Gå til innhold

Til menn. Hengepupper vs silikon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke av dine, de har jeg ikke noe behov for å se, men kanskje noen kan finne frem et bilde som illustrerer dette? Har googlet og finner fortsatt ingen jeg synes ser naturlige ut, så jeg lurer på om det bare eksisterer i hodet på de som har tatt silikon, samt kjærestene og vennene deres.

Anonymous poster hash: 511ce...dda

Problemet er at alle før/etter-bilder av silikonpupper på nett er tatt for kort tid etter operasjonen. Puppene trenger omtrent ett år for å se naturlige ut. Det er hvertfall min erfaring. Har operert to ganger.

Anonymous poster hash: 9985b...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foretrekker naturlige, men det er ikke spesielt fint med hengepupper, så om jeg måtte velge mellom hengepupper og silikon på damen hadde jeg lett valgt det siste.

Det spørs jo selvsagt hvor mye de henger, samt til syvende og sist er det opp til damen. Er hun fornøyd er jeg fornøyd, så enkelt er det jo :-)



Anonymous poster hash: 21ed3...2b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breast_Implant_Deflation_Replacement.jpg

Kan noen virkelig se her at det er silikon i høyre bryst?

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

Man ser at det er silikonpupper ja.

Anonymous poster hash: 184e8...e9c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser at det er silikonpupper ja.

Anonymous poster hash: 184e8...e9c

Mente venstre** siden det er fra hennes side.

Det er bare silikon i det som er flatt.

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men de må være noen av de mer "naturlige" jeg har sett! Kan fortsatt se det, da. Takk for at du fant frem bildene :)

Anonymous poster hash: 511ce...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente venstre** siden det er fra hennes side.

Det er bare silikon i det som er flatt.

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

Sikker? Syns begge så ut som silikonpupper jeg :O

Anonymous poster hash: 184e8...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, man merker det. Hvor mange er det som tar silikon og ender opp med en diskret B-cup?

Gjesp!

Hvorfor har ingen peiling på noe som helst lengre? Og hvorfor bryr man seg? Folk mener altfor mye etter min mening. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesp!

Hvorfor har ingen peiling på noe som helst lengre? Og hvorfor bryr man seg? Folk mener altfor mye etter min mening. ;)

Hahaha, I see what you did there :ler:

Anonymous poster hash: 511ce...dda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker? Syns begge så ut som silikonpupper jeg :O

Anonymous poster hash: 184e8...e9c

Ja, det ser vel ut som om dette kun er en ny implantasjon. Tror at silikonen i det ene brystet har kollapset, eller hvordan man formulerer det?

211.jpg

Hva med her?

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

Uansett: Jeg har ikke silikon og mine bryster ser så å si helt like ut som dette (til høyre).

Anonymous poster hash: c0d0d...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over disse bildene også som jeg synes viser noen silikonpupper som ser ganske naturlige ut:

1 - http://denverfusionspa.com/wp-content/uploads/2012/07/breast-ba-c_v.1.jpg

2 - http://www.surface-med.com/wp-content/flagallery/natural-breast/natural-breast-augmentation-2.jpg

Hvordan kan dere se at de nederste er falske? Det er var slik mine pupper var før de ble litt større.



Anonymous poster hash: c0d0d...64c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig er alltid best fordi att kvinner som opererer på seg selvtillit er ikke så interessante. Det må jeg få lov til og mene uten og terge på meg alle kvinneguidens opererte som aldri tåler att noen er mot silikon.små pupper, hengepupper eller andre varianter er mer enn bra nok og fine.

rart att alle som har tatt silikon mener att silikonpuppene deres ser sååå naturlige ut. ;-)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naturlig er alltid best fordi att kvinner som opererer på seg selvtillit er ikke så interessante. Det må jeg få lov til og mene uten og terge på meg alle kvinneguidens opererte som aldri tåler att noen er mot silikon.små pupper, hengepupper eller andre varianter er mer enn bra nok og fine.

rart att alle som har tatt silikon mener att silikonpuppene deres ser sååå naturlige ut. ;-)

Det skal du da få lov til å mene, men den kommentaren på slutten der viser at ikke bare er disse jentene uinteressante for et forhold, men du misliker de også

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Kom over disse bildene også som jeg synes viser noen silikonpupper som ser ganske naturlige ut:

1 - http://denverfusionspa.com/wp-content/uploads/2012/07/breast-ba-c_v.1.jpg

2 - http://www.surface-med.com/wp-content/flagallery/natural-breast/natural-breast-augmentation-2.jpg

Hvordan kan dere se at de nederste er falske? Det er var slik mine pupper var før de ble litt større.

