Gå til innhold

Til menn. Hengepupper vs silikon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier. Foretrekker du naturlige bryster som henger, eller faste silikon pupper. (snakker naturlig look på silikonbrystene). Eller bryr du deg pent lite om dette? Kom gjerne med erfaringer angående silikon pupper du har klemt på, og hvordan dette for deg som mann føltes.

Anonymous poster hash: 04ccb...a15

Silikon er harry! Liker ikke harry damer. Så da må det nesten bli naturlige ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lincoln

Virkelig?.... De to øverste ser hvertfall IKKE naturlig ut. Så svære pupper på den magre kroppen på bilde nr 2? I don't think so. Anonymous poster hash: 184e8...e9c

Jeg har sett tynne jenter som har "naturlige" bryster som er mye større enn disse. Siden du er så vanvittig opphengt i at ting skal være "naturlig".

Men det er jo tydelig ut fra innlegget at det du egentlig er misunnelig på er jenter som har store pupper.

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett tynne jenter som har "naturlige" bryster som er mye større enn disse. Siden du er så vanvittig opphengt i at ting skal være "naturlig".

Men det er jo tydelig ut fra innlegget at det du egentlig er misunnelig på er jenter som har store pupper.

Det er ikke størrelsen det kommer an på.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett tynne jenter som har "naturlige" bryster som er mye større enn disse. Siden du er så vanvittig opphengt i at ting skal være "naturlig".

Men det er jo tydelig ut fra innlegget at det du egentlig er misunnelig på er jenter som har store pupper.

Hvorfor har du lyst til at jeg skal være misunnelig på store pupper? Jeg har pupper som er perfekt til min slanke kropp, nesten en C-cup. En fin håndfull. Hvorfor mener du jeg har et problem med det, bare fordi de bildene ikke så naturlige ut? :fnise:

Anonymous poster hash: 184e8...e9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Hvorfor har du lyst til at jeg skal være misunnelig på store pupper? Jeg har pupper som er perfekt til min slanke kropp, nesten en C-cup. En fin håndfull. Hvorfor mener du jeg har et problem med det, bare fordi de bildene ikke så naturlige ut? :fnise:

Anonymous poster hash: 184e8...e9c

Du skrev at puppene var for store til å være naturlige. Jeg har sett naturlige pupper som er mye større. Så det tyder på at ditt egentlige problem er at andre jenter har store pupper.

Men samma kan det være.

Den som har lurt på om det er holdt i uttrykket "kvinner er kvinner verst" kan bare ta en kikk i denne tråden,

Makan til hat, misunnelse og bitterhet som er blitt øst ut blandt kvinnene her inne har jeg aldri sett. Og jeg trodde faktisk jeg hadde litt erfaring med det. Helt utrolig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skrev at puppene var for store til å være naturlige. Jeg har sett naturlige pupper som er mye større. Så det tyder på at ditt egentlige problem er at andre jenter har store pupper.

Men samma kan det være.

Den som har lurt på om det er holdt i uttrykket "kvinner er kvinner verst" kan bare ta en kikk i denne tråden,

Makan til hat, misunnelse og bitterhet som er blitt øst ut blandt kvinnene her inne har jeg aldri sett. Og jeg trodde faktisk jeg hadde litt erfaring med det. Helt utrolig.

Jeg skrev at det så unaturlig ut. Puppene så i tillegg ut som silikonpupper, enten du liker det eller ikke. Jeg kunne jo fint skaffet meg silikon jeg og hvis jeg liksom skal være så jævla misunnelig på store pupper? Skjønner ikke folk som deg, som ikke har noe bedre svar til ting enn "HUN ER SJALU!!!" Akkurat som du føler deg bedre av å kalle folk du ikke kjenner bitter og misunnelig, kun fordi de har en annen mening enn deg. Syns seriøst synd i sånne som deg, men du forstår kanskje at tankegangen din er absurd en eller annen vakker dag.

Anonymous poster hash: 184e8...e9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle jenter med silikon annonserer det. Kun en minoritet. Jenta med "girl next door" fremtoning kan like godt ha silikon, men mer diskre.

Anonymous poster hash: a732b...b0d

butthurt berte med silikon/vurderer sterkt å ta silikon

Anonymous poster hash: b3ecf...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg foretrekker det settet pupper som ser (og føles) best ut og i et slikt tilfelle som du skisserer tipper jeg det blir silikon

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så jævla ironisk er at silikonmotstanderne mener at "pupper kommer i alle varianter og fasonger, og alle er fine".

Tilbakemeldingen på silikonbildene over er at de er stygge, for store, osv. Jeg tør BANNE på at det finnes mange der ute som har lignende pupper som etterbildene helt naturlig.

Som dere sier selv, pupper kommer i ALLE varianter. Ikke drit dere ut med å kalle de der stygge. Sånne pupper eksisterer naturlig også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor store bryster er det snakk om da?

Igjen, har man store bryster må man trene rygg og skuldre ofte, helst flere ganger i uken. Vekttap vil føre til mindre bryster og det er som regel noe av det første som forsvinner. Går du ned 10 kg kan du gjøre mye.

jeg er 170 høy, 61 kg og har 65 J eller noe. Får vel prøve å slanke meg til 50 kg og se om jeg får D cup.

Anonymous poster hash: b3ecf...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så jævla ironisk er at silikonmotstanderne mener at "pupper kommer i alle varianter og fasonger, og alle er fine".

