Gå til innhold

Til menn. Hengepupper vs silikon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lincoln

Hehe, og det kommer fra guds gave til kvinner som fortsatt sliter med å få seg dame? Jeg tror jeg lar det gå inn - og rett ut igjen gitt.

Er du lesbisk siden du er så ekstremt opptatt av hvordan andre damer skal se ut?

Du må være den kvinnelige brukeren her inne som er mest sykelig fiksert på andre kvinners utseende.

Endret av Lincoln
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blanchefleur. Når du begynner å kommentere andre brukere personlig, så forstår jeg hvor lite oppegående du er.

Du kan da ikke sette deg inn i en annen situasjon, når du ikke er der selv. Det er da ikke du som har et kompleks. Hvorfor skal du gidde å bry deg over hva andre gjør, og ikke gjør? Er du sykelig opptatt av andre kvinnekropper? Virker iallefall sånn.

Nei komplekset mitt har absolutt ikke forflyttet seg til en annen plass. Nå er jeg så fornøyd som jeg aldri har vært før. Takket være den fantastiske operasjonen som jeg har betalt med MINE penger. ;)

Anonymous poster hash: 857a3...0e1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Er du lesbisk siden du er så ekstremt opptatt av hvordan andre damer skal se ut?

Du må være den kvinnelige brukeren her inne som er mest sykelig fiksert på andre kvinners utseende.

Jeg håper at kvinner skal ha det bra med seg selv og ikke etterleve et sykelig skjønnhetsideal, et ideal du er med på å forhøye til noe positivt.

Nei, jeg elsker en skikkelig Mann jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komplekset ditt vil aldri bli borte, det vil bare forflytte seg til noe annet. Dette sitter i hodet, ikke i kroppen din.

Uff, jeg tror ikke du leser noe som helst. Du bare feier over alt, og skriver ting om igjen og om igjen.

Du vet da ikke noe som helst om kompleksene mine lenger. Jeg hadde store komplekser før, og det har jeg ikke nå. Det har gitt meg mye mer selvtillit og jeg kan gå fint i en bikini på sommeren(noe jeg ikke kunne før). Fant ikke en eneste en som passet uten at jeg så ut som en gutt.

Det ligger nok i hode ja, men hva skal jeg gjøre med det? Det er bare sånn det er, og da ville jeg gjøre noe med det. Kompleksene er borte, og jeg slipper å tenke på det mer! Unner du ikke at andre har det bra, eller hva er det egentlig? Hva gjør det DEG at andre tar silikon lurer jeg på...?

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Blanchefleur. Når du begynner å kommentere andre brukere personlig, så forstår jeg hvor lite oppegående du er.

Du kan da ikke sette deg inn i en annen situasjon, når du ikke er der selv. Det er da ikke du som har et kompleks. Hvorfor skal du gidde å bry deg over hva andre gjør, og ikke gjør? Er du sykelig opptatt av andre kvinnekropper? Virker iallefall sånn.

Nei komplekset mitt har absolutt ikke forflyttet seg til en annen plass. Nå er jeg så fornøyd som jeg aldri har vært før. Takket være den fantastiske operasjonen som jeg har betalt med MINE penger. ;)

Anonymous poster hash: 857a3...0e1

Vel, nå har jeg mottatt personangrep i flere omganger her, når andre debattanter ikke holder seg saklige spiller jeg tilbake med samme mynt.

Du får vente 5-10 år. Jeg vet hvor jeg hadde satt pengene iallefall.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at kvinner skal ha det bra med seg selv og ikke etterleve et sykelig skjønnhetsideal, et ideal du er med på å forhøye til noe positivt.

Nei, jeg elsker en skikkelig Mann jeg.

Ja, og om jenta har det mye bedre med seg selv etter operasjonen så er det vel bra? Forsår ikke hvorfor du bryr deg sånn om hvordan andre jenter ser ut. Det må på en eller annen måtte ligge noe mer bak det her enn at du ikke vil de skal etterleve noe skjønnhetsideal.

Du bestemmer da ikke hvordan andre skal leve sitt liv. Pass på ditt eget.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lincoln

Så det er fordi kvinner skal føle seg bra med seg selv at du spyr edder og galle ut over alle andre kvinner som ikke tenker som deg?

Jeg tror det er fordi du er sykelig misunnelig og hater andre kvinner.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå har jeg mottatt personangrep i flere omganger her, når andre debattanter ikke holder seg saklige spiller jeg tilbake med samme mynt.

Du får vente 5-10 år. Jeg vet hvor jeg hadde satt pengene iallefall.

