Gå til innhold

Til menn. Hengepupper vs silikon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke snakk om "mindre pene bryster", det er snakk om en malformasjon.Og ingen kvinner som har to velfungerende bryster (gitt at de kan amme) er malformerte fra fødselen av. Å være flatbrystet er ikke å være "uheldig" fra fødselen av. Det er helt naturlig.

Mange kvinner er født med malformerte bryster. Disse er heller ikke uheldig altså, siden det tross alt er helt naturlig?

Synes du det er greit at kvinner som er født med malformerte bryster tar silikon?

Hadde du ikke blitt det minste betenkt om en mann kun interesserte seg for deg når du hadde silikonpupper? Det vitner jo litt om at personlighet og individ har fint lite å si, altså er vi tilbake på et primalt nivå hvor livet dreier seg om penis i vagina. (Teskjeforklaring)

Hvis en mann blir mere interessert i en jente fordi hun har fått bedre selvtillit så har det lite med at mannen bare tenker på penetrasjon, uansett hvor mye du vrir og vrenger på det.

Og ja, det mener jeg fortsatt. Jeg har flere kompiser som gjentatte ganger har uttrykt at damer med silikonpupper er noe man kan pule på, men det er ikke noe du ønsker å dra hjem til mor.

Håper jeg forklarte meg enkelt nok i denne omgang.

Og igjen, du svarer jo ikke på det jeg sier. Hva har dette med at lavstatus menn liker silikon?

Det eneste dette beviser er at du har noen drittsekker som venner.

Vel, du er enkel hvertfall.

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.

Medisinske årsaker eksisterer, både mht. brystreduksjon, oppbygging (ved manglende utviklede, eller ved skadede bryster), - samt rekonstruksjon etter sykdom som brystkreft hvor hele brystet eller brystene fjernes.

Det er ikke disse operasjonene som er temaet. Temaet, slik jeg ser det, er de tilfellene som ligger langt utefor de medisinske kriteria for å legge en pupp eller to under kniven.

Jeg er litt fristet til å sammenlikne med med restylane i lepper, - uten annen sammenlikning enn at mulighetene er der, og det ansees av mange som flott... ofte fordi en mengde unge kvinner har fått det for seg at de ikke har lepper som er bra nok til å kysse på ? - eller bra nok til å konkurrere med venninnenes lepper om å bli den med mest perfekt kyssmunn.

Det finnes ikke medisinske årsaker til å legge inn silikon. Isåfall opplys meg.

Sammenligningen med lepper blir feil, lepper forårsaker ikke kraftig nedsatt selvtillit.

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Mange kvinner er født med malformerte bryster. Disse er heller ikke uheldig altså, siden det tross alt er helt naturlig?

Synes du det er greit at kvinner som er født med malformerte bryster tar silikon?

Hvis en mann blir mere interessert i en jente fordi hun har fått bedre selvtillit så har det lite med at mannen bare tenker på penetrasjon, uansett hvor mye du vrir og vrenger på det.

Og igjen, du svarer jo ikke på det jeg sier. Hva har dette med at lavstatus menn liker silikon?

Det eneste dette beviser er at du har noen drittsekker som venner.

Vel, du er enkel hvertfall.

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b [/acrony

Ytterst få er født med en malformasjon i brysteregionen. Stort sett alle kvinner har en størrelsesforskjell mellom pupp en og pupp to, det er en forventet normaldifferanse, heller ikke en malformasjon. En malformasjon vil være om melkekjertlene ikke er der, eller om det ene brystet ikke utvikler seg under puberteten. Vi fødes nemlig uten pupper.

Jeg skal forsåke å unngå å være frekk her, men nå er livet en gang slik at du vil bli gammel. Du vil få tynt hår, hengeræv, kvapsete mage, strekkmerker, åreknuter, leverflekker og ikke minst; rynker (hurra!) Hvis du får dårlig selvtillit av et par utmerket normale pupper er det ditt minste problem. Jenta mi, du vil alltid finne noe å ha dårlig selvtillit for. Det skal nokså mye til for at en mann ikke liker en jente presilikon og at han forguder henne postsilikon dersom han vektlegger personlighet. Alle vet at attraksjon er viktig, men forhold bygges nå en gang på kjemi og mental matching, kroppen er bare et skall som råtner uansett.

Nei, de er ikke drittsekker, de er oppegående og omsorgsfulle mennesker som ser kvinner for andre ting enn pupper og påsveiset parykkhår.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Det er ikke snakk om "mindre pene bryster", det er snakk om en malformasjon.Og ingen kvinner som har to velfungerende bryster (gitt at de kan amme) er malformerte fra fødselen av. Å være flatbrystet er ikke å være "uheldig" fra fødselen av. Det er helt naturlig.

