Gå til innhold

Til menn. Hengepupper vs silikon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid

På meg selv ville jeg ha foretrukket silikon. Litt heng(snakker veldig lite heng) har ikke så mye å si for min del, men hvis det blir mer og mer ville jeg ha fikset på brystene mine. Hengepupper er lite lekkert.

Vel syns du - og det er greit.

Sånn generelt, er det ikke naturlig at når kvinner blir eldre så henger brystene mer, blir litt slappere? Hvorfor er dere kvinner så redd for å bli eldre? Alle kan ikke ha pupper som en 20 åring når dere blir 20-40-50 osv. Det blir veldig rart å motarbeide det umulige og naturlige.

Guttas baller henger mer etter hvert som man blir eldre, skal vi fikse på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synd at det er et så stort tabu å bli eldre.

Man møter jo bare seg selv i døra på et eller annet tidspunkt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Vel syns du - og det er greit.

Sånn generelt, er det ikke naturlig at når kvinner blir eldre så henger brystene mer, blir litt slappere? Hvorfor er dere kvinner så redd for å bli eldre? Alle kan ikke ha pupper som en 20 åring når dere blir 20-40-50 osv. Det blir veldig rart å motarbeide det umulige og naturlige.

Guttas baller henger mer etter hvert som man blir eldre, skal vi fikse på det?

Du gjør en merkelig og feilaktig sammenligning mellom naturlig = tiltrekkende.

At noe er "naturlig" gjør det ikke automatisk tiltrekkende. Kviser er naturlig. Nesehår er naturlig. Hår på ryggen er naturlig. Herpes er naturlig.

Endret av Lincoln
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Kan være jeg har svart i denne tråden før ,men gidder ikke lese gjennom hele greiene. Pupper er ingen dealbreaker, det bør det ikke være heller. Foretrekker stort sett alltid det som er naturlig av kropp i stedet for det som er kjøpt og betalt, fake og statusymbol for enkelte. Det er jo blant annet en trend at silikonbryst skal se ut som silikonbryst fordi det er et statussymbol. Selv syns jeg det er sexy med litt hengete pupper. Formen er kvinnelig og naturlig.

Om en jente / kvinne har silikon så blir er det ikke all verdens oppstyr av den grunn. Kanskje jeg tenker at det er synd at vedkommende ikke hadde god nok selvtillit til å være stolt av kroppen sin - det er synd. Når alt kommer til alt så foretrekker jeg en fin personlighet.

Jenter, dere er deres egen (og puppene deres) verste fiende.

Vel syns du - og det er greit.

Sånn generelt, er det ikke naturlig at når kvinner blir eldre så henger brystene mer, blir litt slappere? Hvorfor er dere kvinner så redd for å bli eldre? Alle kan ikke ha pupper som en 20 åring når dere blir 20-40-50 osv. Det blir veldig rart å motarbeide det umulige og naturlige.

Guttas baller henger mer etter hvert som man blir eldre, skal vi fikse på det?

Du gjør en merkelig og feilaktig sammenligning mellom naturlig = tiltrekkende.

At noe er "naturlig" gjør det ikke automatisk tiltrekkende. Kviser er naturlig. Nesehår er naturlig. Hår på ryggen er naturlig. Herpes er naturlig.

Vis meg hvor jeg gjør en sammenligning mellom naturlig og tiltrekkende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttas baller henger mer etter hvert som man blir eldre, skal vi fikse på det?

Det blir sjelden gjort fordi er lite synlig og kvinner bryr seg ikke. Hadde kvinner brydd seg mye om baller, hadde garantert flere gjort noe med det.

Anonymous poster hash: a732b...b0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis meg hvor jeg gjør en sammenligning mellom naturlig og tiltrekkende?

Du skriver "er det ikke naturlig at når kvinner blir eldre så henger brystene mer, blir litt slappere?"

Hvis du ikke mener at noe er mer tiltrekkende fordi det er naturlig, saa gir spm ingen mening og er ikke relevant til traaden. Alle vet jo at naturlig er mer naturlig enn silikon. Hvorfor stille sporsmaalet hvis det ikke er implisert at naturlig er bedre?

