Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan dere drite i å legge ut ting som ikke har gått på TV?

Kan du ikke bare droppe å lese i tråden i helgen hvis du er så redd for spoiling? Guttene ble jo vist på slutten av gårsdagens episode og bildene av de ligger jo på TV3.no og alle sladreavisene, så jeg synes ikke dette tells som spoiling.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare droppe å lese i tråden i helgen hvis du er så redd for spoiling? Guttene ble jo vist på slutten av gårsdagens episode og bildene av de ligger jo på TV3.no og alle sladreavisene, så jeg synes ikke dette tells som spoiling.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

"hvis du er så redd for spoiling" - altså har du i det hele tatt lest trådens tittel??

Det har alltid vært sånn i denne tråden at ting diskuteres ETTER de har blitt vist på TV.

Noen av oss velger faktisk å ikke lese sladdersider, nettopp for å beholde spenningen til neste episode.

Endret av Chloe-
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare droppe å lese i tråden i helgen hvis du er så redd for spoiling? Guttene ble jo vist på slutten av gårsdagens episode og bildene av de ligger jo på TV3.no og alle sladreavisene, så jeg synes ikke dette tells som spoiling.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

Du kan jo uansett ta dette i spoilertråden for å ikke røpe noe for de som ikke vil se hvem guttene er før de sjekker inn på mandag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo uansett ta dette i spoilertråden for å ikke røpe noe for de som ikke vil se hvem guttene er før de sjekker inn på mandag.

Jeg har ikke spoilet noe, og jeg ønsker ikke å lese i spoilertråden ettersom de er en episode foran oss. Hva skal vi snakke om hver helg hvis vi ikke kan snakke om det som blir vist i frempeket på slutten av episoden?

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo forsåvidt ikke røpet noe, og jeg synes det er helt greit dere snakker om guttene selv om vi ikke har fått de presentert på tv enda, men bare sett et lite glimt av de. Men det er kanskje andre her som ikke liker det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi konkludere med at "Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING" blir en tråd for å diskutere det som har vært vist på TV og at "Paradise Hotel 2014 - Spoilertråd." brukes til å diskutere annen innhentet informasjon om PH?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Simone er både stygg, feit og blond.

Ille å se på den kvisete kroppen hennes. Hun har jo kviser på hele kroppen jo. Virker ikke som at hun lar seg genere av det.

Anonymous poster hash: c933d...694

Så ondskapsfullt.... At hun sjeneres av kvisene sine kan jeg nesten garantere deg at hun gjør. Hadde du blitt mer fornøyd hvis hun åpenbart prøvde å skjule kroppen sin? Tydeligvis klarer hun å heve seg over det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke spoilet noe, og jeg ønsker ikke å lese i spoilertråden ettersom de er en episode foran oss. Hva skal vi snakke om hver helg hvis vi ikke kan snakke om det som blir vist i frempeket på slutten av episoden?

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

Da får du lage en midt-i-mellom-tråd da.

(Det er forøvrig ingen som har klaget på skravling om frempeket. Det er jo selvfølgelig HELT greit. Sivilstatus, navn, kjekkhet, bilder og rykter om de nye kom ikke fra frempeket. Herregud)

Endret av Chloe-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er egentlig Kodal?

Anonymous poster hash: 18f52...448

Hvor hjelpesløs er du? www.googlemaps.com

Enig i dette. Likevel syns jeg det er bra at det ikke er de klassiske bimboene som er med så langt :) Simone er f.eks en artig karakter. Til tross for rynker og uren hud, men hun virker jo ganske god!

Anonymous poster hash: bccf1...72c

Rynker?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regarer litt på at mange her karakteriserer mange av jentene som "stygge". Jeg synes f.eks Maria og Siri er veldig pene, mens Amy og Aurora er jo også pene, Simone vil jeg si har et vanlig utseende, ikke stygg, jeg ville overhodet ikke reagert om jeg traff henne på gata, kanskje ikke "paradise-pen", men hun er ikke stygg!

Uansett, glad vi er ferdig med skuespillerne, det ble faktisk litt kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns vi skal få lov til å diskutere de nye deltakerene. Det er jo ikke spoiling. Hvis dere skal være så nøye på det, så får dere la være å lese tråden og heller være uten en paradise hotel tråd. Makan til klaging og sutring det skal være på folk altså. :dry: Skjønner ikke hva som er så big deal å vite hvem deltakerene er.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns vi skal få lov til å diskutere de nye deltakerene. Det er jo ikke spoiling. Hvis dere skal være så nøye på det, så får dere la være å lese tråden og heller være uten en paradise hotel tråd. Makan til klaging og sutring det skal være på folk altså. :dry: Skjønner ikke hva som er så big deal å vite hvem deltakerene er.

Fordi vi vil vite det på mandag?

Da kan det diskuteres opp og ned og i mente.

Skjønner ikke det skal være så vanskelig når tråden heter INGEN SPOILING.

Anonymous poster hash: d19d6...5e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fluttershy

Skal vi konkludere med at "Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING" blir en tråd for å diskutere det som har vært vist på TV og at "Paradise Hotel 2014 - Spoilertråd." brukes til å diskutere annen innhentet informasjon om PH?

Klistrer inn innlegget ditt her i første innlegget i tråden. Støtter opp under at det diskuteres det som har blitt vist på tv i denne tråden, slik det har vert hvert eneste år. Spoilertråden tar seg av det som ikke er vist på tv enda.

Same procedure as every year.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi vil vite det på mandag?

Da kan det diskuteres opp og ned og i mente.

Skjønner ikke det skal være så vanskelig når tråden heter INGEN SPOILING.

Anonymous poster hash: d19d6...5e7

Men vi diskuterer da bare VÅRE synspunkter på guttene. Det har blitt lagt ut et bilde av han ene her inne. Greit nok at det kan man la være å gjøre. Men at vi deler våre synspunkter på guttene bør da ikke ses på som spoiling. Men greit, regner med folk sikkert er ferdige med å diskutere guttene uansett siden det er helg og det meste ble diskutert etter PH i går.

Endret av Sitronmelis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, info om alle guttene ligger jo ute på TV3. Det er jo ikke spoiling så lenge det er tilgjengelig. Give me a break.



Anonymous poster hash: b0bbb...b65
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, info om alle guttene ligger jo ute på TV3. Det er jo ikke spoiling så lenge det er tilgjengelig. Give me a break.

Anonymous poster hash: b0bbb...b65

What she said.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, info om alle guttene ligger jo ute på TV3. Det er jo ikke spoiling så lenge det er tilgjengelig. Give me a break.

Anonymous poster hash: b0bbb...b65

For noen er visst dagen ødelagt fordi noen nevner "han nye gutten som sjekker inn på mandag er kjekk"

Oh lord.. Hvis du tar paradise så alvorlig så bør du få deg et liv.

Endret av blondina90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om vi legger slik semi-spoiling i spoilerboks?

Jeg tror de færreste av oss som som har gått inn på tv3.no og sett på de nye guttene er interessert i å lese i spoilertråden hvor de diskuterer en episode foran.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om vi legger slik semi-spoiling i spoilerboks?

Jeg tror de færreste av oss som som har gått inn på tv3.no og sett på de nye guttene er interessert i å lese i spoilertråden hvor de diskuterer en episode foran.

Enig med den løsningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...