Igjen drar du frem dette med "naturlig". Hva så om det er naturlig? Nesehår og ørehår er også naturlig. Klumpfot er også naturlig - det er noe man er født med.

Hva er det egentlig du vil frem til ved å stadig terpe på at det er "naturlig"?

Og ja, det mener jeg fortsatt. Jeg har flere kompiser som gjentatte ganger har uttrykt at damer med silikonpupper er noe man kan pule på, men det er ikke noe du ønsker å dra hjem til mor.

For noen venner du har da. Jeg trodde ikke kvinner likte å henge med kvinnehatere jeg. Men du er jo en kvinnehater selv, så det passer vel forsåvidt bra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ytterst få er født med en malformasjon i brysteregionen. Stort sett alle kvinner har en størrelsesforskjell mellom pupp en og pupp to, det er en forventet normaldifferanse, heller ikke en malformasjon. En malformasjon vil være om melkekjertlene ikke er der, eller om det ene brystet ikke utvikler seg under puberteten. Vi fødes nemlig uten pupper.

Tilogmed du burde skjønt at når jeg skrev født med så var eksempler som dette jeg mente.

Så jeg antar du ikke synes det er greit at disse tar silikon heller, siden det tross alt er naturlig?

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Igjen drar du frem dette med "naturlig". Hva så om det er naturlig? Nesehår og ørehår er også naturlig. Klumpfot er også naturlig - det er noe man er født med.

Hva er det egentlig du vil frem til ved å stadig terpe på at det er "naturlig"?

For noen venner du har da. Jeg trodde ikke kvinner likte å henge med kvinnehatere jeg. Men du er jo en kvinnehater selv, så det passer vel forsåvidt bra.

De fleste attributter er der av en grunn, også nesehår og kroppshår. Klumpfot er en malformasjon.

Å ha små pupper eller å være flatbrystet er ingen malformasjon. Bryst er ikke skapt for å behage deg, de er skapt for å amme et barn. Det kvinnelige aspektet (som menn finner tiltrekkende) beror nettopp på det; vi er i stand til å få barn og nære frem et barn. Flatbrystede kvinner har ingen problemer med å amme barn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blanchefleur

Tilogmed du burde skjønt at når jeg skrev født med så var eksempler som dette jeg mente.

Så jeg antar du ikke synes det er greit at disse tar silikon heller, siden det tross alt er naturlig?

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

Hvor mange av landets kvinner med silikon (svakt anslag; flere hundre tusen) har en pupp på 400 g og en pupp på 10 g?

Nettopp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidde å henge seg opp i om hva andre kvinner velger å gjøre og ikke gjøre? Det er da ikke dine penger som blir brukt. Å si at "det er ikke noe man tar med hjem til mor", er jo bare helt bak mål. Hva får deg til å si noe sånt?

Kjæresten min var sammen med meg da jeg var flatbrystet, og han ville ikke at jeg skulle ta silikon. Jeg tok det uansett, og han støttet meg. Tror du virkelig jeg hadde hørt på han sin mening? Det er da min kropp, og jeg gjør akkuratt hva jeg vil med den. Den dag i dag så forstår hvorfor jeg gjorde det, og han liker meg like mye som før. Og jo, han har tatt meg med hjem til mor. ;) Å gå fra en A-cup til B-cup er ikke stort.

Jeg kan forsatt amme et barn den dagen jeg skal begynne å tenke på noe sånt. Du har jo ikke peiling.

Om en mann/dame vil operere ørene for utstående-ører, så skjønner jeg det godt. Jeg har da ingenting med det uansett. Man velger da selv hva man vil prioritere pengene på.



Anonymous poster hash: 857a3...0e1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste attributter er der av en grunn, også nesehår og kroppshår. Klumpfot er en malformasjon.

Å ha små pupper eller å være flatbrystet er ingen malformasjon. Bryst er ikke skapt for å behage deg, de er skapt for å amme et barn. Det kvinnelige aspektet (som menn finner tiltrekkende) beror nettopp på det; vi er i stand til å få barn og nære frem et barn. Flatbrystede kvinner har ingen problemer med å amme barn.

Men om man er født flatbrystet og alltid har ønsket seg pupper. Hvorfor ikke gjøre noe med det? Hvorfor leve et liv uten, når man kan gjøre noe med det? Det er ikke snakk om å ha små pupper, det er snakk om å ikke ha noe. Nesten alle jenter venter på at puppene skal komme i puberteten, og når de ikke kommer så har jeg forståelse for at folk vil gjøre noe med det, og det burde du og ha.

