Gå til innhold

Til menn. Hengepupper vs silikon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er så klassisk. Så utrolig synd det er i dere som ikke har blitt født som Pamela. Vet dere hva? Jeg føler jeg mangler litt mindre føtter, jeg mangler en adelig nese og jeg er dømt til å leve med et tynt, nordisk hår. Livet burde være grusomt om jeg skulle levd etter deres idealer. Du gjør akkurat hva du vil ja, men jeg står også fritt til å diskutere en samfunnstrend jeg finner sykelig og dere får bare finne dere i å bli dømt deretter. Jeg synes det er fantastisk å se kvinner som evner å leve og ikke minst være trygg i sitt eget skall uten allskens tilhør som utelukkende skriker Barbie. Menn i tråden; jeg synes dere er veldig lite mandige om dere ikke har enorme testikler som klasker skikkelig. Har dere ikke dette bør dere skaffe silikonballer asap.

Om man er misfornøyd, hvorfor ikke gjøre det beste ut av det livet man har lurer jeg på? Do whatever makes you happy.

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foretrekker kjøtt og blod framfor plast. Hadde jeg likt silikon hadde jeg nok kjøpt meg puledukke da den holder kjeft og aldri får nok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker kjøtt og blod framfor plast. Hadde jeg likt silikon hadde jeg nok kjøpt meg puledukke da den holder kjeft og aldri får nok.

Haha herregud så tåpelig.

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha herregud så tåpelig.

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

Hvorfor er det tåpelig syns du? Han må få ha sin egen mening?

Anonymous poster hash: 184e8...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Nå er det langt fra alle menn som ønsker en levende Barbiedukke som Lincoln her. Og du begår et stort feilgrep ved å merkelappe meg og andre som misliker denne utviklingen for "hatere", dette er bare en billig form for hersketeknikk. Det er noe ganske annet å være den beste utgaven av seg selv fremfor å operere seg til en påtatt selvtillit, enten det er silikonoperasjon hos kvinner eller hårtransplantasjon hos menn, det eneste det beviser er at man har en helt ustyrtelig dårlig selvtillit og et oppmerksomhetsbehov utenom det vanlige. Og ikke er jeg feminist heller, tenke seg til.. (til deg som antydet det)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det tåpelig syns du? Han må få ha sin egen mening?

Anonymous poster hash: 184e8...e9c

Å sammenligne folk som har silikon med puledukker ER tåpelig!

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det langt fra alle menn som ønsker en levende Barbiedukke som Lincoln her. Og du begår et stort feilgrep ved å merkelappe meg og andre som misliker denne utviklingen for "hatere", dette er bare en billig form for hersketeknikk. Det er noe ganske annet å være den beste utgaven av seg selv fremfor å operere seg til en påtatt selvtillit, enten det er silikonoperasjon hos kvinner eller hårtransplantasjon hos menn, det eneste det beviser er at man har en helt ustyrtelig dårlig selvtillit og et oppmerksomhetsbehov utenom det vanlige. Og ikke er jeg feminist heller, tenke seg til.. (til deg som antydet det)

Ok, hva om personen har dårlig selvtillit? Kan han/hun ikke bare få ha det, uten at du skal legge deg opp i valgene hans/hennes? Om det får personen til å føle seg bedre så hadde jeg ihvertfall ikke brydd meg.

Unner du ikke personer å være lykkelig, om det er operasjoner eller hårtransplanasjon som får h*n til å bli det??

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Hvorfor er det tåpelig syns du? Han må få ha sin egen mening? Anonymous poster hash: 184e8...e9c

Hans mening er tåpelig. At man har lov til å ha sin egen mening betyr ikke at den ikke er tåpelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sammenligne folk som har silikon med puledukker ER tåpelig!

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

Det var humoristisk ment. Jeg synes silikon tar seg sjeldent godt ut når vi kommer til det estetiske. Puppene er ofte like harde som melksprengte pupper. De jeg kjenner som har silikon sliter enten med selvbilde sitt eller så er de noe for seg selv... Mulig det er derfor jeg aldri har funnet en attraktiv dame med silikon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Nå er det langt fra alle menn som ønsker en levende Barbiedukke som Lincoln her.

Så alle som har silikon er levende barbiedukker altså :rolleyes:

Jaja. Jeg tror du har skrevet såpass mye dumt nå at det ikke er noen som tar deg seriøst lenger.

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som har svære ballonger som er harde da. Legen min skulle undersøke brystene mine for kuler, og hun merket ikke at jeg hadde silikon. Da jeg sa det så hun sjokkert ut, og sa de føltes veldig naturlige og tenkte at de var så faste siden jeg er slank og ung.

Men jeg har silikonen under muskel, og de er bare en liten B-cup.