Anonymous poster hash: a732b...b0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lincoln

Vis meg hvor jeg gjør en sammenligning mellom naturlig og tiltrekkende?

Det er veldig mange i tråden, inkludert deg som hele tiden drar fram at det er "naturlig" med hengepupper. Og så lar de det henge i luften.

Kan du forklare meg hva du egentlig vil fram til? Det er naturlig med vorter også. Uten sammenligning for øvrig.

Har for øvrig ingenting i mot pupper av noe slag. Men dette "naturlig"-argumentet henger altså ikke på greip.

Endret av Lincoln
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel syns du - og det er greit.

Sånn generelt, er det ikke naturlig at når kvinner blir eldre så henger brystene mer, blir litt slappere? Hvorfor er dere kvinner så redd for å bli eldre? Alle kan ikke ha pupper som en 20 åring når dere blir 20-40-50 osv. Det blir veldig rart å motarbeide det umulige og naturlige.

Guttas baller henger mer etter hvert som man blir eldre, skal vi fikse på det?

Hvis man har råd til å fikse på ting man ikke er fornøyd med, hvorfor ikke gjøre det? Noe sier meg at de personene som er så ekstremt i mot dette, er mennesker som ikke stod fremst i køen da gode gener ble utdelt(evt. har latt seg forfalle) og ikke har penger til å gjøre det selv.

Andre kvinner må gjerne få ha hengebryster for min del(kunne ikke brydd meg mindre om hvordan andre ser ut), men jeg personlig hadde ikke følt meg komfortabel med det. Mine er ennå faste og runde, men etter et par runder med graviditet regner jeg ikke med at de vil være det. Det handler om å føle seg fin, og hva en person velger å gjøre for å nå det målet, får være opp til hver enkelt så lenge det ikke skader andre. Punktum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent på to forskjellige jenter med silikonpupper, begge "settene" var gode å ta i , ble veeeeldig sjalu :P

J22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Hva om man er smellfeit og ønske å slanke seg?

Skal man ikke gjøre det heller?

Overvekt kan føre til alvorlige helseproblemer, dette er ikke sammenlignbart.

Å være i god kondisjon både kroppslig og mentalt bør være et mål for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Hvis man har råd til å fikse på ting man ikke er fornøyd med, hvorfor ikke gjøre det? Noe sier meg at de personene som er så ekstremt i mot dette, er mennesker som ikke stod fremst i køen da gode gener ble utdelt(evt. har latt seg forfalle) og ikke har penger til å gjøre det selv.

Andre kvinner må gjerne få ha hengebryster for min del(kunne ikke brydd meg mindre om hvordan andre ser ut), men jeg personlig hadde ikke følt meg komfortabel med det. Mine er ennå faste og runde, men etter et par runder med graviditet regner jeg ikke med at de vil være det. Det handler om å føle seg fin, og hva en person velger å gjøre for å nå det målet, får være opp til hver enkelt så lenge det ikke skader andre. Punktum.

Dette er standard forsvarsteknikk; dersom man har et problem med noe er man enten smellfeit, miserabel og ulykkelig eller stygg som draugen selv. Misunnelseskortet skal alltid dras opp når man er tom for andre forklaringer. Vet du hva? Jeg er en slank kvinne som har utseende med meg, men det er ikke kroppen, bryst eller utseende generelt som definerer den jeg er. Det som definerer meg er min person og hva jeg gjør i livet.

Jeg finner det utrolig trist at kvinner er nødt til å legge inn fremmedlegemer i en utmerket normal kropp for å tilfredsstille seg selv og menn, man skulle tro at menneskeheten hadde kommet lengre, men hvis man studerer utviklingen taler den for det stikk motsatte; vi blir bare dummere og dummere.

Hva er det som gjør at du føler deg mindre fin da? Når det er millioner av andre kvinner som ser ut akkurat som deg, kanskje mye verre til og med. Du definerer din egen skjønnhet utfra et konstruert ideal som verken er normalt eller sannsynlig for kvinner flest.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Det er veldig mange i tråden, inkludert deg som hele tiden drar fram at det er "naturlig" med hengepupper. Og så lar de det henge i luften.