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange av landets kvinner med silikon (svakt anslag; flere hundre tusen) har en pupp på 400 g og en pupp på 10 g?

Nettopp.

La folk gjøre som de vil med kroppen sin. Du bestemmer ikke over andre sine kropper!

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

De fleste attributter er der av en grunn, også nesehår og kroppshår. Klumpfot er en malformasjon.

Å ha små pupper eller å være flatbrystet er ingen malformasjon. Bryst er ikke skapt for å behage deg, de er skapt for å amme et barn. Det kvinnelige aspektet (som menn finner tiltrekkende) beror nettopp på det; vi er i stand til å få barn og nære frem et barn. Flatbrystede kvinner har ingen problemer med å amme barn.

Feil, bryster er også biologisk sett en av de sterkeste tiltrekningsfaktorene for kvinner overfor menn, sammen med langt hår, sunn hud og et velformet hofteparti.

Jeg vet at du hater tanken på at enkelte kvinner faktisk ønsker å tiltrekke seg menn, men naturen er nå engang slik at folk flest er heterofile.

Når det er sagt, det viktigste for min del, og sannsynligvis de fleste menn, er at kvinnen er komfortabel med seg selv og sin egen kropp. Jeg dømmer ingen enten de har silikon eller ikke.

Jeg er ikke en kvinnehater slik som du og vennene dine er.

Endret av Lincoln
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange av landets kvinner med silikon (svakt anslag; flere hundre tusen) har en pupp på 400 g og en pupp på 10 g?

Nettopp.

Hva har det å si? Jeg lurer bare på hvilken tankegang du har bak hvem som skal få lov til å ta silikon og hvem som ikke skal få lov.

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Så følte jeg faktisk for å ta fortelle dere alle at jeg utmerket godt ser hva Blachefleur sier.

- og at jeg også gremmes når barn ønsker seg silikonpupper for konfirmasjonspengene.

Brystoperasjoner av forstørrende og fominskede type har heldigvis lenge vært tilgjengelig, også via det offentlige helsevesen selv om kriteriene der har vært i overmål rigide.

Så startet tråden med spørsmålet om pupp med heng eller silikon, - og noen få sveipet innom alternativtet løft.

For egen del vil jeg pent minne om at ikke alle menn kaster opp ved synet av en pupp som aldri noengang har vært i nærheten av å bestå en blyanttest.

Forunderlig mange, flotte voksne menn forholder seg til en kvinnes bryst som en del av en kvinne de føler for og begjærer... og jeg spurte mine... denne uken.. i forbindelse med denne tråden... svarene jeg fikk bekreftet for meg at de heller ville ha mine pupper (som del av meg), med heng, enn de ville hatt unødvendig silikon... og de har alle som en tatt i og knadd og koset og bitt i og slikket på pupper både med og uten silikon, - flere ganger oppgjennom tidene.

Og under over alle under; Jeg tror dem.

Edit: Rette noen småLeifer.

Fint skrevet av deg Lille-pus :)

I sånne tråder som dette dukker det alltid opp jenter/kvinner og gutter som på død og liv skal forsvare unødvendige kosmetiske inngrep for å promotere et unaturlig ytre. Problemet er ikke brystene deres. Problemet er noen følelser som forteller dere at dere ikke er god nok. Er det da greit å kunne kjøpe et "perfekt" ytre for å føle seg bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blanchefleur

For noen venner du har da. Jeg trodde ikke kvinner likte å henge med kvinnehatere jeg. Men du er jo en kvinnehater selv, så det passer vel forsåvidt bra.

Det er litt vanskelig å hate noe man er selv.

En mann som ikke kan leve med en kvinne slik foreldrene hennes har utstyrt henne må da være god nok til å falle under denne kategorien da, siden du drar det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Det er litt vanskelig å hate noe man er selv.

En mann som ikke kan leve med en kvinne slik foreldrene hennes har utstyrt henne må da være god nok til å falle under denne kategorien da, siden du drar det opp.

Det er da nok av kvinner som hater andre kvinner. Misunnelse og bitterhet er de vanligste årsakene, og det er tydelig at du har begge deler i rikt monn.

Er det noen i tråden som ikke kan leve med en kvinne som ikke har silikon? Har jeg ikke sett.

Men de vennene dine som mener at en kvinne utelukkende kan brukes til å pule på fordi hun har silikon i brystene, de er opplagt kvinnehatere. Hvorfor henger du med kvinnehatende menn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Feil, bryster er også biologisk sett en av de sterkeste tiltrekningsfaktorene for kvinner overfor menn, sammen med langt hår, sunn hud og et velformet hofteparti.

