Gå til innhold

Til menn. Hengepupper vs silikon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At de "ligner, men ikke ser naturlig ut" blir jo det samme som å si at de naturlige ikke ser naturlige ut...

Nei, det er det samme som å si at plastblomster ligner ekte blomster, men ser likevel ikke naturlige ut. Det er greit nok for meg om det er ett fett for deg.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden vi nå har kommet til enighet om at det finnes ekte pupper som ligner på silikonpupper, faller det jo på si egen urimelighetet å fortsette å nekte for at det finnes silikonpupper som ligner på ekte pupper.

Nevnte pupper er jo like naturlige som hengepuppene dere tydeligvis kun sammenligner med.

Utseende er ikke alt. Langt i fra alt :D Men du har helt rett

Anonymous poster hash: 827b3...96c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er det samme som å si at plastblomster ligner ekte blomster, men ser likevel ikke naturlige ut. Det er greit nok for meg om det er ett fett for deg.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

Det finnes plastblomster som er så troverdige at man må ta på dem for å oppdage det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes plastblomster som er så troverdige at man må ta på dem for å oppdage det.

Det finnes, ja, men et trenet øye ser forskjellen. Og det er ingen tvil om at man merker forskjellen når man tar på dem. Det samme gjelder silikonpupper.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes, ja, men et trenet øye ser forskjellen. Og det er ingen tvil om at man merker forskjellen når man tar på dem. Det samme gjelder silikonpupper.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

Nei, selv et trenet øye kan ikke ALLTID se forskjell, med mindre man ser arret.

To venninner av meg var hos plastikklege, for den ene skulle ta silikon. Legen, en av Norges mest erfarne kirurger, spurte venninnen hvor hun hadde fått sine gjort. Hun hadde ekte. Tilsvarende finnes det mange eksempler på andre veien også.

Så sant "silikonlooken" samsvarer med en ekte look kan man ikke kalle det for _unaturlig_ utseende. Da ligner de bare på ekte struttende pupper.

(Og vi prater forresten kun om utseende.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes plastblomster som er så troverdige at man må ta på dem for å oppdage det.

Finnes ekte blomster som ser ut som plastblomster også. F.eks alpefiol

Anonymous poster hash: 9985b...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes ekte blomster som ser ut som plastblomster også. F.eks alpefiol

Anonymous poster hash: 9985b...dd4

Sant. Like naturlige de som alle andre blomster. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selv et trenet øye kan ikke ALLTID se forskjell, med mindre man ser arret.

To venninner av meg var hos plastikklege, for den ene skulle ta silikon. Legen, en av Norges mest erfarne kirurger, spurte venninnen hvor hun hadde fått sine gjort. Hun hadde ekte. Tilsvarende finnes det mange eksempler på andre veien også.

Så sant "silikonlooken" samsvarer med en ekte look kan man ikke kalle det for _unaturlig_ utseende. Da ligner de bare på ekte struttende pupper.

(Og vi prater forresten kun om utseende.)

Jeg har til gode å høre om en lege med erfaring som tror at silikonpupper er ekte. Det er det det er snakk om her.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til gode å høre om en lege med erfaring som tror at silikonpupper er ekte. Det er det det er snakk om her.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

Har du sett legen dømme mange puppestell da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett legen dømme mange puppestell da?

Som sagt, eksen er plastikkirurg og har jobbet med pupper i et par årtier.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, eksen er plastikkirurg og har jobbet med pupper i et par årtier.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

Og hvordan gikk så dette til?

Var dette en selskapslek, der dere gikk bort for å spørre om fasiten etterpå?

Endret av Chloe-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Synes begge deler kan være fint, ingen silikonpupper er like. Hvorvidt de er fine avhenger vel av kirurgens kompetanse, kvinnens øvrige kropp etc.

Forresten, skjønner ikke greia med den blyanttesten som flere nevner, puppene må jo være gedigne for at man skal feile? Jeg bruker D-cup og blyanten faller ned med en gang... Hva må man ha for å stryke F-cup?

'Feile'?

'Stryke'?

Her har det aldri noengang vært pupper med sprett.

Ikke fra dag 1 i puppenes utvikling og heller ikke nå.

Ikke ved 70C... ikke ved 70D.. og ikke ved størrelse 70DD/E.

Gedigne? Nei, faktisk ikke, men de 'feiler' og de 'stryker' og de er tydeligvis ok som de er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Feile'?

'Stryke'?

