Gå til innhold

Til menn. Hengepupper vs silikon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blanchefleur

Jeg lar meg overhodet ikke provosere, jeg synes det er utrolig morsomt å påpeke hykleri og absurde meninger.

Ha en god dag, håper du ikke treffer altfor mange med silikonpupper. Du bryter vel sammen i krampegråt hver gang du treffer en dame som ser bedre ut enn deg :laugh:

Haha. Det ene henger ikke sammen med det andre. Og nei, jeg er meget trygg i eget skinn, og jeg blir desto tryggere når jeg ser hva andre kvinner gjør med seg selv.

Men takk for "omtanken".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva om det hadde fantes en operasjon for å forstørre peniser, hadde en gutt som har mikropenis vært dum/idiotisk/++ hvis han hadde gjennomført en operasjon?

Han opererer tross alt på seg selvtillit! Forbanna taper ass



Anonymous poster hash: 9d66f...d9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om det hadde fantes en operasjon for å forstørre peniser, hadde en gutt som har mikropenis vært dum/idiotisk/++ hvis han hadde gjennomført en operasjon?

Han opererer tross alt på seg selvtillit! Forbanna taper ass

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

Det blir vel ikke helt samme problemstilling ettersom det ikke er snakk om silikon vs helt flat? Det hadde vel heller blitt: Normal penis vs. opperert -men estetisk vakker og stor penis eller noe i den duren :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel ikke helt samme problemstilling ettersom det ikke er snakk om silikon vs helt flat? Det hadde vel heller blitt: Normal penis vs. opperert -men estetisk vakker og stor penis eller noe i den duren :fnise:

Når grunnen til at jenta har dårlig selvtiliit er at hun har flate pupper så blir det samme problemstilling jo.

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når grunnen til at jenta har dårlig selvtiliit er at hun har flate pupper så blir det samme problemstilling jo.

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

Bare en som er mer satt på spissen

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Det blir vel ikke helt samme problemstilling ettersom det ikke er snakk om silikon vs helt flat? Det hadde vel heller blitt: Normal penis vs. opperert -men estetisk vakker og stor penis eller noe i den duren :fnise:

Nå har ikke bryst og peniser samme funksjon heller. Faktisk så er bryststørrelsen svært sjeldent en dealbreaker for menn, mens mikropeniser kan få mange damer til å slenge igjen døra.. Om noe så føler jeg mye mer med dissa gutta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir vel ikke helt samme problemstilling ettersom det ikke er snakk om silikon vs helt flat? Det hadde vel heller blitt: Normal penis vs. opperert -men estetisk vakker og stor penis eller noe i den duren :fnise:

Kanskje jeg misforsto deg, jeg tenkte på disse jentene som opererer fordi de har helt flate pupper.

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Når grunnen til at jenta har dårlig selvtiliit er at hun har flate pupper så blir det samme problemstilling jo.

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

Som sagt, selvtillit sitter i hodet. At man er flatbrystet fører ikke til mindre seksuell nytelse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke bryst og peniser samme funksjon heller. Faktisk så er bryststørrelsen svært sjeldent en dealbreaker for menn, mens mikropeniser kan få mange damer til å slenge igjen døra.. Om noe så føler jeg mye mer med dissa gutta.

De har ikke samme funksjon men man kan bruke samme argumentering som flere her gjør. De opererer på seg selvtillit.

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, selvtillit sitter i hodet. At man er flatbrystet fører ikke til mindre seksuell nytelse.

Nei men for mange fører det til dårlig selvtillit.

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Nei men for mange fører det til dårlig selvtillit.

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

Tydeligvis, men det bør man altså fikse på andre steder enn på operasjonsbordet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når grunnen til at jenta har dårlig selvtiliit er at hun har flate pupper så blir det samme problemstilling jo.

