Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Marte kunne de ha spart seg for! Gjesp. Selv om det er meninga at hun skal være kjedelig, så blir det jo bare det; KJEDELIG!

Jeg dør hver gang de filmer henne. Elsker egentlig karakteren hennes siden det skaper så sykt klein stemning.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De skuespillerne minner meg om hun ekle mobbedama fra sesong 2(?).

Synes hun med det korte håret er flink til å stå opp for dem da. Ser ut som en som ikke lar seg pille på nesen, og klarer å holde seg saklig. (hvis ikke jeg gikk glipp av noe siden jeg tross alt sitter å leser på KG samtidig som jeg ser på PH)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Hvis jeg hadde vært en av de original jentene, så hadde jeg seriøst kastet Tess, Michell og han "homsen" i bassenget.

Jeg liker Siri veldig godt jeg,. Digger at hun ikke lot seg pille på nesen og fyrte tilbake på Tess.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun stille jenta blir alt for kjedelig å se på. Burde heller hatt en annen rolle enn å være kjedelig.

Lurer på hvordan parsermonien kommer til å bli. De er jo alt for mange jenter nå.

Stakkars Simone da. Tenker på huden hennes.

Jeg synes Kris er veldig kjekk :)



Anonymous poster hash: 6272e...ca4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette manuset de har funnet på med den krangelen fikk meg virkelig til å le i dag "du bidrar ikke til gruppa" haha, hvor lenge har de vært der egentlig :-) genialt plott

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker dette!! Synes dog det er litt trist med de slemme greiene, men samtidig er jo de ekte deltagerne så kleine at det nesten er fortjent.... Spent på hvordan de løser det med skuespillerne videre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste grunnen til at jeg ser på er fordi det er skuespillere med, det gjorde det litt morsomt i forhold til hvordan det bruker å være. For mange år siden var det et show som het "joe schmo show", det var nesten samme, bare at alle var skuespillere bortsett fra èn person, det var veldig artig det! Kommer ikke til å se videre når skuespillerne er borte



Anonymous poster hash: 375dd...634
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli godt å bli ferdig med skuespillerne og komme i gang med ånkli PH. Blir for flatt med en hel uke med skuespill.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli godt å bli ferdig med skuespillerne og komme i gang med ånkli PH. Blir for flatt med en hel uke med skuespill.

Skarpegg!

Og enig. Dette er litt kleint.. og traurig.

I tillegg; når 'Eilif' er seg selv, er han fremdeles ganske drama.. og han Egil virker jo relativt.. energisk i forhold til de jeg omgir meg med til daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde nesten vært enda morsommere om vi seere ikke visste hvem som er skuespillere og hvem som er ekte deltakere.

Det som slår meg (som heterofil dame) er at skuespillerdamene er utrolig mye penere enn de ekte deltakerdamene. Den eneste av de ekte deltakerne som jeg tenkte "wow, pen!" om var Siri. De andre er mer oppdollede gjennomsnittsdamer.

Men artig konsept da. Jeg skal følge med hele veien! :nigo:



Anonymous poster hash: 56cd1...248
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Siri kan bli ganske slu og hvis hun får sjansen tror jeg hun "backstabber noen bakfra i ryggen". Hun kunne ha spart seg for den kommentaren om at hun skuespilleren var en treåring, men på den annen side så gjorde jo kommentaren hennes det enklere for skuespillerne å kjefte.

Hvorfor kastet ikke hemmelig-oppdrag-jenta bildet fra balkongen og ned i bassenget? Mye enklere.

Marte tror jeg kommer til å ta helt av en kveld og "ha seg" med en av skuespillerne og angre fært, og på en eller annen måte får skuespillerne det til å bli jentenes feil.

Er det noen som vet hvorfor alle unntatt Marius har karakternavn og ikke sitt eget navn?

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror at jeg hadde fattet mistanke ganske raskt. Oppførselen deres blir for merkelig, og det er jo også helt usannsynlig at en person som Marte hadde fått plass på hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius er jo "kjent" siden han har vært med på Big Brother og muligens andre ting. Kan jo være noen som husker hva han het derfra, og ville vært dumt om han plutselig nå hadde hatt et annet navn. Eller kanskje han bare ville bli husket som Paradise-Marius og ikke bli glemt med et random navn

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at muldvarpspillet er over om en uke, og at de da går over til å være seg selv. Ingen av muldvarpene er skuespillere i virkeligheten. Tror de bare har meldt seg på PH, og fått sjansen til å komme inn ved å spille en ekstremutgave av tidligere deltagere en liten uke.

Han som spiller "Michael" er i allefall utdannet skuespiller. Har sett han opptre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...