Gå til innhold

Til menn. Hengepupper vs silikon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid

Dere vet veldig godt at det ikke er de flatbrystete som er majoriteten av dem som kjøper seg nye pupper. Det er ungen jenter og kvinner som ser perfekt ut, eller i verste fall ser veldig bra ut, men som av en eller annen grunn ikke vil godta seg selv. De vil heller være sånn som "alle andre". Sånn som "alle andre" er silikonkjendisene og retusjerte modeller.Ingen av jentene vil ha bryster som normale norske kvinner.

Kvinner, kjøp dere en skikkelig bh, i stedet for å fylle opp puppene med silikon slik at de står fint og unaturlig av seg selv.

Og takk Gud for at det finnes kvinner som Blanchefleur og Lille-pus som forstår galskapen med alle de unødvendige kosmetiske inngrepene.

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lincoln

Jada, du elsker silikon, vi har skjønt det. Jeg har lov å komme med mine meninger også.

Anonymous poster hash: 184e8...e9c

Nei, jeg elsker kvinner. Enten de har silikon eller ikke. I motsetning til dere kvinnehatere.

Og du har lov til å komme med dine hatske meninger, og jeg har lov til å påpeke at de er idiotiske.

Endret av Lincoln
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for et eneste eksempel er jo dekkende for alle de ørten millioner av andre tilfeller der ute.

Ingen har greid å poste eksempler på silikonpupper som ser naturlige ut. Rart med det.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg elsker kvinner. Enten de har silikon eller ikke. I motsetning til dere kvinnehatere.

Og du har lov til å komme med dine hatske meninger, og jeg har lov til å påpeke at de er idiotiske.

Kvinnehater? :skratte: Du er så latterlig. Gir det deg en stor glede å kunne kalle andre kvinnehater, eller? Isåfall, bare fortsett!

Anonymous poster hash: 184e8...e9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnehater? :skratte: Du er så latterlig. Gir det deg en stor glede å kunne kalle andre kvinnehater, eller? Isåfall, bare fortsett!

Anonymous poster hash: 184e8...e9c

Er det noen som ikke er kvinnehater her, så er det Lincoln. Hvor mange ganger skal han skrive at han bryr seg ikke om dama har silikon eller ikke, så lenge dama er fornøyd?

Mange i denne tråden viser jo at de hater damer som har silikon. I følge dem er de jo bare puledukker.

Anonymous poster hash: f4862...c24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Ingen har greid å poste eksempler på silikonpupper som ser naturlige ut. Rart med det.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

Det er ikke så lett når dere silikonhatere vil påstå at de ser stygge og latterlige uansett. Når man har gått fullstendig i vranglås så er det ikke så lett. Dere burde komme dere til de psykologene som dere snakker så varmt om. Du vet, de som kan kurerere alle slags vrangforestillinger og dårlig selvtillit med et trylleslag.

Jeg har sett mange silikonpupper som ser flotte og naturlige ut. Det er bare til å google det, så får man massevis av eksempler.

Endret av Lincoln
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som ikke er kvinnehater her, så er det Lincoln. Hvor mange ganger skal han skrive at han bryr seg ikke om dama har silikon eller ikke, så lenge dama er fornøyd?

Mange i denne tråden viser jo at de hater damer som har silikon. I følge dem er de jo bare puledukker.

Anonymous poster hash: f4862...c24

Har jeg antydet at han er kvinnehater? Nei, det har jeg ikke. Det er han som kaller alle som er uenig med ham for kvinnehater. Les før du kommenterer.

Anonymous poster hash: 184e8...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg antydet at han er kvinnehater? Nei, det har jeg ikke. Det er han som kaller alle som er uenig med ham for kvinnehater. Les før du kommenterer.

Anonymous poster hash: 184e8...e9c

Ja, og det er nettopp det de er.

Anonymous poster hash: f4862...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det er nettopp det de er.

Anonymous poster hash: f4862...c24

Fordi de ikke liker silikon? Hahahahhaha.

Anonymous poster hash: 184e8...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager! Rene heksejakten det du holder på med her, og det etter de som har operert puppene sine.

