Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Gjest Fluttershy

Det må være vanskelig å være skuespillere i flere dager! Lurer på om de skal byttes ut med andre deltagere eller om de skal slutte med skuespill å være der som deltagere de også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare meg eller er mange av deltagerne kvisete?



Anonymous poster hash: c933d...694
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro de bare skal være skuespillere denne uka. Det blir nok avslørt i løpet av uka at de er i roller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt koselig å se igjen de gamle "fjesene" i PH-tråden da :nigo: Det er en del som alltid er med der som jeg aldri ser ellers!

Ja, det er sant! Hei på deg og til de andre jeg kjenner igjen fra tidligere PH-tråder fra både Danmark og Norge. Hyggelig å se dere igjen! :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han derre morroklumpen! Jeg hadde klikka i vinkel hvis jeg måtte vært sammen med han bare 1 dag. Er jo skikkelig lei av han og sliten av de 4 minuttene jeg har sett han på TV.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

Han derre morroklumpen! Jeg hadde klikka i vinkel hvis jeg måtte vært sammen med han bare 1 dag. Er jo skikkelig lei av han og sliten av de 4 minuttene jeg har sett han på TV.

Jeg hadde så vaalgt bygdegutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jentene stemte litt bedre utseendemessig ihvertfall. De fra begynnelsen er jo ikke pene. ...

Anonymous poster hash: 86747...8fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evelynita

HM, så de har øvd inn på forhånd..? Lurer på hvordan par blir satt opp ... Blir jo veldig rart hvis det bare blir avslørt og så fortsetter de neste uke. De har jo møttes og kanskje kjenner hverandre litt allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HM, så de har øvd inn på forhånd..? Lurer på hvordan par blir satt opp ... Blir jo veldig rart hvis det bare blir avslørt og så fortsetter de neste uke. De har jo møttes og kanskje kjenner hverandre litt allerede.

Det er sikkert en dramatisk tvist som gjør at det blir avslørt. kanskje de får i oppgave å finne muldvarpen f.eks, og så skjønner at de er lurt trill rundt av alle som er der. Da blir det vanskelig å stole på hverandre osv, så det er vel for å lage drama tenker jeg.

Men who knows :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal han morsomme bloggeren kommentere hver episode som sist? Noen som husker link til han?

Han blogget på Comoyo i fjor. Jazzgeir. Men nå ser det ut som Comoyo ikke funker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...