Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Det blir morsomt å se hvordan de reagerer i morgen. Det er nesten rart de ikke har skjønt at det er noe. Alle karakterene er jo veldig ekstreme



Anonymous poster hash: 54c39...8c0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir morsomt å se hvordan de reagerer i morgen. Det er nesten rart de ikke har skjønt at det er noe. Alle karakterene er jo veldig ekstreme

Anonymous poster hash: 54c39...8c0

De er jo ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen :sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal alle skuespillerne ut i morgen eller skal noen bli til ekte deltagere?

Blir spennende imorgne i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Atte selvom hun har den ene hjernecellen i rullestol så tror jeg nå at den har lært å gå".

:hoho::hoho::hoho:

Anonymous poster hash: 75328...000

Hun kunne vært døvetolk, så tydelig som hun snakker! Lurer på om hun gjør seg dummere enn ho egentlig er..? For jeg blir litt bekymra.

Anonymous poster hash: bccf1...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal alle skuespillerne ut i morgen eller skal noen bli til ekte deltagere?

Blir spennende imorgne i alle fall :)

Tror alle skal ut, men alle skuespillerne skal vel være der når det avsløres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne vært døvetolk, så tydelig som hun snakker! Lurer på om hun gjør seg dummere enn ho egentlig er..? For jeg blir litt bekymra.

Anonymous poster hash: bccf1...72c

Hun har så mye spytt i munnen når hun snakker. Jeg kaster opp :(

Anonymous poster hash: 94783...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Det er som å høre ondskap og negativitet bli blandet i en stor orgasme"

:fnise:



Anonymous poster hash: adb96...51c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Aurora er litt som Isabell fra i fjor. Virker dummest, men er faktisk smartest.



Anonymous poster hash: bab0a...ad6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nivået på jentene både IQ-messig og utseendemessig er det dårligste hittil av PH-sesongene. Så ut som de ekte guttene er noen klasser over på den såkalte skalaen.

Utenom Siri. Virker oppegående og er veldig vakker. :)

Endret av Version 2.0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg riktignok bare sett tre epiosder av denne sesongen, men det har virkelig tapt seg i forhold det hvordan det var i sesong 1 og 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nivået på jentene både IQ-messig og utseendemessig er det dårligste hittil av PH-sesongene. Så ut som de ekte guttene er noen klasser over på den såkalte skalaen.

Utenom Siri. Virker oppegående og er veldig vakker. :)

Hvor ser du de ekte guttene??

Anonymous poster hash: 94783...6b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser du de ekte guttene??

Anonymous poster hash: 94783...6b6

My mistake. Jeg mente ikke å spoile på noe vis, men jeg har altså sett morgendagens episode. Trodde det var torsdag idag. Ehhm. Men man får iallefall se noen glimt av de nye helt på slutten av episoden. Så der får dere se litt av de "ekte" guttene!! :P

Endret av Version 2.0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror 80-tallsjenta (Aurora?) har hatt talefeil og gått til logoped, og at det er derfor hun snakker så overtydelig.

Jeg tror Maria eller hun mørke er de smarteste deltagerne. Siri går jo altfor hardt ut, så hun blir garantert sendt hjem snart.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man se morgendagens episode på viaplay nå? Jeg skal ikke spoile altså. Bare lurer for jeg tenker å kjøpe en mnd viaplay hvis morgendagens episode er ute nå. :laugh:

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror 80-tallsjenta (Aurora?) har hatt talefeil og gått til logoped, og at det er derfor hun snakker så overtydelig.

Jeg tror Maria eller hun mørke er de smarteste deltagerne. Siri går jo altfor hardt ut, så hun blir garantert sendt hjem snart.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

Hva mener du med 80-tallsjente? Bare lurer :fnise:

Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leste litt på bloggen til hun som spiller bimboen og der skriver hun at hun aldri kunne vært med på PH som en ekte deltager. Derfor går jeg utifra at skuespillerne sjekker ut av hotellet og programmet når det hele avsløres. Da kommer det vel inn helt nye gutter? Men da tenker jeg som så at de må bli ekstremt skuffet over jentene? Med mindre de har plukket ut like, ehhhh, usjarmerende gutter da. Castingen er helt sprø, jeg klarer ikke å forstå at det er sant. Noen av de jentene er faktisk noe av det mest ufreshe jeg har sett. Sånn noen gang!!! Simone og Aurora... Ugghh har ikke ord.

Anonymous poster hash: 94783...6b6

Hva er bloggen hennes? :blomst:

Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med 80-tallsjente? Bare lurer :fnise:Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3

Platinablondt hår, fargesterke og ofte rosa klær, rosa lebestift og masse rosa rouge.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Liker egentlig Siri best av de som er "ekte" der inne. Hun er skarp i forhold til andre der, så derfor liker jeg henne. Selvsagt mye "spill" og sånt, men sånn er det vel om du skal være på et sånt show.

Hun er også utrolig pen og har en veldig ren og fin hud. Var noen venninner av meg som også snakket om dette i dag :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

My mistake. Jeg mente ikke å spoile på noe vis, men jeg har altså sett morgendagens episode. Trodde det var torsdag idag. Ehhm. Men man får iallefall se noen glimt av de nye helt på slutten av episoden. Så der får dere se litt av de "ekte" guttene!! :P

Får håpe ikke de gutta har meldt seg på for å få seg ei heit blond dame med silikon og lite mellom øra da, for med tanke på de jentene som er der nå så er ikke akkurat de noen typiske paradise-jenter. Men synes egentlig det er spennende nå når folk ikke er så typisk paradise egentlig, for har ikke giddet og sett paradise før denne sesongen (selvsagt sett en episode her og der, men har vært kleint å se rett og slett)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...