Hvorfor hater du andre jenter på det viset du gjør, og gjemmer /pakker motargumentene dine i at det er industrien, syke kroppslige idealer osv som er bakgrunnen til at dine medsøstre velger gjør slikt?

Har operert mine naturlige vekk av eget ønske, og ville ha pupper etter at de fjernet de. Da ble der silikon etter inngrepet var over. Det ble påvist at jeg hadde over 80% sjanse for å utvikle brystkreft, og gikk dermed som en tikkende bombe.

Jeg er høyt utdannet og ikke en uslepen kniv i skuffen med dårlig selvtilit ol av annet vas du spyr utav deg. Ikke er jeg stygg heller, heller i motsatt retning for å si det slik. Så for du sikkert enda mer å irritere deg over!

Kroppen er trent, hus og kjekk mann som elsker meg og min kropp.

Du er nok ei av de kvinnfolka som sitter å snakker nedlatende om alle andre jenter som er penere og gjør det bedre enn deg. Det lyser lang vei at du selv har dårlig selvtillit!

I tillegg hadde du sikkert dømdt meg opp og ned i mente om hvor bimbo, patetisk, dum jeg var om du så meg. Garantert! Fordi du er utrolig dømmende og ikke overhode interessert i annet en å påpeke hvor teite jenter med silikon er.

Du hadde stemplet med som silikonberte asap uten å vite hvorfor i svarte jeg har det!

Gi faen i å si at de som er brystoperert pga sykdom er ok, for du vil ikke kunne vite om jenta på bordet over deg har gjennomgått noe ala det jeg har eller allerde hatt kreft. Stempelt ville jeg fått tvert, for slik er du!

Hadde jeg før dette skjedde vært misførnøyd så ville jeg gjort noe med de, men det er mitt valg ene og alene.

Mine pupper har aldri og vil aldri definere meg som person, og håper jeg slipper å møte noen slike jenter irl som du. For makan til ufinhet og usympatisk pers skal man lete lenge etter.

Snakker som om du er en som kjemper omtrent for kvinner.. Bla bla bla hører jeg innpakket i ei kjerring som er super bitter og usikker så det holder ett helt århundre. Nei gi deg nå med det å hetse andre jenter for valget de gjør.

Jeg ville nok blitt din erkefiende irl som hunkjønn og evt sjef. Hehe

Slik jeg ser ut, puppene som du gremmes over, utdannelsen min og alt rundt meg. Fysssj hjelpes du hadde vel blitt skallet etter å ha revet ut ditt eget hår i frustrasjon.

Tragisk lite kvinnemenneske er du rett og slett!

Menn som liker silikon er slik og slik, og jo btw ingen menn liker silikon.. Gjesper av deg og ler meg skakk!

Smaken er som baken og slik er det!

Som noen andre også sier, hvorfor er du så opphengt i jentekropper og spes silikon? Ikke kommet ut av skapet eller? Eller er det regelrett din mankerende selvtillit som blender oss her?

Om ei jente velger frivillig å legge inn proteser så får hun gjøre det, om hun er klar over risikoen ved dette. Jeg sitter ikke å rakker ned på andre slik som du. Det at jeg sier det jeg gjør om det nå er ikke normalt av meg, men du går over streken. Jeg får ingenting utav å henge ut andre mennesker pga deres utseende, valg og meninger slik som du gjør anngående silikon. Slik oppførsel for meg er lavmål og viser til dårlig manerer, selvtillit etc, i tillegg føler jeg at jeg sårer og tråkker på andre. Slik er derimot ikke jeg, og trenger ikke å hevde meg slik mot noen på det viset.

Anonymous poster hash: 2856a...e7c

Jeg er helt enig i det jeg har uthevet, men herregud som du ødelegger budskapet ditt med det andre du skriver.

At silikonpupper alltid ser jævlige ut, er ekle å ta på og får eieren til å se ut som en puledukke er sikkert hyggelig lesning for en som ikke har valgt selv, men har sett seg nødt til å rekonstruere brystene etter å ha fjernet dem,

Det går an å velge ordene sine bedre selv om man er motstander av et sykelig kroppspress.