Kan du forklare meg hva du egentlig vil fram til? Det er naturlig med vorter også. Uten sammenligning for øvrig.

Har for øvrig ingenting i mot pupper av noe slag. Men dette "naturlig"-argumentet henger altså ikke på greip.

Og hva er det som er så grusomt med naturlige pupper? De beveger seg, de er gode å ta på, de kommer i alle former og fasonger - fysjåmeg.

Vorter forårsakes av virus, bryst er en naturlig del av en kvinnes kropp.

Hva med å sammenligne noe som faktisk er reellt å sammenligne med, om du klarer å tygge deg frem til noe vettugt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blanchefleur

Det blir sjelden gjort fordi er lite synlig og kvinner bryr seg ikke. Hadde kvinner brydd seg mye om baller, hadde garantert flere gjort noe med det.

Anonymous poster hash: a732b...b0d

Jeg bryr meg veldig om baller, og håper flest mulig flyr til legen asap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Du gjør en merkelig og feilaktig sammenligning mellom naturlig = tiltrekkende.

At noe er "naturlig" gjør det ikke automatisk tiltrekkende. Kviser er naturlig. Nesehår er naturlig. Hår på ryggen er naturlig. Herpes er naturlig.

Er favorittserien din "Bloggerne"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er litt morsomt med det der selvtillitt-greia. Det er en dealbreaker med silikon fordi det betyr at dama ikke har selvtillitt.

Men hvor stor andel av norske kvinner er egentlig fornøyd med kroppen sin? og har god selvtillitt? Det er ikke mange tror jeg. Så mange som slanker seg, er usikre på hva på "han" mente når han sendte meldingen, "er han utro?" osv.



Anonymous poster hash: 8cc3a...1bb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt morsomt med det der selvtillitt-greia. Det er en dealbreaker med silikon fordi det betyr at dama ikke har selvtillitt. Men hvor stor andel av norske kvinner er egentlig fornøyd med kroppen sin? og har god selvtillitt? Det er ikke mange tror jeg. Så mange som slanker seg, er usikre på hva på "han" mente når han sendte meldingen, "er han utro?" osv. Anonymous poster hash: 8cc3a...1bb

dårlig selvtillit er ikke så uvanelig men og fikse den med unødvendig operasjon framfor og jobbe med aksept av seg selv er det som gjør det ille.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Og hva er det som er så grusomt med naturlige pupper? De beveger seg, de er gode å ta på, de kommer i alle former og fasonger - fysjåmeg.

Vorter forårsakes av virus, bryst er en naturlig del av en kvinnes kropp.

Hva med å sammenligne noe som faktisk er reellt å sammenligne med, om du klarer å tygge deg frem til noe vettugt.

Ingenting galt med naturlige pupper selvfølgelig. Men det at noe er naturlig gjør det ikke automatisk attraktivt, slik som du prøver å argumentere for.

Eller synes du kanskje at lange nesehår som stikker langt ut av neseborene er attraktivt? Det er jo naturlig. Eller hva med en skikkelig hårtust som stikker ut av ørene? Naturlig som bare det. Eller hva skal man si om skikkelig små mikropeniser? Naturlig det også.

Så - poenget var at selv om noe er naturlig så blir det ikke automatisk attraktivt av den grunn. Det poenget tror jeg også de aller, aller fleste skjønte. Utenom deg.

Endret av Lincoln
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er det som er så grusomt med naturlige pupper? De beveger seg, de er gode å ta på, de kommer i alle former og fasonger - fysjåmeg.

Vorter forårsakes av virus, bryst er en naturlig del av en kvinnes kropp.

Hva med å sammenligne noe som faktisk er reellt å sammenligne med, om du klarer å tygge deg frem til noe vettugt.

Det er ingenting dumt med naturlige pupper MEN, du skriver at de beveger på seg, er gode å ta på osv?

Tror du mine flate pupper bevegde på seg eller er var gode å ta på? Det var jo ikke noe å ta på der. :ler:

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...