Tilbakemeldingen på silikonbildene over er at de er stygge, for store, osv. Jeg tør BANNE på at det finnes mange der ute som har lignende pupper som etterbildene helt naturlig.

Som dere sier selv, pupper kommer i ALLE varianter. Ikke drit dere ut med å kalle de der stygge. Sånne pupper eksisterer naturlig også.

Poenget er at man ser at det er silikon fordi det ser unaturlig ut, og det er det at det ser unaturlig ut som er stygt, ikke puppene selv. Javisst er det lignende naturlige pupper som er vakre, men det er likevel en forskjell. De mennene jeg kjenner synes for øvrig at alle naturlige pupper er vakre, mens som kvinne er det slett ikke alle pupper jeg ville hatt selv.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som overskriften sier. Foretrekker du naturlige bryster som henger, eller faste silikon pupper. (snakker naturlig look på silikonbrystene). Eller bryr du deg pent lite om dette? Kom gjerne med erfaringer angående silikon pupper du har klemt på, og hvordan dette for deg som mann føltes.

Anonymous poster hash: 04ccb...a15

Foretrekker naturlig så lenge puppene ikke er "bestemor pupper". De kan godt henge så lenge de ikke er helt "vasne" hvis det gir noen som helst mening.

Litt silikon for å stramme opp er greit, men brystforstørrelse er jeg ikke stort fan av. Hvis du ikke har noen ting å jobbe med forstår jeg godt at du forstørrer dem, men pass på at de enda ser og føles naturlige ut, ellers er det litt bortkastet :D

Anonymous poster hash: 827b3...96c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget er at man ser at det er silikon fordi det ser unaturlig ut, og det er det at det ser unaturlig ut som er stygt, ikke puppene selv. Javisst er det lignende naturlige pupper som er vakre, men det er likevel en forskjell. De mennene jeg kjenner synes for øvrig at alle naturlige pupper er vakre, mens som kvinne er det slett ikke alle pupper jeg ville hatt selv.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

Dere kan kalle det så unaturlig utseende dere bare vil, men det finnes garantert ekte pupper som ser sånn ut. Husk: ALLE fasonger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan kalle det så unaturlig utseende dere bare vil, men det finnes garantert ekte pupper som ser sånn ut. Husk: ALLE fasonger.

At det finnes ekte pupper som ser unaturlige ut fordi vi takket være skjønnhetshysteriet har fått et forkvaklet syn på hvordan pupper skal se ut, det er jeg faktisk enig i. Men det betyr ikke at det som er uekte blir vakkert, egentlig like lite som at det ekte blir stygt, selv om industrien gjør alt for å få oss til å tro det siste.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det finnes ekte pupper som ser unaturlige ut fordi vi takket være skjønnhetshysteriet har fått et forkvaklet syn på hvordan pupper skal se ut, det er jeg faktisk enig i. Men det betyr ikke at det som er uekte blir vakkert, egentlig like lite som at det ekte blir stygt, selv om industrien gjør alt for å få oss til å tro det siste.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

Siden vi nå har kommet til enighet om at det finnes ekte pupper som ligner på silikonpupper, faller det jo på si egen urimelighetet å fortsette å nekte for at det finnes silikonpupper som ligner på ekte pupper.

Nevnte pupper er jo like naturlige som hengepuppene dere tydeligvis kun sammenligner med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siden vi nå har kommet til enighet om at det finnes ekte pupper som ligner på silikonpupper, faller det jo på si egen urimelighetet å fortsette å nekte for at det finnes silikonpupper som ligner på ekte pupper.

Nevnte pupper er jo like naturlige som hengepuppene dere tydeligvis kun sammenligner med.

De ligner, men ser likevel ikke naturlige ut. Noe annet har ikke jeg hevdet i hvert fall. Og ingen her har vel bestridet at det finnes naturlige struttepupper såvel som naturlige hengepupper - i alle størrelser?

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ligner, men ser likevel ikke naturlige ut. Noe annet har ikke jeg hevdet i hvert fall. Og ingen her har vel bestridet at det finnes naturlige struttepupper såvel som naturlige hengepupper - i alle størrelser?

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

At de "ligner, men ikke ser naturlig ut" blir jo det samme som å si at de naturlige ikke ser naturlige ut...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker naturlig så lenge puppene ikke er "bestemor pupper". De kan godt henge så lenge de ikke er helt "vasne" hvis det gir noen som helst mening.

Litt silikon for å stramme opp er greit, men brystforstørrelse er jeg ikke stort fan av. Hvis du ikke har noen ting å jobbe med forstår jeg godt at du forstørrer dem, men pass på at de enda ser og føles naturlige ut, ellers er det litt bortkastet :D

Anonymous poster hash: 827b3...96c

Så du vil heller føle på en hard brystkasse enn silikonpupper som er litt fastere og hardere enn naturlige pupper? Det var alternativet mitt. Hadde nada brystfett. Ingenting å ta i. Så det var som å beføle en gutt.

Anonymous poster hash: 9985b...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes begge deler kan være fint, ingen silikonpupper er like. Hvorvidt de er fine avhenger vel av kirurgens kompetanse, kvinnens øvrige kropp etc.

Forresten, skjønner ikke greia med den blyanttesten som flere nevner, puppene må jo være gedigne for at man skal feile? Jeg bruker D-cup og blyanten faller ned med en gang... Hva må man ha for å stryke F-cup?

Endret av Juliee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...