Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Jeg har en følelse av at de "ekte jentene" ikke er så ekte likevel. Det er noe som skurrer. For det første er de utypiske, for det andre er noen av dem overdrevne og for det tredje har ingen av dem blogg.

Syns Aurora virker overdreven blond og søt. Simone er jo rett og slett stygg. Greit nok det, men når hun liksom skal leke sexy i playboykostyme er det rart. Amy som "jobbet for Gjøvik fotoklubb"? Hun har jo ikke akkurat modellkropp, hun er jo ganske så lubben. De filmet henne fra siden med magen stikkende ut når hun snakket om modelldrømmen:p Og Mari/Maria som sa hun elsket sex, litt rart mtp hun er it-konsulent (ikke at de ikke liker sex, men å si sånt åpent på tv er spesi) og hun virket så skikkelig. Eneste troverdige av jentene er Siri syns jeg.

Og ang. det med blogg; alltid før har deltakerne virkelig benyttet sjansen som "kjendiser" og vært ivrige på blogging, Facebook osv. Disse jentene her er helt anonyme liksom.

Jeg aner ikke hva som skjer videre, men er litt mistenksom. Tenk om de lurer OSS, at de ekte jentene også er skuespillere. Kanskje de lurer skuespillerne også!



Anonymous poster hash: af8a2...9d7
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en følelse av at de "ekte jentene" ikke er så ekte likevel. Det er noe som skurrer. For det første er de utypiske, for det andre er noen av dem overdrevne og for det tredje har ingen av dem blogg.

Syns Aurora virker overdreven blond og søt. Simone er jo rett og slett stygg. Greit nok det, men når hun liksom skal leke sexy i playboykostyme er det rart. Amy som "jobbet for Gjøvik fotoklubb"? Hun har jo ikke akkurat modellkropp, hun er jo ganske så lubben. De filmet henne fra siden med magen stikkende ut når hun snakket om modelldrømmen:p Og Mari/Maria som sa hun elsket sex, litt rart mtp hun er it-konsulent (ikke at de ikke liker sex, men å si sånt åpent på tv er spesi) og hun virket så skikkelig. Eneste troverdige av jentene er Siri syns jeg.

Og ang. det med blogg; alltid før har deltakerne virkelig benyttet sjansen som "kjendiser" og vært ivrige på blogging, Facebook osv. Disse jentene her er helt anonyme liksom.

Jeg aner ikke hva som skjer videre, men er litt mistenksom. Tenk om de lurer OSS, at de ekte jentene også er skuespillere. Kanskje de lurer skuespillerne også!

Anonymous poster hash: af8a2...9d7

Amy har blogg (uten at jeg synes at det er noe krav for å være med..) det har da vært flere med som ikke har blogg tidligere. Og jeg har sjelden sett noe til dem før de kommer ut igjen heller.

Og å kalle folk stygge blir vel litt barnehage synes jeg, når det er snakk om noen som ser helt normale ut. Samme gjelder lubben.. Himmel. Hun har da en helt normal, sunn og slank kropp.

Forøvrig tror jeg at vi tåler å bli lurt om det er tilfellet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amy har blogg (uten at jeg synes at det er noe krav for å være med..) det har da vært flere med som ikke har blogg tidligere. Og jeg har sjelden sett noe til dem før de kommer ut igjen heller.

Og å kalle folk stygge blir vel litt barnehage synes jeg, når det er snakk om noen som ser helt normale ut. Samme gjelder lubben.. Himmel. Hun har da en helt normal, sunn og slank kropp.

Forøvrig tror jeg at vi tåler å bli lurt om det er tilfellet.

De aller, aller fleste PH-jentene fra tidligere år har vært kjappe med å boltre seg i sosiale medier med sin nyvunne kjendisstatus. Det har vært mistenksomt rolig rundt disse jentene, alle er liksom så vanlige og utypiske.

Jeg syns hun er godt under middels, selv om stygg kanskje var slemt ordvalg. Ang, lubben mener jeg at man som modellspire bør ha flat mage. Jeg blir litt flau på vegne av smålubbne jenter som tror de er supermodeller. Derfor tenkte jeg om det var tull.

Anonymous poster hash: af8a2...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er i alle fall registrert på modellsider og har postet en del i bloggen sin også. Helt tilfeldig at jeg i det hele tatt vet om den.. har felles kjente. Tror nok du blander sammen med utmagra catwalkmodeller nå.

Og det er første uka. De skal jo heller ikke røpe om de har kommet ut og kan ikke være på sosiale medier før det er offentlig. Ikke har de lov å si noe før de drar inn og ikke har de tilgang til det på hotellet..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er milevis mellom catwalkmodell og kroppen til Amy. Hun så jo ikke ut fra siden i det filmklippet. Nesten uansett type modell skal magen være flat (t.o.m formfulle glamourmodeller har det). Jeg syns bare det vitner om utrolig dårlig selvinnsikt når man er såpass lubben og venter på å "bli oppdaget som modell".

Bildene på bloggen var jo amatørbilder til de grader.

Sier ikke at jenta er stygg, men neppe noe modellmateriale.