Anonymous poster hash: c0d0d...64c

De første der var helt grusomme.

Nummer 2 var mindre ekstremt, men det blir veldig tydelig på vorten samt at det er unormal fylde i sidene og oppe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal du da få lov til å mene, men den kommentaren på slutten der viser at ikke bare er disse jentene uinteressante for et forhold, men du misliker de ogsåAnonymous poster hash: 9d66f...d9b

jeg missliker ingen som mennesker men er det ikke rart att dem som skriver om silikonpuppene sine alltid er blandt de veldig få med silikonpupper som ser naturlige ut? Og att dem er så opptatte av naturlig i det hele tatt når dem viser forakt for den naturlige kvinnekropp? Det gjør att jeg ikke stoler på disse om hva naturlig er og hvordan det ser ut.

vis meg EN anna gruppe på kvinneguiden som fordi att dem ikke vil ha debatt og uenighet eller anna enn tilbedelse flykter fra forumet og inn i ei dagbok? silikonpuppdamer på kvinneguiden er rare.

Endret av kloss
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg missliker ingen som mennesker men er det ikke rart att dem som skriver om silikonpuppene sine alltid er blandt de veldig få med silikonpupper som ser naturlige ut? Og att dem er så opptatte av naturlig i det hele tatt når dem viser forakt for den naturlige kvinnekropp? Det gjør att jeg ikke stoler på disse om hva naturlig er og hvordan det ser ut.

vis meg EN anna gruppe på kvinneguiden som fordi att dem ikke vil ha debatt og uenighet eller anna enn tilbedelse flykter fra forumet og inn i ei dagbok? silikonpuppdamer på kvinneguiden er rare.

Forakt? Jeg synes en naturlig kvinnekropp er perfekt.

Desverre ble jeg utstyrt med ikkeeksisterende bryster. Helt og holdent paddeflat. Så med null brystfett, bittesmå brystvorter og med et utseende til ei jente på 15 følte jeg meg ikke akkuratt særlig kvinnelig.

Og hvordan kan du egentlig vite at det er "veldig få" med silikon som ser naturlig ut? Du har jo mest sannsynlig bare sett de ekstreme og glamourmodeller, det er ikke akkuratt representativt.

Siste spørsmålet ditt skjønte jeg ikke.

Anonymous poster hash: 9985b...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den minste bhen på cubus/h&m passet ikke meg en gang, fordi jeg rett og slett var flat. Så nei en kan absolutt ikke gå i all slags klær. Flere av bhene mine var vonde å gå med fordi de ikke passet.

Anonymous poster hash: 857a3...0e1

Vet du i det hele tatt hva BH betyr? Brystholder. Om du er flat, så er det vel ingen bryst å holde, med andre ord ikke så rart at BH-ene ikke passet deg. Du trenger jo ikke BH engang da og kunne spart deg de pengene.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du i det hele tatt hva BH betyr? Brystholder. Om du er flat, så er det vel ingen bryst å holde, med andre ord ikke så rart at BH-ene ikke passet deg. Du trenger jo ikke BH engang da og kunne spart deg de pengene.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

Ikke alle som er hypp på å løpe rundt med happynipples selv om de er flat da.

Anonymous poster hash: 9985b...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle som er hypp på å løpe rundt med happynipples selv om de er flat da.

Anonymous poster hash: 9985b...dd4

Ikke alle BH-er som dekker happynipples da. Og ikke nødvendig med BH for å dekke happynipples heller. Happynipples kan man teipe over.

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...