Jeg vet at du hater tanken på at enkelte kvinner faktisk ønsker å tiltrekke seg menn, men naturen er nå engang slik at folk flest er heterofile.

Når det er sagt, det viktigste for min del, og sannsynligvis de fleste menn, er at kvinnen er komfortabel med seg selv og sin egen kropp. Jeg dømmer ingen enten de har silikon eller ikke.

Jeg er ikke en kvinnehater slik som du og vennene dine er.

Menn kan falle for så mangt, i Mongolia faller de nok for noe ganske annet enn hva vi velger å kalle skjønnhet. Fellesnevneren er at menn faller for trekk som taler for fruktbarhet. Små bryster ikke et tegn på en lite fruktbar kvinne, så der har du nok gått glipp av et poeng eller to. At du personlig foretrekker bryster foran en stor bakdel er selvfølgelig individuelt.

Side opp og side ned kommer du med personangrep her, og jeg ser jeg må irritere deg voldsomt. Jeg hater altså ingen, og jeg er godt kjent med elementære begrep innenfor biologi. Men nå er vi altså på et litt høyere stadium enn aper og da er det naturlig nok å legge til begrep som refleksjon, assosiasjon og selvrespekt.

Du nei? Du misliker jo bare hvordan 50 % av verden kvinner er, hvordan kan det være hat?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fint skrevet av deg Lille-pus :)

I sånne tråder som dette dukker det alltid opp jenter/kvinner og gutter som på død og liv skal forsvare unødvendige kosmetiske inngrep for å promotere et unaturlig ytre. Problemet er ikke brystene deres. Problemet er noen følelser som forteller dere at dere ikke er god nok. Er det da greit å kunne kjøpe et "perfekt" ytre for å føle seg bedre?

Greit for hvem egentlig Coolaid? :klo: Skal man "spørre" andre om lov før man gjør noe med sin egen kropp, eller hva er greia?

Jeg forstår ikke hvorfor det plager andre, hva andre folk gjør? Jeg driter da i om naboen opererer nesa eller tar hårtransplantasjon. Føler han seg bedre med det, så kunne ikke jeg brydd meg mindre. Det er hans penger, og hans liv.

Det å si at folk som gjør ditt og datt ikke er noe man tar hjem til mor, puledukker, idioter, tullinger er jo bare helt bak mål! Hva får andre til å tro at de kan si sånne ting om folk?

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Det er da nok av kvinner som hater andre kvinner. Misunnelse og bitterhet er de vanligste årsakene, og det er tydelig at du har begge deler i rikt monn.

Er det noen i tråden som ikke kan leve med en kvinne som ikke har silikon? Har jeg ikke sett.

Men de vennene dine som mener at en kvinne utelukkende kan brukes til å pule på fordi hun har silikon i brystene, de er opplagt kvinnehatere. Hvorfor henger du med kvinnehatende menn?

Haha.

Kjør på om det gjør deg lykkelig.

:popcorn:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn kan falle for så mangt, i Mongolia faller de nok for noe ganske annet enn hva vi velger å kalle skjønnhet. Fellesnevneren er at menn faller for trekk som taler for fruktbarhet. Små bryster ikke et tegn på en lite fruktbar kvinne, så der har du nok gått glipp av et poeng eller to. At du personlig foretrekker bryster foran en stor bakdel er selvfølgelig individuelt.

Side opp og side ned kommer du med personangrep her, og jeg ser jeg må irritere deg voldsomt. Jeg hater altså ingen, og jeg er godt kjent med elementære begrep innenfor biologi. Men nå er vi altså på et litt høyere stadium enn aper og da er det naturlig nok å legge til begrep som refleksjon, assosiasjon og selvrespekt.

Du nei? Du misliker jo bare hvordan 50 % av verden kvinner er, hvordan kan det være hat?

Dette handler om damer som ikke er fornøyd med seg selv. Lincoln skriver at han ikke bryr seg om dama har silikon eller ikke, SÅ LENGE dama er fornøyd med seg selv! Hvor står det at han misliker hvordan damer seg ut? Er det noen som er kvinnehatere, så er det deg. Det at du tror du kan bestemme over hva andre skal gjøre, kalle damer med silikon både det ene og det andre, så fatter jeg ikke hva du tenker med eller hvor du har vokst opp.

Ta å les før du svarer.

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Haha.

Kjør på om det gjør deg lykkelig.

:popcorn:

I like måte :) Noe forteller meg at du trenger all den lykke du kan få i livet. Men synd at du oppnår den ved å spre hat og negativitet. Slik er det gjerne med bitre, ødelagte mennesker.

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...