Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Hva om vi legger slik semi-spoiling i spoilerboks?

Jeg tror de færreste av oss som som har gått inn på tv3.no og sett på de nye guttene er interessert i å lese i spoilertråden hvor de diskuterer en episode foran.

Hvordan fungerer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linda sofie

For noen er visst dagen ødelagt fordi noen nevner "han nye gutten som sjekker inn på mandag er kjekk"

Oh lord.. Hvis du tar paradise så alvorlig så bør du få deg et liv.

Enig i dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Enig! Fikk skikkelig vondt av henne, det var jo ondskapsfullt og mobbete. Greit nok at hun spiller en ekstremversjon, men likevel kjenner jeg meg igjen i henne. Jeg er også stille, sier lite og ingenting med mange folk jeg ikke kjenner, blir veldig taus med brautende folk (som Marius og Simone) og har ikke alltid så sterke meninger. Kjenner meg igjen i Marte, selv om jeg ikke er så ille som henne. Dette var litt flash back til barneskolen, der de tøffe guttene snakket som om jeg var luft og sa ting som "skal ikke hun stumme jenta si noe snart?", "hvorfor sier du ingenting?", "be Stine (meg) gjør det, hun gjør alt som vi sier" osv. De skulle liksom "teste meg" og latterliggjøre at jeg var så stille. Å le av at Marius sa all dritten mens Marte satt der, den tydelige måten å trøkke henne ned på, var ikke annet enn mobbing av verste sort. Heldigvis er ikke Marte ekte, hvis ikke hadde det vært mobbing på linje med dramaet fra første sesongen. Anonymous poster hash: af8a2...9d7

Akkurat på samme måte hadde jeg det! Jeg ble mobbet av guttene i klassen på både barne og ungdomsskolen, mobbingen gjorde meg jo enda mer stille og usikker.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer dette?

F.eks [/spoiler Du kan skrive slik som dette med denne: ] på slutten.

Du kan også trykke på den blå figuren ved siden av skrifttype. Der kan du velge spesielle koder - spoiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen er visst dagen ødelagt fordi noen nevner "han nye gutten som sjekker inn på mandag er kjekk"

Oh lord.. Hvis du tar paradise så alvorlig så bør du få deg et liv.

Enig.. Hvis det er så farlig får dere så får dere lage en egen tråd: Har allerede forslag til navn så det er bare å opprette. "Paradise hotel for oss særinger".

Anonymous poster hash: eb038...2cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye guttene på PH bæsjer i bassenget så blir stengt hele uken



:hoho: Måtte bare teste ut. Og ja, måtte legge inn litt barnslig humor i det også siden stemmningen er så dyster her inne. :hoppendeglad:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns vi skal få lov til å diskutere de nye deltakerene. Det er jo ikke spoiling. Hvis dere skal være så nøye på det, så får dere la være å lese tråden og heller være uten en paradise hotel tråd. Makan til klaging og sutring det skal være på folk altså. :dry: Skjønner ikke hva som er så big deal å vite hvem deltakerene er.

Du kan da vel diskutere det samme i Spoilertråden! :roll:

Anonymous poster hash: 7a654...cbf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan da vel diskutere det samme i Spoilertråden! :roll:

Anonymous poster hash: 7a654...cbf

Nei, for der ligger de en episode foran oss og jeg vil ikke vite hva som skjer i episoden. Men nå har vi funnet en løsning på problemet ved å bruke spoiler kode :fred:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det foreslått en løsning med å legge sånne ting i spoiler, og det virker det som flere har synes vært en god ide. Kan vi bare la det ligge da? Er så sinnsykt kjedelig å lese side opp og side ned hvor temaet kun er om noe er spoiling eller ikke og slengbemerkninger til hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi diskuterer da bare VÅRE synspunkter på guttene. Det har blitt lagt ut et bilde av han ene her inne. Greit nok at det kan man la være å gjøre. Men at vi deler våre synspunkter på guttene bør da ikke ses på som spoiling. Men greit, regner med folk sikkert er ferdige med å diskutere guttene uansett siden det er helg og det meste ble diskutert etter PH i går.