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

Det jeg mente var at om ei jente er helt flat skjønner jeg henne, på samme måte som om en mann hadde hatt mikropenis. Det jeg synes er negativt er å opperere noe som er ok, for å få det "perfekt". Som hengepupper, eller en helt vanlig fungerende penis. Mulig vi snakket litt forbi hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente var at om ei jente er helt flat skjønner jeg henne, på samme måte som om en mann hadde hatt mikropenis. Det jeg synes er negativt er å opperere noe som er ok, for å få det "perfekt". Som hengepupper, eller en helt vanlig fungerende penis. Mulig vi snakket litt forbi hverandre :)

Det trur jeg vi gjorde ja :)

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne ønske det var silikonpikk jeg. Er lei av å ha en liten sneip mellom beina. Hver gang jeg får en fremmed jente til å suge meg merker jeg at hun stusser over hvor liten den er....



Anonymous poster hash: fe5b9...ad5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Kan være jeg har svart i denne tråden før ,men gidder ikke lese gjennom hele greiene. Pupper er ingen dealbreaker, det bør det ikke være heller. Foretrekker stort sett alltid det som er naturlig av kropp i stedet for det som er kjøpt og betalt, fake og statusymbol for enkelte. Det er jo blant annet en trend at silikonbryst skal se ut som silikonbryst fordi det er et statussymbol. Selv syns jeg det er sexy med litt hengete pupper. Formen er kvinnelig og naturlig.

Om en jente / kvinne har silikon så blir er det ikke all verdens oppstyr av den grunn. Kanskje jeg tenker at det er synd at vedkommende ikke hadde god nok selvtillit til å være stolt av kroppen sin - det er synd. Når alt kommer til alt så foretrekker jeg en fin personlighet.

Jenter, dere er deres egen (og puppene deres) verste fiende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, selvtillit sitter i hodet. At man er flatbrystet fører ikke til mindre seksuell nytelse.

Såklart gjør det det! Da jeg hadde flate bryster ville jeg ikke ta av bhen, ikke sitte på toppen eller ligge på rygg, ikke ha på lys. Det førte definitivt til mindre seksuell nytelse, både for meg og kjæresten.

Anonymous poster hash: 9985b...dd4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På meg selv ville jeg ha foretrukket silikon. Litt heng(snakker veldig lite heng) har ikke så mye å si for min del, men hvis det blir mer og mer ville jeg ha fikset på brystene mine. Hengepupper er lite lekkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så klassisk. Så utrolig synd det er i dere som ikke har blitt født som Pamela. Vet dere hva? Jeg føler jeg mangler litt mindre føtter, jeg mangler en adelig nese og jeg er dømt til å leve med et tynt, nordisk hår. Livet burde være grusomt om jeg skulle levd etter deres idealer. Du gjør akkurat hva du vil ja, men jeg står også fritt til å diskutere en samfunnstrend jeg finner sykelig og dere får bare finne dere i å bli dømt deretter. Jeg synes det er fantastisk å se kvinner som evner å leve og ikke minst være trygg i sitt eget skall uten allskens tilhør som utelukkende skriker Barbie. Menn i tråden; jeg synes dere er veldig lite mandige om dere ikke har enorme testikler som klasker skikkelig. Har dere ikke dette bør dere skaffe silikonballer asap.

For å være helt ærlig virker du jævlig trangsynt. Stakkars deg. 0 evne til å se ut i fra andre menneskers perspektiv.

Anonymous poster hash: 04ccb...a15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Som sagt, selvtillit sitter i hodet. At man er flatbrystet fører ikke til mindre seksuell nytelse.

Hva om man er smellfeit og ønske å slanke seg?

Skal man ikke gjøre det heller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første der var helt grusomme.

Nummer 2 var mindre ekstremt, men det blir veldig tydelig på vorten samt at det er unormal fylde i sidene og oppe

De første der var helt grusomme.

Nummer 2 var mindre ekstremt, men det blir veldig tydelig på vorten samt at det er unormal fylde i sidene og oppe

"de første var helt grusomme"...noe sier meg at du egentlig er sjalu. Haha..triste greier

Anonymous poster hash: 04ccb...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...