Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Du trenger ikke fortelle om ting som ikek har skjedd enda (ref lest på bloggen) i denne tråden, da dette er en ikke-spoile-tråd.

Anonymous poster hash: 18f52...448

Men kjære deg, jeg har ikke sett noen fler episoder enn de som har gått på TV! Hva "røpte" jeg i innlegget mitt? Jeg har sett 2 episoder, de samme som allr andre har sett.

Anonymous poster hash: 94783...6b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men kjære deg, jeg har ikke sett noen fler episoder enn de som har gått på TV! Hva "røpte" jeg i innlegget mitt? Jeg har sett 2 episoder, de samme som allr andre har sett.

Anonymous poster hash: 94783...6b6

At de er hyret inn som skuespillere og ikke skal delta neste uke når de ikke er skuespillere lenger.

Anonymous poster hash: 18f52...448

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eilif gjør at jeg vil skrike, siden det er så pinlig å se på kjærlighetserklæringene hans.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir skremt av hun Aurora-dama. Hun virker jo faktisk stokk dum! Genialt trekk å sette den ultimate harryen sammen med henne da.

Endret av Fashionistaen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de er hyret inn som skuespillere og ikke skal delta neste uke når de ikke er skuespillere lenger. Anonymous poster hash: 18f52...448

Men det har vel tv3 gjort ganske klart? De sier jo hele tiden at de andre er skuespillere, og på nettsiden står det " bare fem av gjestene som sjekker inn er ekte deltakere"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir skremt av hun Aurora-dama. Hun virker jo faktisk stokk dum! Genialt trekk å sette den ultimate havfruen sammen med henne da.

ultimate havfruen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke Siri er på et lavt nivå utseendemessig. Jeg synes hun er en veldig pen jente.

Ja, hun er skikkelig pen :)

Anonymous poster hash: 0ab8b...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det har vel tv3 gjort ganske klart? De sier jo hele tiden at de andre er skuespillere, og på nettsiden står det " bare fem av gjestene som sjekker inn er ekte deltakere"

Ja, men vi har jo spekulert og gjettet her til at de skal gå over til å bli ekte deltakere når de er avslørt som skuespillere. Jeg vil hvertfall ikke vite informasjon som står på bloggene til deltakerne.

Anonymous poster hash: 18f52...448

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men vi har jo spekulert og gjettet her til at de skal gå over til å bli ekte deltakere når de er avslørt som skuespillere. Jeg vil hvertfall ikke vite informasjon som står på bloggene til deltakerne.

Anonymous poster hash: 18f52...448

Det ble jo sagt i andre episode

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Aurora snakker VELDIG TYDELIG! Virker nesten litt falsk.



Anonymous poster hash: bccf1...72c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Aurora snakker VELDIG TYDELIG! Virker nesten litt falsk.

Anonymous poster hash: bccf1...72c

Det har jeg lagt merke til og. Uttaler hver ord for seg med mellomrom mellom, ikke noen ord som trekkes sammen. Og ikke den setningsmelodien "alle andre" har.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvor dumme de føler seg nå når de ser det på TV jeg. Når de vet at alt er skuespill....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, jeg syntes SÅ synd på foreldrene til Aurora! :fnise:



Anonymous poster hash: 75328...000
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg lagt merke til og. Uttaler hver ord for seg med mellomrom mellom, ikke noen ord som trekkes sammen. Og ikke den setningsmelodien "alle andre" har.

Ah..har ikke klart å sette fingeren på hva som er "galt" med snakkemåten hennes men du har jo helt rett! Veldig merkelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Atte selvom hun har den ene hjernecellen i rullestol så tror jeg nå at den har lært å gå".

:hoho::hoho::hoho:



Anonymous poster hash: 75328...000
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor de plutselig har begynt å pipe ut banneordene? Er jo serier som går mye tidligere enn PH som har akkurat de samme banneordene, som ikke blir sensurert.

Anonymous poster hash: 36370...34c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...