Endret av Cathrine88
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lett når dere silikonhatere vil påstå at de ser stygge og latterlige uansett. Når man har gått fullstendig i vranglås så er det ikke så lett. Dere burde komme dere til de psykologene som dere snakker så varmt om. Du vet, de som kan kurerere alle slags vrangforestillinger og dårlig selvtillit med et trylleslag.

Jeg har sett mange silikonpupper som ser flotte og naturlige ut. Det er bare til å google det, så får man massevis av eksempler.

Har googlet. Det hjalp ikke mye det, gitt.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet veldig godt at det ikke er de flatbrystete som er majoriteten av dem som kjøper seg nye pupper. Det er ungen jenter og kvinner som ser perfekt ut, eller i verste fall ser veldig bra ut, men som av en eller annen grunn ikke vil godta seg selv. De vil heller være sånn som "alle andre". Sånn som "alle andre" er silikonkjendisene og retusjerte modeller.Ingen av jentene vil ha bryster som normale norske kvinner.

Kvinner, kjøp dere en skikkelig bh, i stedet for å fylle opp puppene med silikon slik at de står fint og unaturlig av seg selv.

Og takk Gud for at det finnes kvinner som Blanchefleur og Lille-pus som forstår galskapen med alle de unødvendige kosmetiske inngrepene.

Det ihvertfall jeg har kritisert Blanchefleur for er holdningen hennes mot jenter som tar silikon fordi er flatbrystet, og har lav selvtillit av den grunn.

Holdningen mot jenter som tar silikon bare for å perfeksjonere seg er mer forståelig, selv om jeg ikke er helt enig der heller.

PS. Finnes det en tråd hvor du ikke skal skryte av Lille-pus? Hvis du liker henne så godt er det bare å sende en PM, tror ikke hun biter.

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet veldig godt at det ikke er de flatbrystete som er majoriteten av dem som kjøper seg nye pupper. Det er ungen jenter og kvinner som ser perfekt ut, eller i verste fall ser veldig bra ut, men som av en eller annen grunn ikke vil godta seg selv. De vil heller være sånn som "alle andre". Sånn som "alle andre" er silikonkjendisene og retusjerte modeller.Ingen av jentene vil ha bryster som normale norske kvinner.

Kvinner, kjøp dere en skikkelig bh, i stedet for å fylle opp puppene med silikon slik at de står fint og unaturlig av seg selv.

Og takk Gud for at det finnes kvinner som Blanchefleur og Lille-pus som forstår galskapen med alle de unødvendige kosmetiske inngrepene.

Du får sende Lillepus en pm, så opphengt som er i henne.

Anonymous poster hash: f4862...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har googlet. Det hjalp ikke mye det, gitt. Anonymous poster hash: 43fe5...f07

Har du aldri sett fine silikonpupper???

Anonymous poster hash: 4e557...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du aldri sett fine silikonpupper???

Anonymous poster hash: 4e557...5d6

Nei. Og selv etter uttallige oppfordringer har det ennå ikke dukket opp noen i denne tråden heller.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det ihvertfall jeg har kritisert Blanchefleur for er holdningen hennes mot jenter som tar silikon fordi er flatbrystet, og har lav selvtillit av den grunn.

Holdningen mot jenter som tar silikon bare for å perfeksjonere seg er mer forståelig, selv om jeg ikke er helt enig der heller.

PS. Finnes det en tråd hvor du ikke skal skryte av Lille-pus? Hvis du liker henne så godt er det bare å sende en PM, tror ikke hun biter.

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

Du får sende Lillepus en pm, så opphengt som er i henne.

Anonymous poster hash: f4862...c24

Aner jeg en bitteliten eim av sur sjalusi her...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig?.... De to øverste ser hvertfall IKKE naturlig ut. Så svære pupper på den magre kroppen på bilde nr 2? I don't think so.

Anonymous poster hash: 184e8...e9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker både naturlig og silikon jeg:) så lenge det ser bra ut til resten.

Når det kommer til vrøvlet som blanch babler om bryr jeg meg Mitt i ræva. Er frivillig barnløs og trenger ikke vurdere kvinner som potensielle mødre:) og takk big bang for d <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De øverste var perfekte. Hilsen mann!

Anonymous poster hash: 58403...b2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...