Hva du bruker DINE penger på får være ditt problem. Og hva andre bruker sine penger på, får være deres.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blanchefleur, istedenfor å kritisere "trenden" med silikon - bare la være å bry deg. Du virker umoden, og hva enn du prøver på vil uansett ikke fungere. Når kvinner tar silikon på grunn av deres eget bilde, vil ikke dine taler stoppe dem. For de gjør det ikke av andre, men for seg selv.

Du driter deg bare ut, slik som du sier at silikon er dumskap og at "faktum" er at mange menn misliker silikon. Guess what; VI BRYR OSS IKKE. Det er ikke et valg basert på andres meninger, ei en trend.

Du kan umulig klare å sette deg inn i en situasjon, og hva så om de føler for å bruke penger på pupper? Det går ikke utover deg. Selv om din store hobby her i livet er å jakte på KG etter silikon emner, så burde du kanskje bare finne på noe annet.

Anonymous poster hash: f9fcb...1a1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Så det er fordi kvinner skal føle seg bra med seg selv at du spyr edder og galle ut over alle andre kvinner som ikke tenker som deg?

Jeg tror det er fordi du er sykelig misunnelig og hater andre kvinner.

Haha.

Nei, men når silikonfantasene samles og tiltrekker seg oppmerksomhet fra unge, usikre jenter så er det helt lovlig at debatten får en motvekt i et nokså vanlig standpunkt.

Og hva er det jeg har å være misunnelig på da?

De fleste kvinner er på samme mentale nivå som de fleste menn, mennesker generelt er langt fra oppegående vesener. Men en liten prosentandel er helt klart favoritten, ja. Jeg hater ingen (ennå).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.

Nei, men når silikonfantasene samles og tiltrekker seg oppmerksomhet fra unge, usikre jenter så er det helt lovlig at debatten får en motvekt i et nokså vanlig standpunkt.

Og hva er det jeg har å være misunnelig på da?

De fleste kvinner er på samme mentale nivå som de fleste menn, mennesker generelt er langt fra oppegående vesener. Men en liten prosentandel er helt klart favoritten, ja. Jeg hater ingen (ennå).

Den eneste som er langt ifra oppegående her er deg.

Hvorfor skal jeg leve et liv uten pupper, når jeg faktisk kan gjøre noe med det? Hvorfor skal jeg gå gjennom livet med en kompleks som jeg har hata i så mange år, når jeg kan slippe det?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Blanchefleur, istedenfor å kritisere "trenden" med silikon - bare la være å bry deg. Du virker umoden, og hva enn du prøver på vil uansett ikke fungere. Når kvinner tar silikon på grunn av deres eget bilde, vil ikke dine taler stoppe dem. For de gjør det ikke av andre, men for seg selv.

Du driter deg bare ut, slik som du sier at silikon er dumskap og at "faktum" er at mange menn misliker silikon. Guess what; VI BRYR OSS IKKE. Det er ikke et valg basert på andres meninger, ei en trend.

Du kan umulig klare å sette deg inn i en situasjon, og hva så om de føler for å bruke penger på pupper? Det går ikke utover deg. Selv om din store hobby her i livet er å jakte på KG etter silikon emner, så burde du kanskje bare finne på noe annet.

Du kunne jo bare funnet frem en ropert her, i samme slengen?

Dette er et forum, jeg kommer til å være aktiv her så lenge jeg selv ønsker enten du liker det eller ei. Ønsker du ikke å lese meningene får du ta rollen som vikarierende blind og poste i de trådene du finner interessant (under sex og sånt vet du).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis ikke populært om kvinner har silikon inne her på kg.

Har selv silikon. Etter svangerskap og 1år med amming så var jeg så missfornøyd med puppene mine at jeg ikke klarte å hverken se meg selv naken i speilet eller å vise meg naken fremfor typen. Derfor etter å ha slitt med den ekkle følelsen i 4år bestemte jeg meg for å ta silikon for å få bedre selvtillit. Har aldri vært så fornøyd med puppene mine som nå. Jeg gikk ifra å ikke fylle ut en A cup til å fylle ut en stor D cup. Ingen som kan se at jeg har silikon når jeg er påkledd, kun når jeg er naken man ser at de ikke nødvendigvis er ekte.

Anonymous poster hash: 22073...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Så følte jeg faktisk for å ta fortelle dere alle at jeg utmerket godt ser hva Blachefleur sier.

- og at jeg også gremmes når barn ønsker seg silikonpupper for konfirmasjonspengene.