Guttene har ikke blitt presentert enda. Er det så vanskelig å vente?

Takk Fluttershy. Same procedure as every year.

Anonymous poster hash: d19d6...5e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttene har ikke blitt presentert enda. Er det så vanskelig å vente?

Takk Fluttershy. Same procedure as every year.

Anonymous poster hash: d19d6...5e7

MEN HERREGUD DA, de er blitt presentert på TV3 sine nettsider så hvis man ønsker så kan man se.Og nei, hvis man ikke vil vente så ser man. La det nå gå for svarte. Nå har vi som sakt kommet frem til en løsning på dette.

Endret av Sitronmelis
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Synes egentlig det var litt rart at Maria og Simone bare lo da Marius var frekk med Marthe. Er de redde for Marius siden de ikke sa noe som helst? Sånn typisk fjortis greier når en er frekk med en av de stille og rare, så bare ler de andre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN HERREGUD DA, de er blitt presentert på TV3 sine nettsider så hvis man ønsker så kan man se.Og nei, hvis man ikke vil vente så ser man. La det nå gå for svarte. Nå har vi som sakt kommet frem til en løsning på dette.

En semi-spoilertråd er skapt for din (og andres) nytelse og tilfredsstillelse ;)

Endret av Spiralis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En semi-spoilertråd er skapt for din (og andres) nytelse og tilfredsstillelse ;)

Hvorfor kan vi ikke bare bruke semi spoilingen her sånn som Pepperbiff foreslo? Får da være grenser for hvor mange PH tråder det skal være inne på KG :P

Endret av Sitronmelis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan vi ikke bare bruke semi spoilingen her sånn som Pepperbiff foreslo?

På grunn av at mange ikke vil vite om det som ikke har vært vist på TV. :)

De vil ha spenningen. Det må du respektere.

Nå har du muligheten til å få full spoiling, semi-spoiling og IKKE spoiling. Full markedstilpassning for dine behov :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN HERREGUD DA, de er blitt presentert på TV3 sine nettsider så hvis man ønsker så kan man se.Og nei, hvis man ikke vil vente så ser man. La det nå gå for svarte. Nå har vi som sakt kommet frem til en løsning på dette.

Og du skal være den som minner dem på å putte det skjult eller?

Kunne vi ikke bare hatt det sånn som det alltid har hatt det.. :(

Anonymous poster hash: d19d6...5e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er enig med dere i den situasjonen med Marthe! Jeg ble litt målløs over at de to bare fniste og lo mens hun satt på sengen. Jeg hadde ærlig talt sagt ifra til han at du kan ikke si sånt, aller minst når personen sitter rett foran deg. Greit med at de to var skuespillere men Simone og Maria (?) kunne og burde ha sagt noe.

Men jeg synes de skuespiller greiene var litt kjedelige egentlig :lol: Mer spent på hva som skjer nå som det er "ekte" deltagere med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora minner noe helt utrolig om Sadie i serien Awkward om noen har sett på det. Den overtydelige måten å snakke på, og hvordan hun "bruker" munnen når hun snakker... Og til og med tingene hun sier. De frekke tingene i alle fall.. Hahah. Helt sykt

Endret av Feita
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora minner noe helt utrolig om Sadie i serien Awkward om noen har sett på det. Den overtydelige måten å snakke på, og hvordan hun "bruker" munnen når hun snakker... Og til og med tingene hun sier. De frekke tingene i alle fall.. Hahah. Helt sykt

Haha.. Mangler bare den "your welcome" :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du skal være den som minner dem på å putte det skjult eller?

Kunne vi ikke bare hatt det sånn som det alltid har hatt det.. :(

Anonymous poster hash: d19d6...5e7

Nei, regner med folk kan klare å huske det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...