Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Det hadde vært gøyere hvis vi ikke visste de var skuespillere da..

Anonymous poster hash: fe433...bf8

Hadde vært morsomt om man ikke fikk vite hvem som var skuespillere og hvem som var ekte. Hadde vedda alt jeg eier på at hun Aurora var skuespiller!! Og hun som sa "jeg holder meg i form med poledancing og sex". Men de er jo ekte!!!!

Anonymous poster hash: 94783...6b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror de hadde blitt gjennomskuet rimelig fort av seerne. At ingen av deltakerne har gjort det enda er et mysterium. Eller kanskje de har det og later som ikke.

Uff, tror jeg er i ferd med å bli hekta :(

Jeg hadde i alle fall trodd de var skuespillere. Det hele blir liksom så ekstremt. Han Eilif eller hva han heter er jo helt på tryne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i alle fall trodd de var skuespillere. Det hele blir liksom så ekstremt. Han Eilif eller hva han heter er jo helt på tryne da.

Gud, ja... Hadde blitt utslitt etter noen timer med den fyren. Men litt kjekk er han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig plottet med skuespillere er blitt litt slitsomt og langdrygt nå, men må si at skuespillerne egentlig imponerer meg litt. Det må være krevende å bli i karakteren over såpass lang tid.



Anonymous poster hash: 236ca...9ba
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis bare jeg som syns Aurora og Maria(?) er søte! Haha. Trenger ikke bare plastikk fantastisk mennesker der inne,men jeg klarer såvidt å se på skjermen når hun Simone kommer på. Snacks mens jeg ser på PH kan jeg bare glemme. Føler meg slem bare jeg skriver det. Men for all del,hun må ha en god dose med selvtilit som melder seg på mtp huden hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere synes at trøblete hud gjør en person stygg? Stakkars verden..

Synd at hudproblemer skal gjøre at unge mennesker ikke kan melde seg på ting og få opplest og vedtatt at man er stygg når man har uren hud. Stygg faktisk.. et ord som egentlig ikke bør brukes til å beskrive et persons utseende i det hele tatt.

I tillegg er man lubben om magen stikker litt frem og man kan bare glemme å prøve seg som modell.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange av de ekte kommer til å si "jeg visste det!!" når skuespillerne avslører seg??

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere synes at trøblete hud gjør en person stygg? Stakkars verden..

Synd at hudproblemer skal gjøre at unge mennesker ikke kan melde seg på ting og få opplest og vedtatt at man er stygg når man har uren hud. Stygg faktisk.. et ord som egentlig ikke bør brukes til å beskrive et persons utseende i det hele tatt.

I tillegg er man lubben om magen stikker litt frem og man kan bare glemme å prøve seg som modell.

Jeg er enig i at man ikke burde henge seg opp i utseende til andre, og det er faktisk noe jeg ikke pleier å gjøre, men når man melder seg på paradise hotel, som er et ekstremt overfladisk og kroppsfiksert program, så må man faktisk tåle at folk kritiserer deg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at man ikke burde henge seg opp i utseende til andre, og det er faktisk noe jeg ikke pleier å gjøre, men når man melder seg på paradise hotel, som er et ekstremt overfladisk og kroppsfiksert program, så må man faktisk tåle at folk kritiserer deg.

Enig i dette. Likevel syns jeg det er bra at det ikke er de klassiske bimboene som er med så langt :) Simone er f.eks en artig karakter. Til tross for rynker og uren hud, men hun virker jo ganske god!

Anonymous poster hash: bccf1...72c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Simone er både stygg, feit og blond.

Ille å se på den kvisete kroppen hennes. Hun har jo kviser på hele kroppen jo. Virker ikke som at hun lar seg genere av det.



Anonymous poster hash: c933d...694
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er egentlig Kodal?

Anonymous poster hash: 18f52...448

Kodal ?

Anonymous poster hash: 4e34f...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er egentlig Kodal?

Anonymous poster hash: 18f52...448

Mellom Sandefjord og Andebu.

Anonymous poster hash: c933d...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg så kleint det er med Marthe! :flau:

Hvis vi ikke visste hvem skuespillerne var, så hadde jeg trodd Aurora og Simone var det. Siri er i alle fall normal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kodal ?

Anonymous poster hash: 4e34f...4c4

Der Simone kommer fra.

Anonymous poster hash: 18f52...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes ikke man skal si at noen er stygg noen fordi de har en hudsykdom, og jeg synes ikke alle på PH må være superpene, men jeg synes det er rart at hun Simone ser så..ufiks ut. Lite stelte øyenbryn, rar hårfarge (ser tørt og slitt ut og ikke så pent til hudtonen, og ofte bustete osv), ikke fine klær som sitter rart (hadde hun på en kort sykkelshorts i gårsdagens episode?? Er det noen som går i sånt lenger?) Er liksom vant til at folk som skal være på tv, og spesielt på et program som PH, fikser seg litt bedre... :P

Endret av SoftKitty
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simone er jo relativt frekk mot Maria da. Påstår at hun aldri ville kunnet sendt hjem noen osv. Og at eneste grunnen til at hun gjorde det dagen før var fordi Aurora var der. Også så sinnsykt påståelig og sta.

De har kjent hverandre i noen få dager. Ikke akkurat veldig godt grunnlag til å bedømme hva en person ville gjort i en gitt situasjon.

:klaske:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke man skal si at noen er stygg noen fordi de har en hudsykdom, og jeg synes ikke alle på PH må være superpene, men jeg synes det er rart at hun Simone ser så..ufiks ut. Lite stelte øyenbryn, rar hårfarge (ser tørt og slitt ut og ikke så pent til hudtonen, og ofte bustete osv), ikke fine klær som sitter rart (hadde hun på en kort sykkelshorts i gårsdagens episode?? Er det noen som går i sånt lenger?) Er liksom vant til at folk som skal være på tv, og spesielt på et program som PH, fikser seg litt bedre... :P

Det tenkte jeg også, hun kunne sett så mye bedre ut med en makeover. Må være fælt å ha så uren hud.

Anonymous poster hash: bccf1...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...