Brystoperasjoner av forstørrende og fominskede type har heldigvis lenge vært tilgjengelig, også via det offentlige helsevesen selv om kriteriene der har vært i overmål rigide.

Så startet tråden med spørsmålet om pupp med heng eller silikon, - og noen få sveipet innom alternativtet løft.

For egen del vil jeg pent minne om at ikke alle menn kaster opp ved synet av en pupp som aldri noengang har vært i nærheten av å bestå en blyanttest.

Forunderlig mange, flotte voksne menn forholder seg til en kvinnes bryst som en del av en kvinne de føler for og begjærer... og jeg spurte mine... denne uken.. i forbindelse med denne tråden... svarene jeg fikk bekreftet for meg at de heller ville ha mine pupper (som del av meg), med heng, enn de ville hatt unødvendig silikon... og de har alle som en tatt i og knadd og koset og bitt i og slikket på pupper både med og uten silikon, - flere ganger oppgjennom tidene.

Og under over alle under; Jeg tror dem.

Edit: Rette noen småLeifer.

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så følte jeg faktisk for å ta fortelle dere alle at jeg utmerket godt ser hva Blachefleur sier.

- og at jeg også gremmes når barn ønsker seg silikonpupper for konfirmasjonspengene.

Jeg syns det er ok å mislike utviklingen ved det at unge jenter som har helt greie pupper ønsker seg silikon.

Det er ikke det vi kritiserer henne for. Problemet er at hun angriper ALLE jenter som har silikon, kaller dem dumme, bimboer osv. Og at mennene som liker silikonpupper må være hjernedøde lavstatusmenn.

Dette er to helt forskjellige ting.

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Det er ikke det vi kritiserer henne for. Problemet er at hun angriper ALLE jenter som har silikon, kaller dem dumme, bimboer osv. Og at mennene som liker silikonpupper må være hjernedøde lavstatusmenn.

Igjen, du velger å se hva du vil se.

Hvor har jeg "angrepet" debattanten som skaffet seg silikon etter å ha blitt bitt av en hest og følgelig fått hemmet vekst av brystvev? Hvor har jeg gått til angrep på kreftpasienter som mister bryst de har levd med i 50 år?

Jeg angriper en industri, ikke dere som enkeltindivider. Og du kan gjerne kalle meg hva du vil, men jeg finner det svakt å ikke evne å leve i en kropp som er helt normal og utmerket fungerbar til de formål vi er her for. Selv om jeg påpeker at dette er en svakhet, en dumhet og til tider rent idiotisk så betyr det altså ikke at jeg går til personangrep mot noen av dere. Hvis du ønsker å la deg krenke så kan du krenkes av at noen sier hei til deg, det er ditt valg hva du velger å la deg bli støtt av. Men det er jo også besynderlig da, at denne usikre jenta som måtte kjøpe seg pupper for å bli "hel" og få selvtillit fortsatt er den samme, usikre jenta når noen sier henne imot. Så hvilken effekt har det egentlig hatt, om noen?

Og når en mannlig debattant klarer å si at man kan interessere seg for en jente etter at hun har hatt silikon da hun fremstår som en ny person - da får du unnskylde meg, men det fortoner seg som nokså tankeløst da man kun har penetrering som mål her i livet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igjen, du velger å se hva du vil se.

Hvor har jeg "angrepet" debattanten som skaffet seg silikon etter å ha blitt bitt av en hest og følgelig fått hemmet vekst av brystvev? Hvor har jeg gått til angrep på kreftpasienter som mister bryst de har levd med i 50 år?

Så du mener det er okey hvis noen har fått mindre pene bryster etter en ulykke, greit nok da trekker jeg tilbake dette med alle.

Men jeg skjønner ikke hvilke argumenter du har bak det å skille mellom de som har vært uheldige i livet og de som har vært uheldige fra fødselen.

Jeg angriper en industri, ikke dere som enkeltindivider.

Jeg har ikke sett du har gjort noe annet enn å angripe de som tar silikon i den tråden her.

Såvidt jeg husker har du ikke nevnt et ord om industrien.

Og når en mannlig debattant klarer å si at man kan interessere seg for en jente etter at hun har hatt silikon da hun fremstår som en ny person - da får du unnskylde meg, men det fortoner seg som nokså tankeløst da man kun har penetrering som mål her i livet.

For det første, det der gir ikke mening. Hva har det at han interesserer seg for henne fordi hun framstår som en ny person med penetrering å gjøre?