Her har det aldri noengang vært pupper med sprett.

Ikke fra dag 1 i puppenes utvikling og heller ikke nå.

Ikke ved 70C... ikke ved 70D.. og ikke ved størrelse 70DD/E.

Gedigne? Nei, faktisk ikke, men de 'feiler' og de 'stryker' og de er tydeligvis ok som de er.

Neivel, synes det er rart, mine er nemlig store, de henger heldigvis ikke, men man ser forskjell på en A-cup og en D-cup, for å si det sånn.

"Stryke" er jo begrepet man bruker om denne testen, ikke noe jeg har funnet på.

Hvor har jeg skrevet at de som stryker ikke kan se ok ut? Jeg bare synes det er veldig merkelig at blyanten faller med en gang for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neivel, synes det er rart, mine er nemlig store, de henger heldigvis ikke, men man ser forskjell på en A-cup og en D-cup, for å si det sånn.

"Stryke" er jo begrepet man bruker om denne testen, ikke noe jeg har funnet på.

Hvor har jeg skrevet at de som stryker ikke kan se ok ut? Jeg bare synes det er veldig merkelig at blyanten faller med en gang for min del.

Faller blyanten har du jo "bestått".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og? Jeg har aldri hevdet noe annet.

Du skriver jo du ikke har heng.

Da burde det vel ikke være så overraskende at den faller?

Altså trodde jeg du hadde misforstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du skriver jo du ikke har heng.

Da burde det vel ikke være så overraskende at den faller?

Altså trodde jeg du hadde misforstått.

Skjønner. Jeg trodde at bryster av en viss størrelse naturlig nok ville stryke, så jeg ble litt overrasket da det ikke skjedde. Jeg har heller aldri skrevet at jeg er overrasket over det, men at når jeg som bruker D-cup ikke stryker, så lurer jeg på hvilken cup-størrelse man må ha for å stryke. :) Ikke stort mer komplekst enn det. Svaret var for øvrig en digresjon i forbindelse med at det må være enten eller; silikon eller heng.

Endret av Juliee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Jeg trodde at bryster av en viss størrelse naturlig nok ville stryke, så jeg ble litt overrasket da det ikke skjedde. Jeg har heller aldri skrevet at jeg er overrasket over det, men at når jeg som bruker D-cup ikke stryker, så lurer jeg på hvilken cup-størrelse man må ha for å stryke. :) Ikke stort mer komplekst enn det. Svaret var for øvrig en digresjon i forbindelse med at det må være enten eller; silikon eller heng.

Med overrasket siktet jeg egentlig bare til "merkelig". Dårlig formulert av meg. :)

Jeg vil forresten tippe selv de minste pupper med heng kan holde på en blyant. Altså ikke cup-relatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at man ser at det er silikon fordi det ser unaturlig ut, og det er det at det ser unaturlig ut som er stygt, ikke puppene selv. Javisst er det lignende naturlige pupper som er vakre, men det er likevel en forskjell. De mennene jeg kjenner synes for øvrig at alle naturlige pupper er vakre, mens som kvinne er det slett ikke alle pupper jeg ville hatt selv.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

Hvorfor er dere så opptat av at ALT skal se så naturlig ut?

Anonymous poster hash: 0a98e...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan noe som er falskt, være deilig? Er det ikke kleint å vite at damen det du tar på ikke egentlig er puppene hennes, men et fremmedlegeme? :S

Anonymous poster hash: 184e8...e9c

Jeg drikker falsk melk og syns det er digg (mye bedre en ekte melk rett fra jura).

Jeg kjører rundt på falsk hest (også kjennt som bil) og syns det er mye bedre.

Jeg ser jenter med falske fjes og hår hver dag (også kjennt som sminke og hårstyling) og liker det jeg ser.

Stort sett all mat jeg spiser er falsk og jeg digger det.

jeg bor i en falsk hule (også kjennt som hus) og liker det mye bedre enn ekte huler.

Jeg tørker ræva med falske blader (også kjennt som dasspapir) og liker det mye bedre enn og plukke og bruke blader fra trærne til det.

Osv.

Syns det er merkelig at du ikke kan like noe som er "falsk". Bor du da uti skauen og lever som en huleboer? Eller er enhver dag i den moderne værden en lidelse for deg med alle de falske tingene rundt deg?

Hvordan fikk du deg til å skrive dette på en falsk runefjellvegg (også kjennt som datamaskin)?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...