Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Aurora nevnte jo forresten på ene frokosten at hun først trodde noen ikke var seg selv, at de skulle spille noen andre, fordi de var så rare. Hun sa ikke ordrett dette, men nesten..så hun var jo inne på det. De zoomet inn på "Michelle" som så litt sånn wtf nooo ut.

Ang. diskusjonen om Amy er lubben... jeg er mer lubben enn henne men selv jeg vet at det krever en viss kropp for å kunne bli selv reklame-modell. Jada jada, folk må få ha selvtillitt, men det finnes også noe fint som heter selvinnsikt. Å tro man kan slå gjennom som modell når man ikke har de fysiske egenskapene det yrket faktisk krever er jo helt virkelighetsfjernt!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maria er så sukkersøt at det er irriterende!

Stakkars Marthe da. Jeg hadde aldri klart å hatt den rollen. Noe så kjipt da!

Håper de nye gutta er noe å se på. Kris var jo kjekk faktisk, Litt dumt han ikke er med lengre :(

Simone er ikke direkte stygg men heller ikke så vakker. Ikke bare pga huden, men pga holdningen, håret, klæra, øyenbryna osv.

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Falt ikke helt for noen av dem. Han ene var lærerstudent på 5-10 trinnet og lærervikar. Lurer på hvor lurt det var.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er skuespilleruka ferdig! Jeg glemte de to første episodene da, så har bare sett gårsdagens og dagens episode, men synes det ble litt langdrygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Marthe var jo bare såå klein å se på. Herregud er det mulig :ler:

Jeg håper Simone er første jente ut. Hun er irriterende deluxe.

Anonymous poster hash: 50121...293
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er allerede lei alle jentene som er deltakere jeg. Kunne gjerne bytta de ut mot skuespiller jentene. De ekte jentene er jo så blonde og har en veldig irriterende oppførsel syns jeg.. Håper det kommer noen fler oppegående jenter. Siri virker klok da, men ugh kjedelig. Amy syns jeg blir litt anonym. Synd Kris var en skuespiller, de nye guttene er jo en gjeng med pappagutter ser det ut som :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Marthe var så søt når hun sa at det hun kom til å savne mest var flytekrokodillen :fnise:

Dagen episode var ellers sykt kjedelig, satt jo bare å ventet på at de skulle avsløre at de var skuespille ... De kunne med fordel ha speedet opp parsermonien.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er allerede lei alle jentene som er deltakere jeg. Kunne gjerne bytta de ut mot skuespiller jentene. De ekte jentene er jo så blonde og har en veldig irriterende oppførsel syns jeg.. Håper det kommer noen fler oppegående jenter. Siri virker klok da, men ugh kjedelig. Amy syns jeg blir litt anonym. Synd Kris var en skuespiller, de nye guttene er jo en gjeng med pappagutter ser det ut som :laugh:

Helt enig. Skulle likt å hatt Kris der i alle fall. Eilif å.

Jeg synes de ekte jentene virker så blonde og dumme. Skjønner jo hvorfor de som er skuespillere ikke skal være med lengre. De er for oppegående for PH :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig. Skulle likt å hatt Kris der i alle fall. Eilif å.

Jeg synes de ekte jentene virker så blonde og dumme. Skjønner jo hvorfor de som er skuespillere ikke skal være med lengre. De er for oppegående for PH :fnise:

Jaa Eilif virka jo veldig ålreit da :) Synd han ikke blir med videre :(

Endret av Sitronmelis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora er akkurat lik i virkeligheten, som hun er på ph. til de som lurte :)

Anonymous poster hash: 14273...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må si jeg er litt glad det er kommet inn en skikkelig pappagutt i år også! Det er så morsomt med slike personligheter på TV. Ser forresten ut som han er inspirert av "Lord Disick".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Ove Andre var søt jeg, skulle ønske han kunne vært med videre :P

De nye guttene som sjekker inn var så sykt sossegutter alle sammen. Ikke var de pene heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Aurora er veldig pen og sjarmerende egentlig.. :O

Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...