For det andre, det var vel ikke denne meningen jeg kritiserte deg for? Du har tidligere i tråden nevnt at menn som liker silikonpupper er typiske lite intelligente, harry bilmekanikere elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Så du mener det er okey hvis noen har fått mindre pene bryster etter en ulykke, greit nok da trekker jeg tilbake dette med alle.

Men jeg skjønner ikke hvilke argumenter du har bak det å skille mellom de som har vært uheldige i livet og de som har vært uheldige fra fødselen.

Jeg har ikke sett du har gjort noe annet enn å angripe de som tar silikon i den tråden her.

For det første, det der gir ikke mening. Hva har det at han interesserer seg for henne fordi hun framstår som en ny person med penetrering å gjøre?

For det andre, det var vel ikke denne meningen jeg kritiserte deg for? Du har tidligere i tråden nevnt at menn som liker silikonpupper er typiske lite intelligente, harry bilmekanikere elns.

Det er ikke snakk om "mindre pene bryster", det er snakk om en malformasjon.Og ingen kvinner som har to velfungerende bryster (gitt at de kan amme) er malformerte fra fødselen av. Å være flatbrystet er ikke å være "uheldig" fra fødselen av. Det er helt naturlig.

Selvfølgelig er det en industri og jeg har nevnt ordet skjønnhetsideal og industri flere ganger. Dere er på sett og viss lette ofre som lar dere påvirke til å foreta disse inngrepene og jeg mener personlig det vitner om liten ryggrad og evne til å tenke selvstendig ja.

Hadde du ikke blitt det minste betenkt om en mann kun interesserte seg for deg når du hadde silikonpupper? Det vitner jo litt om at personlighet og individ har fint lite å si, altså er vi tilbake på et primalt nivå hvor livet dreier seg om penis i vagina. (Teskjeforklaring)

Og ja, det mener jeg fortsatt. Jeg har flere kompiser som gjentatte ganger har uttrykt at damer med silikonpupper er noe man kan pule på, men det er ikke noe du ønsker å dra hjem til mor.

Håper jeg forklarte meg enkelt nok i denne omgang.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke snakk om "mindre pene bryster", det er snakk om en malformasjon.Og ingen kvinner som har to velfungerende bryster (gitt at de kan amme) er malformerte fra fødselen av. Å være flatbrystet er ikke å være "uheldig" fra fødselen av. Det er helt naturlig.

Selvfølgelig er det en industri og jeg har nevnt ordet skjønnhetsideal og industri flere ganger. Dere er på sett og viss lette ofre som lar dere påvirke til å foreta disse inngrepene og jeg mener personlig det vitner om liten ryggrad og evne til å tenke selvstendig ja.

Hadde du ikke blitt det minste betenkt om en mann kun interesserte seg for deg når du hadde silikonpupper? Det vitner jo litt om at personlighet og individ har fint lite å si, altså er vi tilbake på et primalt nivå hvor livet dreier seg om penis i vagina. (Teskjeforklaring)

Og ja, det mener jeg fortsatt. Jeg har flere kompiser som gjentatte ganger har uttrykt at damer med silikonpupper er noe man kan pule på, men det er ikke noe du ønsker å dra hjem til mor.

Håper jeg forklarte meg enkelt nok i denne omgang.

Jeg elsker deg!!

Anonymous poster hash: 184e8...e9c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

What you look for is what you find.

Jeg har ikke lest Blanchefleur sine innlegg slik du nå gjengir at du har lest dem.... kanskje jeg ser de store linjene og ikke henger meg ordrett opp i hvert enkelt ord, men ser sammenhengen i det Blanchefleur sier.

Medisinske årsaker eksisterer, både mht. brystreduksjon, oppbygging (ved manglende utviklede, eller ved skadede bryster), - samt rekonstruksjon etter sykdom som brystkreft hvor hele brystet eller brystene fjernes.

Det er ikke disse operasjonene som er temaet. Temaet, slik jeg ser det, er de tilfellene som ligger langt utefor de medisinske kriteria for å legge en pupp eller to under kniven.

Jeg er litt fristet til å sammenlikne med med restylane i lepper, - uten annen sammenlikning enn at mulighetene er der, og det ansees av mange som flott... ofte fordi en mengde unge kvinner har fått det for seg at de ikke har lepper som er bra nok til å kysse på ? - eller bra nok til å konkurrere med venninnenes lepper om å bli den med mest perfekt kyssmunn.

Og selvsagt er det et tilstrekkelig antall hankjønn som har urealistiske krav til kvinner.

Sånn er det bare, men dere velger helt selv om dere gidder bruke tid på dem... for det trenger dere jo ikke, - det står dere helt fritt å velge dem eller la vær å velge dem.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...