(venter på kommentarer om at legen min tydeligvis ikke er noen god lege :fnise: og at jeg innbiller meg ting)



Anonymous poster hash: 8cc3a...1bb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det langt fra alle menn som ønsker en levende Barbiedukke som Lincoln her. Og du begår et stort feilgrep ved å merkelappe meg og andre som misliker denne utviklingen for "hatere", dette er bare en billig form for hersketeknikk. Det er noe ganske annet å være den beste utgaven av seg selv fremfor å operere seg til en påtatt selvtillit, enten det er silikonoperasjon hos kvinner eller hårtransplantasjon hos menn, det eneste det beviser er at man har en helt ustyrtelig dårlig selvtillit og et oppmerksomhetsbehov utenom det vanlige. Og ikke er jeg feminist heller, tenke seg til.. (til deg som antydet det)

Problemet er vel ikke at du misliker utviklingen, men at du angriper disse jentene personlig.

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det mye uvitende kommentarer om silikon gitt.

De fleste som tar silikon tar faktisk en størrelse som er naturlig for dem, og grunnen til de ikke er i fokus er fordi man faktisk ikke kan se at de har silikon!

Implantater lagt både over og under muskler skal være myke, noe annet er en komplikasjon, men som regel så er det ikke så alvorlig så de er likevel myke.

Så noen her nevnte at brystvortene pekte i feil retning. Hva i alle dager? Hvorfor skulle de gjøre det?

Selv har jeg hele 400 cc under muskel, men jeg er høy, har så lav fettprosent at jeg ikke har naturlige bryster og jeg har brede skuldre og hofter. Så på meg ser det helt naturlig ut. Jeg bruker 65B i bh-størrelse, C-cup når jeg har mensen.

Synes kritikerne av silikon her er forferdelig slemme. Hvis noen tar silikon så har det vel ingenting med deg å gjøre? Er du så heldig å ha naturlige fine bryster så vær stolt av dem, men ikke se ned og kritiser andre som ikke har det og ønsker det.

Anonymous poster hash: 9985b...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen poste bilder av disse silikonpuppene som ser så "naturlige" ut? Jeg har sett store, små, anatomiske og runde silikonpupper og ingen ser naturlige ut, derimot tror de som har puppene at de gjør det, og ofte er det kjæreste og venner som har sagt det (som om de ville sagt noe annet). Og det er helt klart at fremmede ikke kan se om de er det eller ikke, man viser seg da ikke naken for folk på gata og er ikke så lett å se gjennom klærne. Selv tcmn.blogg.no-dama sier at hun fikk et naturlig og pent resultat, men her er vi vel alle enige om at de ikke ser naturlige ut. Jeg er nysgjerrig, hvordan ser det ut når det ser naturlig ut, som så mange påstår det gjør på en selv? :vetikke:



Anonymous poster hash: 511ce...dda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen poste bilder av disse silikonpuppene som ser så "naturlige" ut? Jeg har sett store, små, anatomiske og runde silikonpupper og ingen ser naturlige ut, derimot tror de som har puppene at de gjør det, og ofte er det kjæreste og venner som har sagt det (som om de ville sagt noe annet). Og det er helt klart at fremmede ikke kan se om de er det eller ikke, man viser seg da ikke naken for folk på gata og er ikke så lett å se gjennom klærne. Selv tcmn.blogg.no-dama sier at hun fikk et naturlig og pent resultat, men her er vi vel alle enige om at de ikke ser naturlige ut. Jeg er nysgjerrig, hvordan ser det ut når det ser naturlig ut, som så mange påstår det gjør på en selv? :vetikke:

Anonymous poster hash: 511ce...dda

Beklager, men jeg poster ikke bilde av puppene mine på Internett. De er forbehold de jeg velger skal få se de i samme rom som meg.

Anonymous poster hash: 8cc3a...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan noen poste bilder av disse silikonpuppene som ser så "naturlige" ut? Jeg har sett store, små, anatomiske og runde silikonpupper og ingen ser naturlige ut, derimot tror de som har puppene at de gjør det, og ofte er det kjæreste og venner som har sagt det (som om de ville sagt noe annet). Og det er helt klart at fremmede ikke kan se om de er det eller ikke, man viser seg da ikke naken for folk på gata og er ikke så lett å se gjennom klærne. Selv tcmn.blogg.no-dama sier at hun fikk et naturlig og pent resultat, men her er vi vel alle enige om at de ikke ser naturlige ut. Jeg er nysgjerrig, hvordan ser det ut når det ser naturlig ut, som så mange påstår det gjør på en selv? :vetikke:

Anonymous poster hash: 511ce...dda

Tcmn sine ser jo absolutt ikke naturlige ut. Herregud. Hun tok jo helt av med størrelsen og er bittelita.

Anonymous poster hash: 9985b...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg poster ikke bilde av puppene mine på Internett. De er forbehold de jeg velger skal få se de i samme rom som meg.

Anonymous poster hash: 8cc3a...1bb

Ikke av dine, de har jeg ikke noe behov for å se, men kanskje noen kan finne frem et bilde som illustrerer dette? Har googlet og finner fortsatt ingen jeg synes ser naturlige ut, så jeg lurer på om det bare eksisterer i hodet på de som har tatt silikon, samt kjærestene og vennene deres.

Anonymous poster hash: 511ce...dda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breast_Implant_Deflation_Replacement.jpg

Kan noen virkelig se her at det er silikon i høyre bryst?



Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...