Anonymous poster hash: af8a2...9d7
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serien er jo ikke ferdig innspilt enda. Har sjekket instagramen til flere og det er 9-10uker siden alle var aktive der. Kommer nok blogger om en måned :)

Anonymous poster hash: 67938...797

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror innspillingen er ferdig i begynnelsen/midten av mars. Har hvertfall vært det tidligere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun er godt under middels, selv om stygg kanskje var slemt ordvalg. Ang, lubben mener jeg at man som modellspire bør ha flat mage. Jeg blir litt flau på vegne av smålubbne jenter som tror de er supermodeller. Derfor tenkte jeg om det var tull.

Anonymous poster hash: af8a2...9d7

Er milevis mellom catwalkmodell og kroppen til Amy. Hun så jo ikke ut fra siden i det filmklippet. Nesten uansett type modell skal magen være flat (t.o.m formfulle glamourmodeller har det). Jeg syns bare det vitner om utrolig dårlig selvinnsikt når man er såpass lubben og venter på å "bli oppdaget som modell".

Bildene på bloggen var jo amatørbilder til de grader.

Sier ikke at jenta er stygg, men neppe noe modellmateriale.

Anonymous poster hash: af8a2...9d7

Jeg synes det er mer flaut at folk er så saueflokk at de begrenser modellbegrepet til å innbefatte bare sylslanke og billedskjønne mennesker. Amy har kanskje ikke den standard "modellkroppen" men er en normalt slank dame med et særpreg. Jeg synes det er på tide å la modellbegrepet innbefatte mer enn bare et bittelite utvalg sylslanke gaseller med høye kinnben. Ikke at hvem som helst kan bli modell men at man går etter fotogene mennesker med det lille ekstra særpreget. Gjerne i litt forskjellige størrelser.

Nå er det også forskjell på å være reklamemodell og supermodell.

Og å bli flau av folks selvtillit og ambisjoner? Typisk norsk jantelov; du skal jo ikke tro du er god nok til noenting som helst. Og gud forby om du innbiller deg at du er vakker på noen som helst måte.

Anonymous poster hash: 56cd1...248

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora virker jo stokk dum. Både Amy og Maria er litt anonyme og kjedelige

Jeg liker Siri best, men dessverre så er det de som vil spille spillet alle vil ha ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette og Michelle er veldig pene. Dumt de ikke skal være med videre. De ekte jentene er jo ikke pene i det hele tatt. Siri er pen da, men frykter hun ryker fort :(



Anonymous poster hash: fe433...bf8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at Siri er kjempepen! :)

Men Simone er direkte fæl -stygt å si det, men hun er rett og slett fæl...



Anonymous poster hash: 0ab8b...5c5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at Siri er kjempepen! :)

Men Simone er direkte fæl -stygt å si det, men hun er rett og slett fæl...

Anonymous poster hash: 0ab8b...5c5

Enig :( Alle skjønner jo at hun er castet av ironi.

Anonymous poster hash: 94783...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror innspillingen er ferdig i begynnelsen/midten av mars. Har hvertfall vært det tidligere.

Vet du om deltakerne reiser hjem etterhvert som de ryker ut?

Anonymous poster hash: d18eb...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om deltakerne reiser hjem etterhvert som de ryker ut?

Anonymous poster hash: d18eb...b00

:vetikke:

Kjenner bare noen som har jobbet som kameramann der tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om deltakerne reiser hjem etterhvert som de ryker ut?

Anonymous poster hash: d18eb...b00

Tror de bor i egne småhytter et stykke bortfor hotellet. De blir kontaktet om det skulle passe seg å komme inn igjenn. Dette er også for at ingen skal dra hjem å spoile alt. (TrooOor jeg)

Anonymous poster hash: 80cc1...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, dette blir spennende! :) Jeg ser vanligvis ikke på dette, har kun sett første sesong, men har mistanke om en jeg kjenner godt er der nå så får prøve å følge litt med hvor langt h_n kommer i spillet. Vedkommende har ikke kommet hjem.



Anonymous poster hash: d18eb...b00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Amy har blogg (uten at jeg synes at det er noe krav for å være med..) det har da vært flere med som ikke har blogg tidligere. Og jeg har sjelden sett noe til dem før de kommer ut igjen heller.

Og å kalle folk stygge blir vel litt barnehage synes jeg, når det er snakk om noen som ser helt normale ut. Samme gjelder lubben.. Himmel. Hun har da en helt normal, sunn og slank kropp.

Forøvrig tror jeg at vi tåler å bli lurt om det er tilfellet.

Samme tenkte jeg om det siste der. Kalle en helt normal jente lubben, håper ikke det er noen her inne som sliter med mat for da gjør det nok ikke saken stort bedre å lese slike kroppsforvrengte meninger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært gøyere hvis vi ikke visste de var skuespillere da..



Anonymous poster hash: fe433...bf8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært gøyere hvis vi ikke visste de var skuespillere da..

Anonymous poster hash: fe433...bf8

Tror de hadde blitt gjennomskuet rimelig fort av seerne. At ingen av deltakerne har gjort det enda er et mysterium. Eller kanskje de har det og later som ikke.

Uff, tror jeg er i ferd med å bli hekta :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...