmennesker etter hva de har runket til kveld etter kveld på diverste nettsider, takk gud for det. Faktisk er det de færreste som farer med det tankesettet du her forfekter.

God dag mann, økseskaft. Svaret ditt henger ikke på greip i forhold til det jeg skrev.

Det jeg skrev var "selv om noe er naturlig så blir det ikke automatisk attraktivt av den grunn".

Har du sitert feil innlegg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blanchefleur

Det er ingenting dumt med naturlige pupper MEN, du skriver at de beveger på seg, er gode å ta på osv?

Tror du mine flate pupper bevegde på seg eller er var gode å ta på? Det var jo ikke noe å ta på der. :ler:

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

Og så? Er det virkelig ikke noe annet ved kroppen din som kan fremheve din skjønnhet fremfor å besudle hele deg med disse klinkekulene? Hva med å trene seg frem til en stram stuss og lekre lår?

Dette sitter utelukkende i hodene deres og dere går alle en fornøyelig alderdom i møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

God dag mann, økseskaft. Svaret ditt henger ikke på greip i forhold til det jeg skrev.

Det jeg skrev var "selv om noe er naturlig så blir det ikke automatisk attraktivt av den grunn".

Har du sitert feil innlegg?

Hvis en dame ikke er attraktiv uten silikonpupper er hun heller ikke attraktiv med, gitt at mannen er ved sine fulle fem. Dette er ikke rakettforskning heller, Lincoln.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så? Er det virkelig ikke noe annet ved kroppen din som kan fremheve din skjønnhet fremfor å besudle hele deg med disse klinkekulene? Hva med å trene seg frem til en stram stuss og lekre lår?

Dette sitter utelukkende i hodene deres og dere går alle en fornøyelig alderdom i møte.

Hvorfor ikke endre på noe man er misfornøyd med, isteden for å leve med komplekser resten av livet? Vi har bare are et liv, hvorfor ikke gjøre det som får deg til å leve det på best måte?

Du kan gjerne mene at jeg er fucked up som tok silikon, men jeg mener du har et utrolig skrudd syn på ting når du ikke klarer se det fra andre sitt ståsted. Du har pupper, du vet ikke noe som helst om hvordan det er å ikke ha det.

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis en dame ikke er attraktiv uten silikonpupper er hun heller ikke attraktiv med, gitt at mannen er ved sine fulle fem. Dette er ikke rakettforskning heller, Lincoln.

Dette er det dummeste jeg har lest.

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Hvis en dame ikke er attraktiv uten silikonpupper er hun heller ikke attraktiv med, gitt at mannen er ved sine fulle fem. Dette er ikke rakettforskning heller, Lincoln.

Jo, hvis silikonpuppene gir henne selvtillit og bedre selvfølelse så blir hun mer attraktiv. I tillegg så er det faktisk slik at veldig mange ser bedre ut med silikonpupper enn de gjorde uten. Så kan du grine deg i søvn med den faktaopplysningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Hvorfor ikke endre på noe man er misfornøyd med, isteden for å leve med komplekser resten av livet? Vi har bare are et liv, hvorfor ikke gjøre det som får deg til å leve det på best måte?

Du kan gjerne mene at jeg er fucked up som tok silikon, men jeg mener du har et utrolig skrudd syn på ting når du ikke klarer se det fra andre sitt ståsted. Du har pupper, du vet ikke noe som helst om hvordan det er å ikke ha det.

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

Komplekset ditt vil aldri bli borte, det vil bare forflytte seg til noe annet. Dette sitter i hodet, ikke i kroppen din.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Jo, hvis silikonpuppene gir henne selvtillit og bedre selvfølelse så blir hun mer attraktiv. I tillegg så er det faktisk slik at veldig mange ser bedre ut med silikonpupper enn de gjorde uten. Så kan du grine deg i søvn med den faktaopplysningen.

Hehe, og det kommer fra guds gave til kvinner som fortsatt sliter med å få seg dame? Jeg tror jeg lar det gå inn - og rett ut igjen gitt.

Hvis du finner en dame attraktiv utelukkende på grunn av et sett implantater har du seriøst et problem. Hva skal du finne på den dagen hun må ta de ut igjen?

Endret av Blanchefleur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...